Vrijgezellenfeestje.... hulp/tips??

woensdag 7 april 2010 om 15:18
Hello,
Ik ben gebombardeerd tot Ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn schoonzus. Vind ik erg leuk want ik ben wel een beetje een "Monica" type (Friends)
Ik ben bezig met het vrijgezellenfeestje, maar kom tot de conclusie dat dit nu wel erg uit de hand begint te lopen. Heb geweldige ideen, maar het bedrag is inmiddels opgelopen tot 135eu, dan zijn we een hele dag onder de panne, maar dit is excl eten/drinken.
Niet iedereen zal dit bedrag ook in 1x kunnen uitgeven, natuurlijk, begrijp wel dat iedereen zo zijn vaste lasten heeft e.d.
Wat is tegenwoordig normaal om te vragen voor een vrijgezellenfeestje?
Ik heb al 2 dingen vastgelegd, kan ik niet meer wijzigen, haal ik er wat tussenuit dan kom ik met een gat in de middag te zitten.
Hebben jullie misschien wat tips?
Alvast bedankt!
Ik ben gebombardeerd tot Ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn schoonzus. Vind ik erg leuk want ik ben wel een beetje een "Monica" type (Friends)
Ik ben bezig met het vrijgezellenfeestje, maar kom tot de conclusie dat dit nu wel erg uit de hand begint te lopen. Heb geweldige ideen, maar het bedrag is inmiddels opgelopen tot 135eu, dan zijn we een hele dag onder de panne, maar dit is excl eten/drinken.
Niet iedereen zal dit bedrag ook in 1x kunnen uitgeven, natuurlijk, begrijp wel dat iedereen zo zijn vaste lasten heeft e.d.
Wat is tegenwoordig normaal om te vragen voor een vrijgezellenfeestje?
Ik heb al 2 dingen vastgelegd, kan ik niet meer wijzigen, haal ik er wat tussenuit dan kom ik met een gat in de middag te zitten.
Hebben jullie misschien wat tips?
Alvast bedankt!
woensdag 7 april 2010 om 15:57
woensdag 7 april 2010 om 15:57
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat er geplanned staat
In ieder geval geen lunch of diner, want het is excl eten en drinken...
Persoonlijk zie ik mijzelf ook geen 135 euro geven. Denk dat iedereen ook wel een persoonlijk cadeautje wil geven, en dat kost ook geld.
Hoeveel mensen verwacht je op te komen dagen trouwens?

Persoonlijk zie ik mijzelf ook geen 135 euro geven. Denk dat iedereen ook wel een persoonlijk cadeautje wil geven, en dat kost ook geld.
Hoeveel mensen verwacht je op te komen dagen trouwens?

woensdag 7 april 2010 om 16:00
Ik denk dat ze eerst zelf sieraden gaan maken met echt Swarovski spul.
Daarna gaan ze, per luxe verlengde limousine naar een luxe Spa waar ze van top tot teen verzorgt worden (ik heb zojuist meegekregen aan de hand van de upcomming bruiloft van Yo en Wes dat een make-over zo'n beetje verplicht is tegenwoordig).
Dan komt Leco met make up, en Dyanne met stijladvies.
Daarna gaan ze, per luxe verlengde limousine naar een luxe Spa waar ze van top tot teen verzorgt worden (ik heb zojuist meegekregen aan de hand van de upcomming bruiloft van Yo en Wes dat een make-over zo'n beetje verplicht is tegenwoordig).
Dan komt Leco met make up, en Dyanne met stijladvies.
quote:DrMelfi schreef op 07 april 2010 @ 15:57:
Ik zou echt niet weten waar ik 135 euro voor over zou hebben zonder dat ik daar eten en drinken voor krijg... of het moet een weekend Lowlands zijn ofzo.
Dat wil ik voor mijn vrijgezellenfeest ! Dat zou gaaf zijn!
Maar goffer TO, wat was het nou voor activiteit!
Ik zou echt niet weten waar ik 135 euro voor over zou hebben zonder dat ik daar eten en drinken voor krijg... of het moet een weekend Lowlands zijn ofzo.
Dat wil ik voor mijn vrijgezellenfeest ! Dat zou gaaf zijn!
Maar goffer TO, wat was het nou voor activiteit!

woensdag 7 april 2010 om 16:02
quote:Dilenia schreef op 07 april 2010 @ 15:42:
ach... ik kan wel wat dingen uit het programma schrappen. Want dit werd ook mij teveel, hoor. Vroeg het mij even af: "is dit wel normaal" uit jullie reacties kan ik wel halen: NOT!!
Ze is geen type voor High Tea of bloemschikken/knippen, plakken, schilderen of een BBQ dus ik moest crea zijn en crea kwam ook tot een hoog resultaat op de prijslijst.
maar ja, wat dan wel?
Sinds wanneer staat crea gelijk aan duur ?
Wat is er mis met een goede lunch/picknick/diner met fikse borrel??? Bloemschikken en knutselen is niet leuk. Echt niet. Ook niet met een huwelijk in het vooruitzicht.
Haal gewoon bij de lokale dealert wat leuke snoepjes/snuifjes/andere gelukzalige middelen en moet je eens kijken hoe creatief iedereen wordt. En iedereen is gegarandeerd aardig tegen elkaar. .
ach... ik kan wel wat dingen uit het programma schrappen. Want dit werd ook mij teveel, hoor. Vroeg het mij even af: "is dit wel normaal" uit jullie reacties kan ik wel halen: NOT!!
Ze is geen type voor High Tea of bloemschikken/knippen, plakken, schilderen of een BBQ dus ik moest crea zijn en crea kwam ook tot een hoog resultaat op de prijslijst.
maar ja, wat dan wel?
Sinds wanneer staat crea gelijk aan duur ?
Wat is er mis met een goede lunch/picknick/diner met fikse borrel??? Bloemschikken en knutselen is niet leuk. Echt niet. Ook niet met een huwelijk in het vooruitzicht.
Haal gewoon bij de lokale dealert wat leuke snoepjes/snuifjes/andere gelukzalige middelen en moet je eens kijken hoe creatief iedereen wordt. En iedereen is gegarandeerd aardig tegen elkaar. .

woensdag 7 april 2010 om 16:05
quote:Dilenia schreef op 07 april 2010 @ 16:02:
ok ok ok
dit is niet het progr maar een paar dingen die erin voor komen
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)
1) geld voor limo besteden aan drank (neem aan dat je geen limonadeworkshop oid in gedachten had).
2) abseilen was leuk op de middelbare school.
3) cocktailworkshop skippen en dat geld besteden in de cocktailbar.
4) borrel op speciale locatie klinkt leuk, mits het geen kaasboerderij of fröbelfuik is.
ok ok ok
dit is niet het progr maar een paar dingen die erin voor komen
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)
1) geld voor limo besteden aan drank (neem aan dat je geen limonadeworkshop oid in gedachten had).
2) abseilen was leuk op de middelbare school.
3) cocktailworkshop skippen en dat geld besteden in de cocktailbar.
4) borrel op speciale locatie klinkt leuk, mits het geen kaasboerderij of fröbelfuik is.
woensdag 7 april 2010 om 16:05
Die limo kun je vervangen door een paar bakfietsen, dat is veel leuker en met dit weer net zo fijn. Als je in de stad blijft dan. Dan ga je met een grote groep meiden waterfietsen. Hilariteit alom. Daarna op het terras wat drinken en eventueel lunchen. Nog een kleine activiteit, dan uit eten en lekker op stap.
Of naar het strand, wandelen, blowkarten en lekker uit eten en op stap.
Of naar het strand, wandelen, blowkarten en lekker uit eten en op stap.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn