Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:Maleficent schreef op 05 april 2010 @ 14:43:

Grrmmbbpphh, schoonouders zijn hem gewoon weer gepeerd naar eigen land zonder berichtje, afscheid, bedankje, niks! Malman is er best verdrietig om en ik snap eigenlijk zelf al niet meer waar ik de moeite steeds weer voor doe.Wat een hufters. Wat zielig voor Malman
Jij jij jij

Slim bedacht van CG!
Tja, ik snap er niet zoveel van, ze zeiden dat ze nog een dagje zouden komen en nu zijn ze ineens weg dus. En ik vind het ook niet leuk voor Mr J, het is zijn oma en ze hebben eigenlijk niks gedaan verder met hem, terwijl de kleinkinderen van stiefschoonvader alle aandacht krijgen.

Nou ja, moppermodes maar weer uit. Starman weet er helaas ook alles vanaf, we zijn niet de enigen.

Gisteren waren de uiltjesvrienden er met kindje en het was zo gezellig dat ik maar een geïmproviseerde avond-paasmaaltijd in elkaar heb geflanst met wat we al in huis hadden. En vanmorgen nog een keer gaan zwemmen want Jonathan geniet er zo van. Nu moet ik als de wiedeweerga 3 brochures drukklaar maken want ik heb 2 dagen niks gedaan aan mijn werk Daarna ga ik bezig met geboortekaartje hoor Amalia!
Stressed is just desserts spelled backwards
Het klinkt inderdaad heel erg bekend Mal, dus weet maar al te goed hoe Malman zich moet voelen nu. Bah.

Ze sporen gewoon allebei niet die vrouwen.

Ik ben er ook wel klaar mee, volgende keer doe ik iig geen moeite meer voor haar.

Hup, lekker werken jij
Mal, wat een, ahum, "aparte" types zijn het toch. voor je vent, is niet leuk.

Star, ik had dat van je meneer ook even gemist. Das ook niet gezellig zo... Hopelijk voelt hij zich snel minder rot. Misschien kan je hem wel aansporen tot solliciteren?

Zo, ik zal zo de eerste Rapley foto eens op de groep knallen. Broccoli en wortel
Ooooooooooooooo even kijken naar je alweer grote baby

Solliciteren doet hij wel
Hmmmm nog geen smerende baby
Mal, . Wat enorm ongemanierd zeg, en heel stom en heel belachelijk en echt enorm pummelig. ook voor Malman en Mr J. Leuke opa en oma....

Compu, ben benieuwd naar dat nieronderzoek. Waarom heeft CG het ooit gehad? Oh wat heeft ze dat leuk bedacht van die servetten! Heel inventief. Crea dame!!

Star, is Starman de paasdagen een beetje doorgekomen? Hoe gaat het nu verder?

Suze, ga zo even op de groep kijken, ben benieuwd!

Amalia, buik weer wat rustiger? Lijkt mij ook heel druk Loods5 op paasdag.

Mamax, iets voor mini, moeilijk! Iets voor buiten? Kleertjes (niet alleen maar, maar voor erbij?), nog meer playmobil, kappla, dagje weg?

Iemand nog iets van Kokos gehoord? Ik maak me een beetje zorgen om haar.
Suze had haar een sms gestuurd een paar dagen terug maar toen nog niets gehoord. Nu wel Suus?

Paasdagen gingen redelijk Jin, gister wel mee naar brunch geweest (was tot op het laatste moment spannend ) en 's middags paar uur wezen slapen en vannacht ook goed geslapen en hij is vandaag een stuk meer zichzelf Vrijdag weer gesprekken dus ben benieuwd.
Afleiding is fijn als het lukt. Spannend dus vrijdag.

Ik heb Kokos gemaild, maar ook geen reactie. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat en ze gewoon druk is.
Zal eens op de groep in het rooster kijken, misschien was ze wel weg deze dagen.
Hmmm ganz nichts.
Ik zie niet dat ze weg is!
Ik ga even de logeerkamer in orde maken, mijn moeke komt donderdag!
Ik dus ook niet. Maar goed, niet iedereen meldt dat daar.

Eens teruglezen wat ze van de week schreef.
Ze schreef niets over zichzelf, alleen een korte reactie op anderen. Dat herinner ik me nog, want ik was toen al benieuwd hoe het met haar ging.
Dat was 31/03 inderdaad, niets bijzonders over haar gezin.
quote:Jinny schreef op 05 april 2010 @ 19:52:

Ik ga even de logeerkamer in orde maken, mijn moeke komt donderdag!Gezellig!
Dan gaan we er maar vanuit dat ze het heel gezellig met haar gezin heeft en dat het allemaal heel leuk is.

Kom je snel weer hier Kokos?
Hai

Volgens mij is ze ook niet weg. Misschien even hard roepen? KOKOS! HIER KOMEN! MELDEN!

(Was ze niet ziekig?)

Star: fijn dat hij zich vandaag iets meer zichzelf voelt... Hopelijk zet dat door... Vrijdag sol.gesprek? Of arbo gesprek?

Jin: ha gezellig dat je moeder komt! Jammer van ontbijt. Dag goed doorgekomen?

Bam: na dat is wel heel sumiere samenvatting van jouw drukke week zeg!

Mal: jee sommige mensen snappen het echt niet hè. Wat een horkerig gedrag! Sneu ook voor Malman... Leuk dat je gisteren zo'n leuke dag had!

Hier prima dagje. Meisje is niet helemaal lekker dus pieperig, maar goed. Gelukkig niet ziek! Morgen weer werken. Geeeeeen zin...
Ja, kan ik twee dagen werken haha. Zat echt zo omhoog en mijn moedertje kon, dus dat is fijn.
Bridges, fijn dat het een leuk dagje was. Deze dagen mis ik Jinnyman wel een beetje, maar ben de dag goed doorgekomen. Gewandeld, tv gekeken, klei gespeeld, gekleurd, gekookt met de mannekes en dat soort dingen, heb goed naar ze geluisterd en heel rustig gehouden.
Ja ze was ziek, daarom meldde ze zich af voor het etentje omdat ze last van haar astma had.

Arbo & psych vrijdag Bridge.

Twee dagen werken wel even lekker toch? Even iets anders dan benen aan je hoofd
Misschien heeft ze nog steeds last... Wel erg vervelend voor d'r als dat het is...

Jin: kijk dat is mooi, en je moeder lekker bij je, en jij even iets anders dan benen aan je hoofd (waar ik overigens best om moest grinniken)

Ah Star: vrijdag dus drukke dag voor Starman! Hopeijk levert het wat op!
Visite weer overleefd vandaag Bridge?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven