Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
is het soep met ballen? Mag ik dan ook wat? Ben dol op ballen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 22:08:

[...]

Och...ik vond het niet heel erg fatsoenlijk. Dan doel ik op de posting die door de Angel verwijderd is overigens, niet alle postings.

Als iemand van 190 kilo zichzelf "mollig" noemt, dan roepen we om het hardst dat al die eufemismen strontirritant zijn.

Wat had ik dan moeten zeggen? "Tenzij je een aan verdovende middelen verslaafde tippelaarster wil worden"?

Ik zei echt niks onaardigs. Dat de wereld waarin Digitalis zich begeeft nu eenmaal duister is, daar kan ik niks aan doen.
Am Yisrael Chai!
quote:noahtb schreef op 04 april 2010 @ 22:35:

[...]

Knap van je...Ja he, vind ik ook. Scheelt heel wat overtrokken reacties.
quote:iris1969 schreef op 04 april 2010 @ 22:35:

Minny: wat spreek jij lief over Digi! Ik ben blij dat je er door dik en dun voor haar bent en volgens mij is zo inderdaad net zo leuk als jij beschrijft als ze je eenmaal vertrouwt.Echt wel!
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:37:

is het soep met ballen? Mag ik dan ook wat? Ben dol op ballen.Nee ; kippensoep is het ....geen haan, dus ook geen ballen vrees ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 22:35:

[...]

Dan wist je exact wat voor reactie je zou krijgen.Dat is waar. Ik hoopte tegen beter weten in dat het ditmaal eens volgens een ander stramien zou verlopen.
Am Yisrael Chai!
quote:qwertu schreef op 04 april 2010 @ 22:28:

*even bantopic gecheckt naar aanleiding van een opmerking hier*

Ik zie dat Digi een ban heeft. Dan vind ik het ook niet sjiek om verder te praten eerlijk gezegd.

Pffff..... ik ging vanmiddag naar mijn werk en kon dus ook een paar uur niet inhoudelijk reageren, terwijl ik daar wel behoefte aan had. Bij één van de laatste explosies van Digi hier op het forum was ik één van de triggers.

Ik heb behoefte aan napraten en nu kan dat niet, omdat dat niet sjiek is?

Dat vind ik best jammer.
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:36:

Ook dat mag Minny van mij

het was slechts een tipje *gooit deze ook in de later-misschien-nuttig-kast*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 22:38:

[...]

Nee ; kippensoep is het ....geen haan, dus ook geen ballen vrees ik.Ik ben ziek, dus fax mij maar een beetje soep als je wil!
Nou Floor, stel jij had een ban. En wij gingen hier met zijn allen van alles roepen over jouw geestelijke gesteldheid, en dat we het zo niet met je eens zijn. Dan ben jij toch ook zuur als je dat wel kunt lezen maar niet kunt reageren?

Ik zou woest zijn als mij dat zou overkomen,.
Verdorie,,
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 22:27:

Ja, dat raakt me wel, maar ik vat het alsnog niet persoonlijk op. Ik weet namelijk dat het niet zo is. Soms kun je in verdriet/wanhoop/boosheid dingen roepen die je niet meent. Of zie je de dingen niet zo helder. Als iemand zo wanhopig is, dan is dat voor mij niet het moment om de dingen op mijzelf te gaan betrekken.Knap van je.
quote:qwertu schreef op 04 april 2010 @ 22:22:

[...]

Zonder je mening hierover in twijfel te willen trekken: ik heb ook wel eens het idee dat ik als een rode lap op een stier werk, zonder dat mijn toon in mijn beleving nou zo aanmatigend is. En ik kan me voorstellen dat als FV haar ervaring vergelijkbaar is, je dan ook op een gegeven moment denkt "cut the crap, dan maar gewoon even recht voor z'n raap, de toon maakt voor de reactie toch niet uit".

Geen idee of het zo is hoor, maar voor mij zou dat zo werken denk ik.Klopt.
Am Yisrael Chai!
wil je wel even weg gaan met je ziektekiemen hier dan? Wat heb je? Ik weet een leuk spelletje. Jij noemt op waar je last van hebt, en wij gaan diagnostiseren

Je klinkt wat muffig, ik zeg griep!
quote:floor72 schreef op 04 april 2010 @ 22:39:

[...]

Pffff..... ik ging vanmiddag naar mijn werk en kon dus ook een paar uur niet inhoudelijk reageren, terwijl ik daar wel behoefte aan had. Bij één van de laatste explosies van Digi hier op het forum was ik één van de triggers.

Dat vind ik best jammer.

Zijn we met zijn 2e, zit met moeite op mijn handen omdat er dingen gezegd worden die niet waar zijn. Die Digi zelf in een ander topic heeft gemeld. Maar zal het pas zeggen als ze zelf kan reageren. Dus "gedeelde smart".

Tot morgen. Zal maar niet meer dit topic openen tot morgen.

Welterusten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:fashionvictim wrote on 04 April 2010 @ 22:39:

[...]

Dat is waar. Ik hoopte tegen beter weten in dat het ditmaal eens volgens een ander stramien zou verlopen.Hier hetzelfde. Want Digitalis leek inderdaad stukken meer op aarde dan de afgelopen jaren. Zoveel is er uiteindelijk dan toch niet veranderd. Ik geloof nog altijd oprecht dat Digitalis niet zo hulpeloos en onredbaar is als ze zichzelf presenteert, dus als ze wil, komt het wel goed. En anders: next!...
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:40:

Nou Floor, stel jij had een ban. En wij gingen hier met zijn allen van alles roepen over jouw geestelijke gesteldheid, en dat we het zo niet met je eens zijn. Dan ben jij toch ook zuur als je dat wel kunt lezen maar niet kunt reageren?

Ik zou woest zijn als mij dat zou overkomen,.

Ik zou door dat beeldscherm heen kruipen, denk ik.

Maar er is wel behoefte aan iets, denk ik.

Wat kan wel? vertellen waarom je wel of niet gereageerd hebt of daarmee gestopt bent oid kan wel toch?
quote:fashionvictim schreef op 04 april 2010 @ 22:37:

[...]

Als iemand van 190 kilo zichzelf "mollig" noemt, dan roepen we om het hardst dat al die eufemismen strontirritant zijn.

Wat had ik dan moeten zeggen? "Tenzij je een aan verdovende middelen verslaafde tippelaarster wil worden"?

Ik zei echt niks onaardigs. Dat de wereld waarin Digitalis zich begeeft nu eenmaal duister is, daar kan ik niks aan doen.Nou ja, dan verschil ik wat dat betreft ook met jou van mening

Overigens is die wereld lang niet voor iedereen duister. Ik ken meerdere (ex)prostituees die of later iets anders zijn gaan doen, of daar nog steeds dik tevreden mee zijn. Je weet het niet...
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:40:

Ik zou woest zijn als mij dat zou overkomen,.Dan zit Floor bij libelle en reageert daar wel, toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:41:

wil je wel even weg gaan met je ziektekiemen hier dan? Wat heb je? Ik weet een leuk spelletje. Jij noemt op waar je last van hebt, en wij gaan diagnostiseren

Je klinkt wat muffig, ik zeg griep!Hahaha. Ik heb toevallig net iets. Wil je raden wat het is?
quote:floor72 schreef op 04 april 2010 @ 22:39:

[...]

Dat vind ik best jammer.Ik zeg niks over een ander, toch?
quote:mylenevalerie schreef op 04 april 2010 @ 22:42:

[...]

Zijn we met zijn 2e, zit met moeite op mijn handen omdat er dingen gezegd worden die niet waar zijn. Die Digi zelf in een ander topic heeft gemeld. Maar zal het pas zeggen als ze zelf kan reageren. Dus "gedeelde smart".

Tot morgen. Zal maar niet meer dit topic openen tot morgen.

Welterusten.

viespeuk.

Om 14.00 ben ik van de partij om inhoudelijk mijn zegje te doen. Tot die tijd houd ik me bezig met de mysterieuze ziekte van Minny.
Jaaa Iris roep eens een symptoom!
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 22:44:

[...]

viespeuk.

Om 14.00 ben ik van de partij om inhoudelijk mijn zegje te doen. Tot die tijd houd ik me bezig met de mysterieuze ziekte van Minny.Ghe, zo mysterieus is het niet hoor. Gewoon een hoop gesnotter, gekots, maagpijn, diarree, keelpijn en hoofdpijn.
ik had het al geraden dus....griep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven