Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ho ff dames .. als jullie hadden gelezen vorige week ofzow hadden jullie kunnen weten dat deze date GEWOON een jongen is waar mee ik al weken maanden chat we gaan gewoon voor de gezelligheid iets drinken.. Soort van bekroning op onze chatvriendschap.. Jullie denken gelijk dat ik met hem ga daten omdat ie evt relatiemateriaal is.. DUS NIET !!!

Hij is leuk en gezellig in omgang op de chat en een luisterend oor voor mij en ik voor hem..

Miranda wanneer is jouw volgende date ?
Toen vroeg ik nb nog of t niet gek was dat hij en ik iets gingen drinken en toen waren er reacties dat t helemaal niet gek was.. Dat je ook gewoon voor de gezelligheid iets met elkaar kan drinken zonder er meerdere dingen van te verwachten..

Miran : had je reactie nog niet goed gelezen hehe maar leuk dat je je date weer ziet .. spannend
Niemand viel je aan hoor Dess, kwestie van verkeerde interpretatie.
haha weet ik Lelie maar dacht laat ik ff mijn stem verheffen en ff zeggen dat jullie t verkeerd of anders interpreteren.. Never mind

Ik ga gewoon gezellig iets drinken en zie t niet als date.. Een date vind ik eeh iets afspreken met de verwachting dat t meer kanworden .. (naja das ook weer gek zeggen .. maar de verwachting dat t evt relatiemateriaal zou kunnen worden/zijn) dat is deze date niet
Ennu spring ik in de auto .. en ga mijn laatste nachtje werken misschien dat ik zo nog ff online kom op mijn werk
@ Miranda: nee ik heb geen date lopen op moment. saai he?

Maar jij ziet morgen je date weer...spannend!! Heel veel plezier morgen.

@ Vleermuis: had je inderdaad al verteld...jongen van msn waar je al tijdje leuk mee kletst. Toch wel beetje spannend of niet? Werk ze vannacht!

@ Lelie: ouderwetse post via de ptt? dat blijft toch het leukst....een verrassing op je deurmat.
Leuk Lelie !

Werk ze Muis

Ing gezellig dat je meekletst hier
Goedeavond,

ff snel door de postings heengelezen....

Vleer: Wat een raar Hyves verhaal zeg....die meneer K., wat deed hij dan op jouw profiel? heb je daar al naar gevraagd? Hahaha!, juridische stappen ondernemen? Ver zal ie niet komen, want meneertje K. heeft geen poot om op te staan! Lekker laten varen Vleer! Ben blij dat het met je vader goed gaat, en nu alweer hard in de tuin aan het werk...goh!

Vleer, jij bent morgen vast in Doetinchem?

Veel plezier met je date! En dat bedoel ik natuurlijk vriendschappelijk

Nemo: Succes met je sollicitatie bij die school...solliciteren als leerkracht?

Ook ik vind het wel leuk dat het weer vroeger donker is, geeft toch een bepaalde sfeer. En nu het wat kouder is....gezellig CV'tje aan in huis om het wat behaagelijk te maken, kaarsje aan e.d., lichtje gedimd....jaaa, gezellig!

Miran: Als het lekker voelt, dat gaan die date vast je vriendje worden....gun het je van harte!

En hoe gaat het verder met Lelie?

Inge: Jaaa, wat een enthousiasme van je! Ben je ondertussen naar het mooie dorpje aan de rand van de Zuid-Veluwe gereden om te kijken naar de ouwelullen-kroeg ????

Truste allemaal, en tot morgen! x
quote:Miranda01 schreef op 02 oktober 2007 @ 22:54:

Leuk Lelie !

Werk ze Muis

Ing gezellig dat je meekletst hierYep, gezellig! Singles deel 110 zat wat in een dip enkele weken geleden toch? Komt weer helemaal goed hier met wat nieuw bloed in de kuip (of was het nou vlees?? )
Ja post op de deurmat, échte post dus, leuk :)!

Leuk inderdaad Inge en ook Xander, dat jullie meeschrijven hier, gezellig. Ik heb weinig te melden eigenlijk hoor, het gaat goed wel. Drukke en lange dag gehad en ben wel echt moe. Morgen weer zo'n vermoeiende dag, maar ja, dat geeft niet. Houdt me lekker bezig.

Nou, weer even tijd voor mijn bekende warme douchje! Lekker!
Miranda..komt vast goed met je date. Klik is er in ieder geval! Gaan jullie morgen gezellig eten?

Ja een kaartje krijgen is altijd leuk!! Wanneer gaan jullie elkaar nu ontmoeten Lelie?

Nou Xander...ik rijd er niet even 1 2 3 heen, woon er best eindje vandaan. Ik woon vlakbij Rotterdam ...een stad wat begint met de letter D.

Kijken of iemand het raadt?
Nog niet gepland Inge, maar zal spoedig gebeuren. Als ik meer weet dan horen jullie dat

Ik ga maar eens verstandig zijn en vast proberen te slapen.. Welterusten allemaal!
Ing, en het eindigt op ordrecht?
Cum non tum age
Heeel goed Noa!
Ik ga ook lekker slapen!

Welterusten allemaal
1-0 voor Noaaaaatje!!

Verslaafd aan dropkogels, tukkies en nu nog eens aan dit topic....moet echt eens gaan afkicken....moet eigenlijk allang in bed liggen
Truste Inge! Sweet dreams.... En ooo, Dordrecht ligt niet naast de ouwelullentent....hmmm...verhuizen een optie voor je?
Goedemorgen, ik ben de eerste hier.

Ben aan het kijken hoe ik mijn keuken ga opknappen of dat ik een hele nieuwe keuken neem van Ikea of Praxis ofzo. Iemand tips?
Cum non tum age
Zoo ik ben ook weer ontwaakt..

Gek zeg .. vind t toch wel een beetje spannend deze drinkafspraak met die chatvriend.. Zit toch onbewust in de speigel te kijken .. Goh zou die mij wel leuk vinden ? Onnozel eigenlijk..

Heb een soort van afslank hemd aan(tanktop) .. t scheelt gewoon 3 maten zeg. Mijn spijkerbroek flubbert om mijn middel en kont .. Zelfs t strakke shirtje wat enorm strak zit zit nu los om mijn lijf.. (en tis maatje S)

Ideaal dus eigenlijk tis alleen een kolere ding om aan en uit te trekken..

Noa : leuk een nieuwe keuken , hoor veel mensen die een keuken bij Ikea vandaan hebben schijnt er oke te zijn ...
Zoo, ook weer thuis.

Hoe is het hier? Xander, nog beetje op tijd je bed in gedoken?

Noa, de keukens van Ikea kun je natuurlijk helemaal zelf samenstellen en ik heb een vriendin die echt een prachtige keuken daar vandaan heeft, ziet er tóp en strak uit! Genoeg mogelijkheden als je het mij vraagt dus :)!

Nou, vriendin komt zo eten, even kletsen over het één en ander

Hm, dus ik ben er later op de avond wel weer.

Miran, niet vertegen ook nog even over je 2e date te komen vertellen hè!

Dag!
Hi allemaal,

Noa ik ben zelf ook bezig met nieuwe keuken. Nog in de orientatiefase..en Ikea is inderdaad echt niet duur. Je kan de keukenplanner downloaden en zelf keuken samenstellen en zien wat het ongeveer kost. Echt niet duur.

Jaaa Miranda ben benieuwd hoe je date weer was!

Mmm Vleermuis toch wel spannend? Ja kan ik me voorstellen...je bent toch nieuwsgierig na maanden chatten!
quote:Xander68 schreef op 02 oktober 2007 @ 23:56:

Truste Inge! Sweet dreams.... En ooo, Dordrecht ligt niet naast de ouwelullentent....hmmm...verhuizen een optie voor je? Xander dan moeten daar wel heeeeele leuke ouwe lullen komen wil ik ervoor gaan verhuizen
Ook ik ben er weer! Hoi allemaal!

Goh, er is weinig gepost vandaag!, iedereen druk geweest vandaag? Ik in ieder geval wel, dus niet ge-vi-vaat. Normaal zit ik op kantoor, maar was er even een dag uit....dingen regelen voor een grote conferentie.

De keukens van Ikea zijn inderdaad prachtig, mijn zus heeft het ook één, en nog betaalbaar ook. Duschhhhh...Inge en Noa, als ik jullie schoenen stond, dan wist ik het wel hoor!

@ Lelie: Ik lag en om 0.15 uur in.....veeeels te laat eigenlijk...Maar ok, vanavond dan maar eens wat vroeger het bed in. Was het gezellig bijkleppen met vriendin? Many gossips?

Ik gooi even wat gespreksstof in de groep: Vertel eens, zijn jullie bewust of onbewust single?

@ Vleermuiske: Toch wel spannend dus he? zo'n "date". Waarom is zo afslankhemd nodig? Nu passen al je kleren niet meer Veel plezier in iedergeval met de bewuste man.
quote:Ing33 schreef op 03 oktober 2007 @ 21:34:

[...]

Xander dan moeten daar wel heeeeele leuke ouwe lullen komen wil ik ervoor gaan verhuizen Moi?
Goedenaaf allemaal,

Ja ben inderdaad ook druk geweest met werk (iemand vroeg ernaar geloof ik maar ben idd groepsleerkracht) en op weg naar college. Goh toen moest ik toch ineens echt té nodig....enfin flinke buikkramp en maar weer terug ri huis gegaan. Wat ben ik toch een watje onderweg ben ik maar gezellig even langs mn zus gegaan en heb daar lekker het blok zitten kijken. Raar toch dat dat wel ging en college niet ghegheghe.

Miran kom je wel even vertellen? Zou het HEM dan echt zijn???

Xander, wat voor werk doe je (ongeveer)?

En even ingaand op je vraag. Ik was eerst heel bewust single (want; weggegaan bij mijn toenmalige vriend waar ik mee samenwoonde), na verloop van tijd minder bewust single (want; ging me op datingsite inschrijven) en toen onbewust niet-single (want; ik vond het eigenlijk ook wel prima alleen maar kwam toen tóch weer een leuke vent tegen). Alhoewel via de datingsite en dus wellicht toch bewust niet singol...enfin, je snapt me vast.

Zijn er überhaupt écht bewuste singols? En zo ja, zijn ze er inderdaad onder ons??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven