Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik heb niets gezegd over buien

Meisjes, over 50 posts moeten we een nieuw topic openen. Iemand nog een leuke topictitel?
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik bedoelde Remma met haar eigenwijze moeder...
Sorry, mijn pet staat niet zo naar het verzinnen van titels

Plu hadden wij dan wel weer bij ons. Twee zelfs, een grote joekel en Pluis' Jip en Janneke plu. Die laatste werd toen we onderweg naar huis chocolademelk gingen drinken om weer warm te worden bijna gejat door een stel peuters die steeds al het hele restaurant op stelten zetten. Die ouders mochten wel eens een beetje gaan opvoeden.

Remma, het lijkt me heel vermoeiend om steeds te moeten doen alsof er niks aan de hand is. Heb je een idee hoe lang je dat nog wilt volhouden?
Gemuts

Tien mutsen maken nog geen zomer

Mutsen in spring

Doormutsen

mutsen.nl

Mutsen online
Ik ben ook niet erg origineel. Misschien morgen een briljante inzal, na een good night sleep.

Ik ben voor 1 woord, dat kan ik altijd makkelijk herkennen in de lijst haha.

Ga ook zo slapen. Trusten allemaal.
Ik pas mijn favorieten altijd aan als er een nieuw topic is. Als ik het forum opstart is dat altijd via dit topic, hoef ik niet te zoeken.
ik vind 'doormutsen' en '10 mutsen maken nog geen zomer'wel aardig.

ik had idd mijn vader gehaald en gebracht. Normaal haal ik en brengt Sokman, maar nu 'mocht'ik dus beide activiteiten doen.

Zuslief had eigenlijk geen zin om met Pasen iets met pa te doen, maar heeft nu toch een paasontbijt geregeld. Zusnietlief heeft niets van zich laten horen. de trut.

kan me voorstellen dat je 'af' bent, Remma. doen alsof er niks aan de hand is, is al heftig en de hele problematiek gaat je ook niet bepaald in de kouwe kleren zitten.

hoop dat Moppie de nacht een beetje fris doorbrengt, Esmee.

en arme pammini! Sneu hoor, dat ze zo moest huilen. hoop trouwens dat je vannacht bij kunt tukken.
quote:Pammie schreef op 04 april 2010 @ 22:28:

Ik pas mijn favorieten altijd aan als er een nieuw topic is. Als ik het forum opstart is dat altijd via dit topic, hoef ik niet te zoeken.idem hier.
Zus-niet-lief doet haar bijnaam eer aan

Twee van mijn verzinsels vind je 'wel aardig'.... en daar doe ik dan mijn best voor
quote:Pammie schreef op 04 april 2010 @ 22:37:

Twee van mijn verzinsels vind je 'wel aardig'.... en daar doe ik dan mijn best voor

ik wou ze niet allemaal afbranden

en toch hou ik van je

ging jij niet slapen? kwil je niet weghebben hoor, ik denk zuiver en alleen aan je gezondheid
ben net gekrabt door de kat; pillen geven ging nu beduidend minder makkelijk
quote:sokje schreef op 04 april 2010 @ 22:47:

ben net gekrabt door de kat; pillen geven ging nu beduidend minder makkelijk

Oef :(

Krabbende mutsen
Lief dat je zo bezorgd om me bent Sok . En au, stoute poes. Ik lig in bed en lees een engels boek. Doe ik eigenlijk nooit maar ik vind engels wel een mooie taal. zo mooi dat ik net een stuk hardop heb zitten lezen
quote:Pammie schreef op 04 april 2010 @ 23:21:

Lief dat je zo bezorgd om me bent Sok . En au, stoute poes. Ik lig in bed en lees een engels boek. Doe ik eigenlijk nooit maar ik vind engels wel een mooie taal. zo mooi dat ik net een stuk hardop heb zitten lezen

graag gedaan

en welk boek ben je aan het lezen? het enige boek dat ik in het Engels mooier vond dan in het Nederlands was 'Mists of Avalon', maar die heb ik dan ook verslonden.

I'm off: trusten!

Goedemorgen. Fijne tweede paasdag allemaal. Wij zijn gisteren spontaan nog even naar schoonouders geweest waar nichtjes en zwager/schoonzus en anders schoonzus ook nog waren. Was heel gezellig. Vandaag eens kijken wat we gaan doen. Ik wil er wel even uit: frisse neus halen, dus misschien speelpark of dierentuin ofzo. Of gewoon lekker lang op de trampoline springen.

Meuning!

Kindjes werden om half 8 wakker, wat een feest. Nu gaan we ontbijten. Mini en ik hebben een experiment: een paaseitje in de Danerolles croissants. Ben benieuwd of het wat is

Na het ontbijt moeten we aankleden en naar zwager/schoonzus. Fijne dag allemaal!
Paaseitjes in de croissantjes is een aanrader
veel plezier, Anky en Pammie! het ziet er ook wel een stuk vrolijker uit dan gisteren qua weer. hopenlijk blijft dat zo.

wij hebben wederom een paasontbijt achter de kiezen; ik moet nog douchen en ik ga straks een fietsje ophalen voor Poek, gekcoht via MP
Wij zijn onderweg. Te laat natuurlijk maar goed. Het zonnetje schijnt hier nu lekker, fijn want zwager heeft een enorme tuin en dan kan het grut mooi buiten spelen. bye!
Au Sok. Hoop dat het vanavond beter gaat. Hoeveel dagen moet je nog?

Wij zijn vanmorgen naar buitenactiviteit geweest. Helemaal leuk, maar best fris. Nu kijkt Mannie Het Zakmes. Geen zin om straks te koken, eens kijken of ik Esman zo gek kan krijgen
Men o men, ik heb werkelijk waar zo lang geslapen, dat ik harstikke moe ben nu.

Remman is met het spul er vandoor en ik zit verslagen na te kijken. Heb nu even pauze, met koffie.
pillen moeten tot vrijdag en vermoedelijk daarna ook wel.

heb fietsje gehaald, Poek helemaal blij. die is nu, met Sokman (anders wilde ze niet) op de fiets gaan spelen bij zwemvriendje. daardoor had/heb ik een überrelaxte middag. heb me wel ernstig bezondigd aan de paaseitjes

moet nu met Cars spelen
Dat lange slapen lijkt mij heerlijk, het resultaat klinkt minder helaas.

Poek fijn aan het fietsen, super!

Mannie vond Zakmes niet leuk. Hij verveelt zich echt enorm nu. Hangt en wil niet spelen. Ik kan niet zo goed vriendelijk blijven dan...

Mini speelt heerlijk buiten in haar eentje. Oh, die zet nu keurig alles binnen want het begint te regenen.
Ik benijd je niet Sokje: pillen en poezen waren hier vroeger ook nooit een goede combinatie. Al konden we 1 poesen (het felste kreng) foppen met smeerkaas om de pillen heen. Helaas werkte dat bij de anderen niet.

Hier was het heerlijk weer vandaag en we zijn van 10.30 tot 15 uur zoetgeweest in dierentuin annex speeltuin hier in de buurt. Was erg leuk en nu zitten de kinderen volledig uitgeput op de bank. Maby zal wel goed slapen vanavond: er was nog een paaszoekactiviteit, waarbij de kinderen nog een keer de hele dierentuin door bleken te moeten lopen en we hadden geen buggy bij ons, dus Maby heeft denk ik wel 5 km gelopen. Gelukkig heeft ze in de auto net een 20 min geslapen en nu is ze weer opgeknapt. Ga nu even de soep voor vanavond afmaken (Ot en Sien kijken een DVD, Maby speelt met de Duplo-trein,dus het is ineens heerlijk rustig hier).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven