Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik kan het ik kan het ik kan het .
Nou hier kind, een veer
Wat zijn de plannen voor morgen? Wie gaat er in de file staan naar een caravanshow of woonboulevard?
Oeh zou wel willen stiekem... Best zin in ikea op zich!

krijg 's ochtends eerst schoonouders en zwager+ vrouw en kind op brunch en middag vader en vriendin op koffie. Daarna pannenkoeken bakken en kindjes op tijd in bed kukelen!
Joehoe ik ben weer boven water!
Mij niet gezien, dan ben ik binnen vijf minuten gillend gek. Een soort markt zeg maar

Lekker pannenkoeken!
Ik was nogal druk afgelopen week, en Juul had ook al bijna heel de week vrij, dus weinig tijd gehad om andere dingen te doen dan degene die ik moest doen
Ik ben nu al gillend gek, en dan denk ik er alleen al aan, dus mij ook niet gezien
Hier morgen hoofdzakelijk werkendag!
ik maak het wel meteen weer goed he 4 op een rij
Nou nee hoor, da's niet voldoende voor een week afwezigheid
boehoeee
Ik wil idd vent erin luizen mee naar loods5 te gaan, we moeten toch richting Amsterdam,,,

ha die bam
hoi Bam! (warm welkom van Jinny).

Die veer kietelt Star .

Veel plezier allemaal op de woonboulevard, met brunches en etentjes en in loodsen en zo.

Man gaat over tien minuten werken. Paasontbijt viel in het water (oudste schreeuwen, jongste telkens poepbroeken en man had niet door dat het nog Pasen was sukkel). Ik ga een rustig dagje doen met de ventjes. Lijkt me voldoende uitdaging voor vandaag .
je hebt een zware aan de mannen merk ik

Easy does it, rustig aan idd. HOe gaat het met Het Been? Durft hij al iets te doen?
Het Been Hangt . Hij houdt zijn poot stijf. Maar maakt heel langzaam kleine sprongen vooruit. Ik houd Hoop .

Man al overgehaald voor Loods5? Leuk!!!
wasmachine doet het niet. Ik heb vijf wassen bewaard voor vandaag. Lekker dan. Morgen werken, leuk klusje voor man op zijn eerste weekenddag .
Zwaai
Stressed is just desserts spelled backwards
Zwaai terug

Wasmachineperikel is niet fijn met zoveel te wassen!
Grrmmbbpphh, schoonouders zijn hem gewoon weer gepeerd naar eigen land zonder berichtje, afscheid, bedankje, niks! Malman is er best verdrietig om en ik snap eigenlijk zelf al niet meer waar ik de moeite steeds weer voor doe.
Stressed is just desserts spelled backwards
Suze, gefeliciteerd met je neefje!!! Leuke naam zeg.

Ik zag een topic op Viva over zijn naam van een paar jaar geleden, discussie j/m naam. Maar het kan dus allebei. Fijn dat alles goed is gegaan. Met ruggeprik?

Jinny, wij hebben 'm gehad, CG nieronderzoek.

Je moet je plas ophouden en dan gaan ze met het echoapparaat op de buik drukken, dat is vervelend. Maar hij heeft geloof ik geen moeite met plas ophouden he.

Geen bloed meer gezien hoop ik?

Jammer van het Paasontbijt zeg.. Nouja, genietmomenten kun je vaak niet plannen he, die komen zomaar voorbij.

CG wilde gisteren paasservetjes hebben, maar ze kon het niet zeggen. Toen bedacht ze maar een uitdelend gebaar met de woorden: 'jij, jij, jij'. Goed bedacht toch!
Raaaaare schoonouders Mal. Die komen van Jupiter ofzo..Sneu voor Malman.
Aaaargh, alle tekst weg en schoonouders staan zo voor de deur, dus even een samenvatting:

Mal, wat raar van je schoonouders

Jin, een blaasontsteking, arm ventje. Veel zure dingen laten drinken, houdt hij van jus d'orange? Cranberrysap is misschien wel wat veel gevraagd voor zo'n mannetje

Een paar maanden geleden zijn we tijdens zo'n aanval met Maxi naar de HApost geweest. Die zeiden ook pseudokrupp. Geen van de puffertjes sloeg aan, dus nu thuis maar weer uitgezeten. Mocht hij het nog een keer krijgen bel ik de HA nog wel even voor advies.

Suus, gefeliciteerd met je tantezegger!

Hier hele drukke gezellige Paasdagen, gezellig. Tot morgen!

O ja, iemand nog een idee wat we voor Mini kunnen vragen? Ieereen vraagt het me en ik heb zelf geen idee meer.
Mal, heel bijzonder... Maar what's new? Rare mensen. Voor Malman sneu idd

Mamax, hmm kado voor Mini.Ik vind het ook altijd zo lastig. Speelhuisje in de tuin? Minitrampoline? Aquaplay? Watertafel voor buiten? Speeltent voor op zijn kamer? Een cavia

Loods5 niet doorgegaan hoor. Had nog een plan om met vriendinnetje die kant op te rijden en de papa';s met de kinderen naar ons huis te laten rijden, maar ik had zo'n pijn in mijn rug dat ik liever naar huis ging.+ het vooruitzicht dat het ws wel heeeeel druk zou zijn... Trok ons beiden niet zo. En man zag het sowieso niet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven