3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
dinsdag 6 april 2010 om 18:06
quote:chocolover schreef op 06 april 2010 @ 18:04:
Heb het gezegd maar hij zegt nu dattie domme kut zei. En of ie dat ni mag zeggen?Nee, dat mag hij niet zeggen tegen een vrouw in een panieksituatie (lees: vervelende shift-situatie) dus wederom,mond spoelen met zeep.
Heb het gezegd maar hij zegt nu dattie domme kut zei. En of ie dat ni mag zeggen?Nee, dat mag hij niet zeggen tegen een vrouw in een panieksituatie (lees: vervelende shift-situatie) dus wederom,mond spoelen met zeep.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 6 april 2010 om 18:09
Hij reageert gewoon niet meer!! Zit zo in zijn game, geweldig!!
'schat, weet je nog die oorbellen die ik had gezien? Die ga ik kopen met jouw geld...
Zwijgen is toestemmen toch?? Dankje schat!'
Ooooh doe ik niet hoor maar dacht het wel ff maar ik ben niet zo gemeen. Overleg en vraag altijd toestemming als ik zijn pinpas gebruik hoor!!
'schat, weet je nog die oorbellen die ik had gezien? Die ga ik kopen met jouw geld...
Zwijgen is toestemmen toch?? Dankje schat!'
Ooooh doe ik niet hoor maar dacht het wel ff maar ik ben niet zo gemeen. Overleg en vraag altijd toestemming als ik zijn pinpas gebruik hoor!!
dinsdag 6 april 2010 om 18:17
Winterwortel/winterpeen is zo'n grote wortel
Die maak ik schoon, snij ik in schijfjes, laten koken, water voor een gedeelte afgieten, veel boter erbij, wat suiker en een kippensoepboullionblokje (leuk woord voor galgje) en weer laten koken, 15 minuten.
zo ongeveer,...smaakt prima
Die maak ik schoon, snij ik in schijfjes, laten koken, water voor een gedeelte afgieten, veel boter erbij, wat suiker en een kippensoepboullionblokje (leuk woord voor galgje) en weer laten koken, 15 minuten.
zo ongeveer,...smaakt prima
dinsdag 6 april 2010 om 18:19
En nu ga ik echt koken, blijf weer veel te lang op dit forum hangen
Choco, fijn dat je het zo getroffen hebt maar vind toch dat hij nog even zijn mond met zeep moet spoelen, dus gewoon een lekker schaaltje groene zeep naast zijn bord zetten straks.
ik ga nu echt, fijne avond iedereen en eet smakelijk voor straks!
Choco, fijn dat je het zo getroffen hebt maar vind toch dat hij nog even zijn mond met zeep moet spoelen, dus gewoon een lekker schaaltje groene zeep naast zijn bord zetten straks.
ik ga nu echt, fijne avond iedereen en eet smakelijk voor straks!
dinsdag 6 april 2010 om 18:21
quote:chocolover schreef op 06 april 2010 @ 18:19:
Boter?? Terwijl er nog water in je pan zit??
Ik hou alleen van rauwe wortel, niet van gekookt, ook ni met suiker. Zou het dan iets voor me zijn?
Je moet wel als het gekookt heeft wat water afgieten
Als je liever rauwe wortel eet, dan eet je'm toch lekker rauw, zit wel minder vitamientjes zo in, raar maar maar.
Boter?? Terwijl er nog water in je pan zit??
Ik hou alleen van rauwe wortel, niet van gekookt, ook ni met suiker. Zou het dan iets voor me zijn?
Je moet wel als het gekookt heeft wat water afgieten
Als je liever rauwe wortel eet, dan eet je'm toch lekker rauw, zit wel minder vitamientjes zo in, raar maar maar.
dinsdag 6 april 2010 om 18:25
Hallo allemaal!
Ik ben blij, heb vandaag de GGD controle gehad en ben helemaal goedgekeurd!
Was best moeilijk, pedagogische vragen beantwoorden terwijl ik 4 hongerige kinders had, die op juist moment supreme besloten dat bankspringen erg leuk is en over de salontafel kan je ook nog lopen, cool.
Maar al met al zou het makkelijker zijn geweest met minder kinderen, maar het is dus gelukt, gelukkig.
Fijne avond alle maal!!
Ik ben blij, heb vandaag de GGD controle gehad en ben helemaal goedgekeurd!
Was best moeilijk, pedagogische vragen beantwoorden terwijl ik 4 hongerige kinders had, die op juist moment supreme besloten dat bankspringen erg leuk is en over de salontafel kan je ook nog lopen, cool.
Maar al met al zou het makkelijker zijn geweest met minder kinderen, maar het is dus gelukt, gelukkig.
Fijne avond alle maal!!