3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
woensdag 7 april 2010 om 10:44
woensdag 7 april 2010 om 11:47
Ben ik nog even hoor
Een piratentaart besteld voor de kleine piraat!
@Stratego; dat snap ik hoor gekkie, hoef je post niet voor te wijzigen.
voel me niet aangesproken, want heb zachtaardig en aaibaar karakter ondanks de stekeltjes
@Josje, da's heftig, zal even schrikken zijn.
Laat maar dagje bezinken, denk er goed over na wat je reactie zal zijn.
Burnout mensen staan er om bekend dat ze eerder te snel dan te langzaam willen, dat weet die arbopipo ook echt wel!
Een piratentaart besteld voor de kleine piraat!
@Stratego; dat snap ik hoor gekkie, hoef je post niet voor te wijzigen.
voel me niet aangesproken, want heb zachtaardig en aaibaar karakter ondanks de stekeltjes
@Josje, da's heftig, zal even schrikken zijn.
Laat maar dagje bezinken, denk er goed over na wat je reactie zal zijn.
Burnout mensen staan er om bekend dat ze eerder te snel dan te langzaam willen, dat weet die arbopipo ook echt wel!
woensdag 7 april 2010 om 12:33
Ibi iphones zijn niet meer op voorraad, minimale wachttijd is 6 weken, iedereen wil er een..
Ik ben kapot. Weet het ff niet meer. Slaap steeds korte slaap dus haal mn diepe slaap niet. Ben vreselijk moe!! Niet naar therapie gegaan want ik heb bijna niet geslapen vanacht. Zucht.. Ik wil slapen!! En kan ook niet heel actief doen om daar moe van te worden want ik heb nog steeds last van nn rug!
Zucht.. Ik ga paasbrood eten. Heel veel.
Ik ben kapot. Weet het ff niet meer. Slaap steeds korte slaap dus haal mn diepe slaap niet. Ben vreselijk moe!! Niet naar therapie gegaan want ik heb bijna niet geslapen vanacht. Zucht.. Ik wil slapen!! En kan ook niet heel actief doen om daar moe van te worden want ik heb nog steeds last van nn rug!
Zucht.. Ik ga paasbrood eten. Heel veel.
woensdag 7 april 2010 om 12:57
Oh was ff eten. Nee heb niet zo'n goede fiets, krijg daar juist pijn van. Ik ben ook een beetje bang dat het mijn wervels zijn omdat ik de laatste tijd naar de kraker ga. Heb morgen een afspraak, die stond al, maar twijfel of ik er heen moet. Wat zeg jij als fysio over krakers?
Nou lees het straks wel. Ik ga ff douchen denk ik.
Nou lees het straks wel. Ik ga ff douchen denk ik.