Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Het is hier vandaag wel heel saai stil zeg.
Ik kom even kijiken of het zonder mij ook saai is....... nou, jullie doen goed jullie best. Vooral saai doorgaan.

Ik heb heel saai spierpijn. Ben saai meegeweest naar Aikido (en dat al saai 2 dagen achter elkaar).

Melody: saai welkom hier.
Snjookie, wat saai zeg.
Ik ga mijn nagels weer eens saai laten maken!!
Jeetje wat een saaie mensen zijn jullie Net zo saai als ik ben
Hier sneeuwt het heel saai.
Sneeuw waar jij nu op vakantie bent zo heel saai?

Het ken saaier, ik heb giga saaie Chanel acrylnagels (jaja met logo)..........Is dat saai of is dat saai?
kiekeboe saaierds.gisteren saai wezen.daar word je echt moe van zeg!!! en vandaag ff saai werken en naar saaie vrienden.npg steeds geen hoofdpijn,yeeaahhh!!!

saaaaaai leventje is weer terug!!!
Hoi, het waait hier heel saai hard, maar het is nog steeds droog, saai hoor.

Heb weer saai de was buitenhangen.

Steph klinkt mooi die acylnagels, moet je wel heel lang stilzitten, saai hoor.
Dez is ook weer helemaal saai terug. Welkom saaierd.

Melody, hier kun je beter geen was saai hebben hangen iig niet buiten. Regende zojuist hard.

Valt wel mee dat stil zitten hoor, is juist heel saai.

*gaat nu saai friet en nog iets eten*
Dag saaierds (en nieuwe saaie Mel)!

Heb al saai sinds vrijdagmiddag vakantie. Nog 4,5 saaie dagen te gaan voordat ik weer mag werken (ga ik stiekem morgen ook wel doen, maar dan thuis).

Mijn auto is opgehaald en naar NL gereden om daar verkocht te worden. Ondertussen al een nieuwe hier gekocht en weer eens saai naar Ikea geweest. Verder moet ik saai huishoudelijk aan de gang en de wereld veroveren op de pc.

Acrylnagels Steph? Hoe lang blijven die mooi? Kan je wel alles doen wat je wil?

Dez: ik wil eigenlijk wel voor je cheeren (geen hoofdpijn yuh!), maar er staat nog een gele kaart voor teveel enthousiasme van 2 weken geleden...
WTF?
Abusu, saai zeg vakantie bleegh.

Ik kan gewoon alles saai doen, ze zijn nu zelfs voor mijn doen lang. Om de drie weken, omdat nagels groeien moet ik terug.
Het is hier giga saai en dat is geen 1 aprilgrap hoor.
kiekeboe.gisterenavond saai mannenbezoek gehad

vandaag 1op1 begeleiding gedaan bij hoog niveau client.was erg leuk omte doen.de komende 3dagen fijn werken met ut hondje en dan maandag lekker aanschuiven bij vrienden.das mijn saaie paasweekend.

dag saaie elfjes, allemaal saaie paasdagen toe gewenst.
jemig jullie zijn echt SAAAAAAAAAAAAAI
Klopt! Er gebeurt hier helemaal niets Ben alleen met de Pasen, ben lekker aan het aanrommelen en de zon schijnt eindelijk!

Saai mannenbezoek Dez? Klinkt goed. Veel plezier met ut ondje.

Niet teveel eieren eten, verander je in een kip.
WTF?
Hier is het ook mega saai hoor.

Abusu: moest je donderdag dan wel werken?? Is toch een officiele saaie vrije dag daar bij jullie??

Vandaag saai paaseieren gegeten en crepes en heel saai avondeten.
Jeetje wat zijn jullie allemaal saai zeg Saaie fijne 2e paasdag voor een ieder. En -voor de echt saaierds onder ons- werkze vandaag.. Ik heb lekker saai vakantie... maar blijf thuis hoor. Beetje rommelen, leuke dingen doen, journal wrecken, boerderij op orde houden.
Ik heb al 1,5 week niet meer gewerkt. Verplicht vrij Zometeen wel even aan het werk (thuis) voordat het morgen weer echt begint.

We worden trouwens qua saaiheid wel redelijk afgetroefd door het topic 'Hoelaat is t?' hier op Overig.
WTF?
Ach wij zijn toch het aller aller saaist Abusu. En goede wisseling van de wacht. Jij weer aan de slag en ik lekker een poosje vrij
Kan je hier ook in alle saaiheid de tijd fucken? Saai overigens dat saaie geklets over tijd.

Ik heb begrepen dat het hier nog saaier aan toe gaat. Dat biedt dan wel weer (zij het saaie) mogelijkheden. Ik zoek namelijk uitdaging in saaiheid.
Als het maar saai is dan mag alles Enneaaa...dus wees welkom en wees vooral zo saai als mogelijk is.
(Ik hoop dat ik welkom ben om hier te posten)

Ben me een beetje aan het vervelen. Erg saai dus eigenlijk.

Vanmiddag heb ik heel saai de was opgevouwen.
Saai hoor 2 nieuwe saaierds in de groep. Saai welkom Enneaaa en CN25.

Ik heb vandaag saai een boek gelezen en koekjes gebakken (zoooooo saai lekker en simpel te maken zeg(macroontjes...mmmmmmmmmmmmm)).

Volgende week begint de saaiheid van het leven weer. Nog even saai genieten dus deze week.
O ja, ik heb vandaag ook saai de was opgehangen, de afwasmachine ingeruimd/aangezet/uitgeruimd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven