3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
woensdag 7 april 2010 om 13:00
Choco als ik jou was zou ik lekker in het zonnetje gaan zitten / liggen met een goed boek. Kan soms ook helpen om lekker moe te worden.
Ik was vanochtend ook bij de fysio en ze deed me weer pijn. Werd er zelfs draaierig van. Maar goed de klachten zijn inmiddels voor 95% weg. Dus ik kan lekker knallen tijdens mijn vakantie.
Ik was vanochtend ook bij de fysio en ze deed me weer pijn. Werd er zelfs draaierig van. Maar goed de klachten zijn inmiddels voor 95% weg. Dus ik kan lekker knallen tijdens mijn vakantie.
woensdag 7 april 2010 om 13:44
Ik ben erin geluist....
Er zou 1 vriendinnetje bij Midi komen spelen, toen ik ze van school haalde werden er dat al twee. En "toevallig" kwam een buurtvriendinnetje (die ook op die school zit) informeren of Midi thuis was. Oh oke, loop maar naar boven...
En wie kan hier een stapel pannekoeken gaan bakken? Juist!
Er zou 1 vriendinnetje bij Midi komen spelen, toen ik ze van school haalde werden er dat al twee. En "toevallig" kwam een buurtvriendinnetje (die ook op die school zit) informeren of Midi thuis was. Oh oke, loop maar naar boven...
En wie kan hier een stapel pannekoeken gaan bakken? Juist!
woensdag 7 april 2010 om 14:20
woensdag 7 april 2010 om 14:47
Ik wil ook pannekoeken
En hoe bedenken ze het. Vraagt mijn werkgever of ik om 4 uur nog even tijd heb voor een gesprek bij een klant.
Aangezien het wel een belangrijk gesprek is en de klant alleen mij wil heb ik maar snel een douche genomen en mijn nette kleren aangedaan. Kan ik straks nog even snel babbelen en daarna moeten ze me een maand met rust laten
En hoe bedenken ze het. Vraagt mijn werkgever of ik om 4 uur nog even tijd heb voor een gesprek bij een klant.
Aangezien het wel een belangrijk gesprek is en de klant alleen mij wil heb ik maar snel een douche genomen en mijn nette kleren aangedaan. Kan ik straks nog even snel babbelen en daarna moeten ze me een maand met rust laten
woensdag 7 april 2010 om 14:57
Met een beetje geluk zit er ook allemaal wier en algen in de sloot. Is ook goed voor de huid 
En mijn werkgever gaat me echt niet bellen op mijn vakantie. Tenminste dat hoop ik voor hem. Als hij het wel doet ga ik heel uitgebreid praten over koetjes en kalfjes.
Telefoon staat toch op naam van het bedrijf.
Als ze dan de rekening krijgen doen ze het nooooit meer.
En mijn werkgever gaat me echt niet bellen op mijn vakantie. Tenminste dat hoop ik voor hem. Als hij het wel doet ga ik heel uitgebreid praten over koetjes en kalfjes.
Telefoon staat toch op naam van het bedrijf.
woensdag 7 april 2010 om 15:04
Ik heb voor de derde keer in 10 maanden de ijsprijs gewonnen. Lekker irritant. En de laatste keer won ik ook nog eens kaartjes voor een musical, terwijl ik daar een schijthekel aan heb. Dat arragement had een waarde van meer dan 150 euro. Nou, doe mij het geld maar dan...
Ik wil gewoon geld winnen, waarmee ik zelf bepaal wat ik doe. Stomme afscheepprijsjes...
Ik wil gewoon geld winnen, waarmee ik zelf bepaal wat ik doe. Stomme afscheepprijsjes...
woensdag 7 april 2010 om 15:15
Gatver, gisteren wat verkeerd gegeten denk ik. Hele nacht wakker gelegen, misselijk en last van darmen. Helaas gebeurde er niets waardoor het wat minder zou worden. Uur doorgebracht op de wc, met boek. Emmertje naast mijn bed. Afgezien van een knallende koppijn leverde het niets op.
Oh en goedemiddag allemaal!
Oh en goedemiddag allemaal!
woensdag 7 april 2010 om 15:52
Het blubbermonster is weer thuis!
Blauwe drek tot in d'r bilnaad
Bij de achterdeur uitgekleed, kleren in de wasmasjien op langste programma mét voorwas en dan straks nog een keer en kind onder de douche gestuurd met de opdracht om twee x te wassen en minstens een half uur eronder te blijven staan.
Leuk dat mooie weer!
Blauwe drek tot in d'r bilnaad
Bij de achterdeur uitgekleed, kleren in de wasmasjien op langste programma mét voorwas en dan straks nog een keer en kind onder de douche gestuurd met de opdracht om twee x te wassen en minstens een half uur eronder te blijven staan.
Leuk dat mooie weer!