Openslaande binnendeuren

07-04-2010 10:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik op het internet ga zoeken kan ik er niets over vinden. Graag zou ik ipv een paar ensuite deuren in huis 2 deuren die open en dicht kunnen willen plaatsen. Ensuite deuren gaan niet passen omdat er geen ruimte is om ze de muur in te laten glijden, maar als ik naar 2 deuren kijk die gewoon open en dicht kunnen kan ik er niets over vinden of je zit alweer naar terras deuren te kijken.

Wie heeft dit in huis en waar heb je het vandaan??? Wat heeft het ongeveer gekost?
Ensuite deuren glijden vaak niet in de muur, maar in een kast of een extra stukje muur. Zoals hier:

Er zou dan een extra stukje muur gemaakt moeten worden..
Je kunt gewoon een kozijnenfabrikant bij je in de buurt bellen om een offerte te laten maken. Zij kunnen ook veel beter met je meedeken.
ja dat klopt, die deuren glijden dan vaak een kast of een gipsmuur in, maar er is geen plek om die deuren egens in te laten glijden dus het kan alleen open en dicht klappen. Nu wou ik gewoon vast wat op internet rondsnuffelen, want wij hebben een lege ruimte dus met de maten in de hoogte bv zijn we nog flexibel.

Zijn er nog andere mensen die deze deuren in huis hebben?
Heb je wel ruimte voor de draai van de deuren? Dat is n.l. de reden dat dubbele deuren in een huis vaak schuifdeuren zijn.

Kun je niet een timmerman uit je dorp of stand bellen en hem eens langs laten komen om te laten vertellen wat er kan en wat het kost? Of wil je het helemaal zelf maken, met deurren bij de Gamma vandaan? Of het binne-of buitendeuren zijn, maakt voor je ontwerp niets uit.

WIl je een grote kamer in tweeen delen? Wil je de deuren net zo breed als de doorgang maken, of links en rechts nog glas of muurtjes? Hoe breed en hoog is de doorgang?
of neem harmonicadeuren
-
anoniem_23018 wijzigde dit bericht op 28-09-2010 23:41
Reden: -
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven