Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Nog even afwachten, want je kan nooit zeker weten wat er is gebeurd. Misschien heeft 't wel niets met jou te maken.
Zwaar gedemotiveerd????

Overdrijf je niet een beetje?

Nietmeer bellen, hij heeft denk ik geen interesse, durfde dat misschien niet recht in je gezicht te zeggen toen je het hem vroeg, maar zijn niet reageren is duidelijk.
Ik zou niet meer bellen of sms-en en andere plannen maken.
Jij hebt laten zien dat je rekening met jullie afspraak hebt gehouden. Hij reageert niet? Dan ga je lekker wat anders doen. Misschien neemt hij contact met je op, misschien niet. Hoe lastig ook, je kunt hem niet dwingen.
Nu niks. Hij heeft je laten zitten en ik neem aan dat jij een vrouw bent en geen schoothondje.
Je hebt al veel te veel gedaan.
laten gaan, niet te graag willen en gewoon wat leuks gaan doen!
@ pearle: ja, zwaar gedemotiveerd is misschien een beetje sterk uitgedrukt haha, maar het is meer om aan te geven dat het best wel een deuk in m'n ego is

@Brown Eyes: hoe bedoel je veel te veel gedaan? Ik heb gewoon 1 smsje gestuurd en 1x gebeld, was dat eigenlijk al too much bedoel je? Wilde 'm met dat belletje nog eigenlijk 't voordeel van de twijfel geven...
Ben benieuwd wat hij tegen je gaat zeggen als jullie elkaar tegenkomen!

Maar misschien belt ie zo nog wel, heeft hij een paasbrunch ofzo.
Ik zou het laten voor wat het is. Misschien heeft hij een goede reden om niet te reageren maar misschien ook niet. Een afspraak is een afspraak en als er onverhoopt iets tussenkomt, dan laat je dit gewoon even weten. Geen aandacht meer aan besteden en hem (en zijn winkel) ook niet gaan ontlopen. Gewoon vriendelijk gedag zeggen en meer ook niet.
quote:goldmember schreef op 04 april 2010 @ 14:56:

Ben benieuwd wat hij tegen je gaat zeggen als jullie elkaar tegenkomen!

Maar misschien belt ie zo nog wel, heeft hij een paasbrunch ofzo.

Ja, hij zou inderdaad een paasontbijt hebben, maar gaf zelf aan dat ie 's middags vrij was...

Wordt inderdaad wel weird als ik 'm van de week weer tegenkom, maarja ik zeg 'm gewoon vriendelijk gedag
Hij heeft misschien zijn telefoon ergens laten liggen.
Spannend! Afwachten en bij geen gehoor gewoon weer door.
..popcorn?
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 15:00:

Hij heeft misschien zijn telefoon ergens laten liggen.Ja, dat zal het vast zijn.
Haha, u never know :-p! Nee, dat is gewoon wishfull thinking, zo kan ik nog wel 10 andere excuses voor hem verzinnen en daar schiet ik niets mee op...

Ik vind het gewoon vaag omdat ik wel het idee had dat ie me the 'green light' gaf door bepaalde opmerkingen en het feit dat ie enthousiast leek toen ik het voorstelde om wat leuks te doen... Maarja, begin nu wel een beetje te twijfelen aan m'n mensenkennis
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 14:59:

[...]Wordt inderdaad wel weird als ik 'm van de week weer tegenkom, maarja ik zeg 'm gewoon vriendelijk gedag Welnee joh...de beste onder ons hebben weleens "een blauwtje gelopen". Niets om je voor te schamen. Juist stoer wanneer je gewoon vriendelijk blijft. En als hij iets zegt of met smoesjes komt, dan gewoon zeggen "geeft niets joh" en dan met een zwaaiend handje doorlopen.
Inderdaad, je het juist klasse als je gewoon naar die winkel blijft gaan en hem groet.

Iedereen maakt dit wel eens mee, is ook lullig als hij zegt interesse te hebben, dan moet hij gewoon zo flink zijn om recht in je gezicht te durven zeggen dat hij liever niet met je wil daten
Klasse of niet, ik zal wel moeten: hij ligt op de lijn naar de supermarkt hahaha
He Maantje, wat flauw!

Maar ik wil wel zeggen dat ik je heel dapper vindt dat je hem hebt gevraagd om eens iets buiten de winkel om te gaan doen! Heel goed van je, en keep your head high!!!
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 15:00:

Hij heeft misschien zijn telefoon ergens laten liggen.Dacht ik ook aan. Misschien is hij daarom ook wel zwaar gefrustreerd. Sommige dingen zijn niet zoals het lijkt. Ik zou het hier nu even bij laten en afwachten.
quote:pop1980 schreef op 04 april 2010 @ 15:29:

He Maantje, wat flauw!

Maar ik wil wel zeggen dat ik je heel dapper vindt dat je hem hebt gevraagd om eens iets buiten de winkel om te gaan doen! Heel goed van je, en keep your head high!!!

Thanx, I will. Ik heb eigenlijk ook niets om me voor te schamen, het is niet alsof ik hem heb doodgegooid met smsjes/telefoontjes.

Maar vind 't gewoon een beetje jammer/flauw inderdaad..
Toppunt van moed is als je hem vraagt:"Goh, ik had je uitgevraagd en na belletje/smsje niets meer gehoord dus ik vroeg me af of je dat uberhaupt wel wilde" Kijken wat ie daarop te zeggen heeft.
Dames, hij smst zojuist: wenst me een fijn pasen, zegt dat ie het smsje pas vannacht kreeg (?) en vraagt wat ik morgenmiddag doe...
quote:Sensy12 schreef op 04 april 2010 @ 15:43:

Toppunt van moed is als je hem vraagt:"Goh, ik had je uitgevraagd en na belletje/smsje niets meer gehoord dus ik vroeg me af of je dat uberhaupt wel wilde" Kijken wat ie daarop te zeggen heeft.Dat kan ook overkomen als toppunt van wanhoop... Áls je er al op terug wilt komen, zou ik hooguit lachend opmerken dat ik niet weet welke zondag hij in gedachten had, maar dat zijn kans nu verkeken is. Jammerdebammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven