Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik had gisteren of eergisteren sms van Kokos! Alles ok, ze waren een paar dagen naar Brabant. Wel heeft Tim nu waterpokken dus misschien is ze daar nu zoet mee.

Wortelfoto staat er ondertussen. Skattig he?
Ja hoor, gelukkig wel. Vanmorgen was gezellig met schoonouders, zwager en vrouw en verse neefje. Enorm leuk om te zien hoe onze kinderen er gek van zijn... (Fieke zag baby op tv: stond met armen wijd bij tv, oh kom maar "neefje", kom maar "neefje")

Vanmiddag mijn vader + vriendin en dat was ook wel ok. Daarna lekker pannenkoeken gegeten en grut naar bed gebracht. Prima!

Jij vandaag nog iets leuks gedaan?
Ah alles ok dus!

Schattig van Fieke
quote:Maleficent schreef op 05 april 2010 @ 17:19:

Daarna ga ik bezig met geboortekaartje hoor Amalia!Hoeraaaa! Amaliaman heeft nl nesteldrang en zit aan mijn kop te zeuren wanneer ik nou eens met behang kom. Maar ik wil dus kijken of dat kaartje op de muur kan

(de 23e willen we behangen want dan zijn de kinderen uit logeren, en de Hema heeft 7 werkdagen levertijd. Ik voer de druk alleen maar even op hoor )
Wat een schatje met haar wortel, Suus! Groot is ze al zeg.

Lijkt me ook wel wat, die Rapley. Bij CG ging dat niet vanwege het slikken.

En Star, jij ook leuke foto's geplaatst! Die brunch, ik zou zo aanschuiven. Kwam je broer ook met aanhang aan de bordjes te zien?

Jinny, CG heeft 1 nier. Ze wilden weten of die goed werkt en goddank is dat het geval. Er zijn veel mensen die 1 nier hebben zonder het te weten.

Om te zien of er sprake is van erfelijkheid, wilden ze weten of vriend en ik allebei 2 goed werkende nieren hebben. Dat is het geval.

Bij familieleden hebben we wel 'bijoortjes' ontdekt, dat zijn kleine uitstulpinkjes aan het oorlel. Maar die zijn er dus in beide families.

Kortom; hieruit kwamen geen erfelijke feiten naar voren.

Leuk zeg, dat je moeder komt! Kun je je wel op verheugen denk ik!
En nu worden we toch allemaal nieuwsgierig!!!
En die sollies, alleen Downunder of ook nog andere plaatsen? Hijs nie goed met getallen zeker die vent van je? Ik zeg financials moeten in Abu Dhabi zijn
Gosje, jullie gaan hard....
De afterparty staat er ondertussen ook op. De vloer was wel goor, ha ha ha.
quote:Suze2 schreef op 05 april 2010 @ 20:32:

De afterparty staat er ondertussen ook op. De vloer was wel goor, ha ha ha.Allang al op gereageerd joh!
Nee, engineers-achtig iets. Kunnen ze daar ook wel gebruiken als je zo her en der kijkt.

Maar sollies ook in NL hoor, niet alleen maar tropisch

Yep, broer was er ook Compu!
ROT OP MET JE NUTRICIA MEUK
quote:Star schreef op 05 april 2010 @ 20:35:

ROT OP MET JE NUTRICIA MEUK hij popte net omhoog en las echt meuk.
Er staat ook meuk Bridge
O melk. Ik dacht dat je mijn post verkeerd las
quote:Star schreef op 05 april 2010 @ 20:41:

O melk. Ik dacht dat je mijn post verkeerd las
Gatver, CSI is echt smerig vandaag..
Mevrouwtje Abu Dhabi

Lekker geklets hier zeg, gezellig!

Hmm, zijn bezig met de zolder, qua indeling. iK heb het nu op schaal (nouja, redelijk) getekend en man is nu met geknipte meubeltjes aan het schuiven Niet te doen vw de schuine kanten. Dat kan je dan weer niet zo gemakkelijk intekenen..

*** Even de klaagmodus aan****

Ai ai dames die buik!!! Niet dik maar zooo aanwezig! Kind trapt me helemaal verrot (denk je een lief schattig meisje te krijgen ), het maagzuur brandt mijn keel uit en bij iedere 2 traptreden sta ik te hijgen. Daarnaast voelt het alsof ik een hernia heb ofzo.

Maar het gaat goed hoor Lekker beweeglijk meisje, maar dat is ook altijd wel een fijn teken van leven.

***Klaagmodus uit****

Jin, fijn dat het gezellig was. En wat leuk dat je moeder komt! Hoelang blijft ze?

Mal, echt stom van schoonmoeder. Maar je maakt je er al minder druk om hè? Ik weet nog van voorgaande jaren.... Gelukkig kan je het wel een beetje loslaten, al blijft het natuurlijk pijnlijk.

Suze,meisje vindt het lekker dus ?
Je mag ook hier de opgenomen sport van gisteravond komen kijken hoor Suus...
Of bij mij Men who stare at goats oid komen kijken (vaaaag!)
quote:bridges6 schreef op 05 april 2010 @ 20:44:

Je mag ook hier de opgenomen sport van gisteravond komen kijken hoor Suus...Neuh bedankt, dat heb ik gisteren al gezien....
quote:Suze2 schreef op 05 april 2010 @ 20:46:

[...]

Neuh bedankt, dat heb ik gisteren al gezien....Ja maar niet inclusief het commentaar van mijn man!
Nee mop, inclusief het commentaar van de mijne, ook heel erg gezellig
quote:bridges6 schreef op 05 april 2010 @ 20:44:

Je mag ook hier de opgenomen sport van gisteravond komen kijken hoor Suus...Nee niet geinteresseerd in jullie home video's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven