Help...plots gezwel.
woensdag 7 april 2010 om 22:44
ik schrok me net dood tijdens het douchen! Ik was mijn vagina aan het wassen en voelde plots een gezwel in mijn binnenste schaamlip. Lijkt op een steenpuist. Als je erop drukt vrij pijnlijk. het zit er zeker weten sinds vandaag. Ben ongesteld dus gebruik al heel de week tampons..het zit zeg maar bij mn "opening".
graag serieuse reacties, ben heel erg geschrokken een aardig bang.
Heb al 6 jaar een vriend, laatste maand weinig tot geen sex gehad.
Iemand een idee? bel morgen sowieso de huisarts.
graag serieuse reacties, ben heel erg geschrokken een aardig bang.
Heb al 6 jaar een vriend, laatste maand weinig tot geen sex gehad.
Iemand een idee? bel morgen sowieso de huisarts.

woensdag 7 april 2010 om 22:52
Wat vervelend voor je, Kiss86.
Je zegt: ik maak me zo ontzettend druk. Waar maak je precies druk over? Waar ben je bang voor?
Als het zo plots is opgetreden en pijn doet bij aanraken, is de kans het grootst dat het een soort van ontsteking is; lastig, maar geen ramp.
Een 'eng' gezwel komt zelden in een dag opzetten.
Maar voor een echte diagnose moet je natuurlijk even met je huisarts bellen.
Je zegt: ik maak me zo ontzettend druk. Waar maak je precies druk over? Waar ben je bang voor?
Als het zo plots is opgetreden en pijn doet bij aanraken, is de kans het grootst dat het een soort van ontsteking is; lastig, maar geen ramp.
Een 'eng' gezwel komt zelden in een dag opzetten.
Maar voor een echte diagnose moet je natuurlijk even met je huisarts bellen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
woensdag 7 april 2010 om 22:56
Ik zou me niet al te druk maken, maar je kan wel tegen je huisarts zeggen dat je er erg mee zit, misschien kan je afspraak dan wat eerder ingepland worden?
Ik ken het verder niet, kan ook een onschuldig pukkeltje ofzo zijn. En als het in één dag zit lijkt het me juist een wondje van iets, anders is het toch niet zo snel? (maar diagnose vanuit hier is lastig, dus gewoon even aan de huisarts uitleggen / laten zien).
Ik ken het verder niet, kan ook een onschuldig pukkeltje ofzo zijn. En als het in één dag zit lijkt het me juist een wondje van iets, anders is het toch niet zo snel? (maar diagnose vanuit hier is lastig, dus gewoon even aan de huisarts uitleggen / laten zien).
woensdag 7 april 2010 om 22:59
woensdag 7 april 2010 om 23:02

woensdag 7 april 2010 om 23:35
Dit klinkt echt als een ontsteking en niet als een kankergezwel of een soa.
Abcessen rond je vagina komen best vaak voor, oa door scheren en soms ook "zomaar".
Gewoon even mee naar je dokter gaan, misschen moet het even opengemaakt worden en dan ben je van de pijn af. Ze kunnen namelijk flink pijnlijk worden, maar hoeft gelukkig niet.
Abcessen rond je vagina komen best vaak voor, oa door scheren en soms ook "zomaar".
Gewoon even mee naar je dokter gaan, misschen moet het even opengemaakt worden en dan ben je van de pijn af. Ze kunnen namelijk flink pijnlijk worden, maar hoeft gelukkig niet.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 7 april 2010 om 23:36
quote:meds schreef op 07 april 2010 @ 23:16:
vetbult of een lymfeklier, ik zou zeggen wacht even tot je niet meer menstrueert en kijk of ie weggaat, anders naar de dokter.
Kanker komt niet plotselingeen vetbult doet geen pijn en op die plek heb je geen lymfeklieren die opzetten, die zitten in je liezen in die regionen.
vetbult of een lymfeklier, ik zou zeggen wacht even tot je niet meer menstrueert en kijk of ie weggaat, anders naar de dokter.
Kanker komt niet plotselingeen vetbult doet geen pijn en op die plek heb je geen lymfeklieren die opzetten, die zitten in je liezen in die regionen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross