De tetterettes tetteren door

05-04-2010 17:19 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier de link naar ons vorige deel (3)
Wat zijn jullie ineens snel gegaan trouwens!

Het ene moment moesten we nog 80 postings en toen ineens, ik zakte écht maar héél even onderuit op de bank , was er een nieuw topic.

* wrijft slaap uit haar ogen *
Splinter.... slapen op de bank? Lui mensk! (heerlijk he? )
Ja mijn Isabel en Bibi zijn beide Brits Kortharen.

Zal nog even spammen:

Isa,languit...relaxed..

Bibi en Grieks Monster

Lekker gepit Slinter?

Heb net nog een paar leuke foto's gemaakt..ga ff uploaden.
Dekentjes en slaapzakken... daar zijn geloof ik alle katten fan van
ik ben weg -> koken!

toedeloe dames!

En meer meer meer !!! fotooooooooos
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 05 april 2010 @ 17:37:

Oja over de beenham gesproken..

Moet ik die eerst met kruiden inwrijven, daarna aanbakken in de pan en dan in een ovenschaal?

En dan in de tussentijd de honing-mosterd saus maken?

Hoe maak ik een makkelijke honing-mosterd saus?

Wat ik in huis heb :

oranje/gele paprika, champignon, citroen, spinazie, bietjes, honing, mosterd, olijfolie, provinciaalse kruiden uit een potje.. eh

dat is het wel.. het is net na pasen he.. alles is op :p

Wacht, ja beenham insmeren met peper en zout en mosterd/honing. Zal even kijken of ik zo mijn recept kan vinden, momentje, ik kijk nu, weet dat ik een hele makkelijke heb.

Heb je er wel groente bij of is dit het? Dan apart een lekker prutje maken van ui, champignons en paprika en wat kruiden.

Momentje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kat van de buren over afgedekte vijver

Haha,trapezewerker..
Wat doe jij daar?

Nou gewoon zitten..

Ik ga er wel uit,dan kan jij..

héhé..ik ben..

Haha Bieb, die zijn leuk! Isa kijkt ook wel echt betrapt hè, je hoort hij bijna zuchten.

Lekker gepit inderdaad.

Maar hé, ik moest ook wel, had last van een forum-saboteur:

En verder geen leven natuurlijk, dus dan moet je wel....

JIk kan het zo snel niet vinden, heb honderden recepten. Weet dat ik ook een rollade met die saus heb, zie ik ook niet zo snel, met de pasen ligt alles hier door elkaar.

Maar met kruiden rondom aanbraden, dan in braadbak, dan insmeren met honing/mosterd. Als het kan een kleine jus maken met honing en mosterd zodat je het vlees kan besproeien af en toe om het lekker sappig te houden.

Zal even nog naar de saus kijken voor erbij, die is anders dan uiteraard de honing/mosterd die je erop smeert.

weer momentje.
Pilous, wordt dat jullie vijver, of hoort die ook bij de buren?

Volgens mij vinden ze dat zó geweldig, dat klim- en klauterwerk!

Ga nu ook even koken. Man is al begonnen, misschien moet ik me ook even van mijn beste kant laten zien....
Nee, dat is onze vijver. Vorig jaar vervangen.

Zal even zoeken naar een foto

Leuke foto's Bieb en Splint
Die ik heb zit bouillon bij, dat heb je niet.

Maar zonder de bouillon is het makkelijkste,

mosterd, honing, peper en zout, wat witte wijn azijn, of citroensap, je kan wat sherry of cognac erdoor doen, als je hebt wat room.

Heb je er bijv aardappelpartjes of iets erbij en mag er iets vettere saus erbij dan doe je ipv room wat mayo.

Ja mijn kookdingen liggen door de war nu na het paasmenu.
zeg wat doet pluk op jouw vijver plous. Gaat snel buiten kijken of ze nieuwe buren (met vijver heeft)

Splinter lekker toch zo dutten. Ik zou wel eens willen dutten, maar dat kan ik niet zo goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dag dames!

Biebs, weekend is voorbij gevlogen, geen tijd gehad voor de foto's maar het is prachtig geworden je kunst werk!

Hele weekend op stap geweest, poeh poeh! Nu nog maar even werken. als dat lukt met de katten die blijkbaar aandacht te kort zijn gekomen.....

Arwen was eergisteren ook weer mooi, sproeide nog even wat anaalkliersap over de laptop en mijn dekentje heen! Bah stinkzooi!
Happy new topic tetterrettes!

Liep net naar beneden en zag mijn 2 poesen echt heel lief samen op de stoel liggen. Smolt er helemaal van.
He IBI, kom je af en toe ook mee kletsen en foto's spammen? Alles goed met je meissie? Huis al wat meer af?
XXXX

Heel veel mensen denken aan mij als 'Help, mijn man heeft een hobby.' op tv is
Dat is zeker een grote vijver Pilous. Wel mooi hoor, koikarpers zijn mooie vissen. Zuigen die van jullie ook op je vingers?
quote:Bengelie schreef op 05 april 2010 @ 18:09:

Arwen was eergisteren ook weer mooi, sproeide nog even wat anaalkliersap over de laptop en mijn dekentje heen! Bah stinkzooi!

Ieuw, wat een woord!

IBI, leuk dat je langskomt. Ik ken je wel van andere topics, maar hier nog nooit gezien, toch? Foto´s en getetter zijn altijd welkom!

Pilous,

Wat een joekel! Prachtig!

En wat vinden jouw poezels daarvan?
Ja, dat doen ze zeker. Zelfs als je je arm in het water doet, zuigen ze zo hard aan je arm, dat je onder de zuigzoenen zit
De poezels van mij vinden ze eng maar van vriend, toen ze nog buiten mochten, normaal. Ze hebben 1 of 2x gehengeld en een nat pak gekregen van vriend, sindsdien als ze uit de vijver drinken, krijgen de nieuwsgierige vissen ook een lebber.

De meeste vissen zijn groter dan de katten btw
Jeetje wat een vijver. Wel mooi maar kost vast flink wat onderhoud en tijd.

Wil idd. wat vaker hier komen schrijven. Heb 1 maal jullie een foto van mijn 2 katten en de hond samen op de bank laten zien. Even kijken of ik die nog kan vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven