A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Och hemeltje Carlien... pffff gelukkig valt de schade allemaal mee.. meid wat een schrik!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Eh mijn nieuwe adres... ik denk dat de handigste weg Hieves is...
Done.. heb alleen Demoiselle niet op mijn Hieves.. en Thee weet het adres al.. duh die heeft geklust... EN geen hieves
Jeee Carlien, wat een schrik! Wat balen van hun auto en je knie.

Wat supergoed van je dat je vandaag direct weer in de auto gestapt bent en dezelfde route gereden hebt. Stoer van je!

Nog van harte gefeliciteerd met Carlienman!

En ja zonnetje was heerlijk vandaag, heb ook met boek op het balkon gezeten. Echt lekker. Werd wel tijd ook.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Dankje, Jas, voor de felicitaties, ik heb ze doorgegeven . En dankje Freak, voor je berichtje én je nieuwe adres!

Ik had vorige week nieuwe schoenen gekocht bij de Makro (of all places), hardstikke leuk, knalrood, én betaalbaar. Maar ze waren geloof ik wel een beetje vervloekt: eerst krijg ik er een ongeluk mee (en dus had ik bedacht: ik rij er nooit meer mee, dus hop, gauw schoenen uitgedaan, andere aangedaan en vanochtend even met de auto weg). Kom ik thuis, heeft de hond ze half opgevreten!!

En bedankt....
Is het trouwens landelijke konijnenwegloopweek? Mijn konijn had gisteren de benen genomen (de sukkel, hij heeft het grootste deel van de tuin voor zichzelf!), die kwam ik ineens op straat tegen en daarna zag ik 'm languit zonnen in de tuin van de buren! Gelukkig komt ie altijd weer naar huis, dit was niet de eerste keer. Tegen etenstijd was meneer weer present. Maar vanochtend liepen er nog 2 nijnen op straat! We probeerden ze voorzichtig te vangen, maar dat lukte niet. Nou is hier weinig verkeer (en dat kan niet hard rijden hier), maar ja, sommige katten zijn echte jagers....
Het is natuurlijk niet echt grappig, maar ik moet altijd wel lachen om je dierenverhalen Carlien, ik hoop dat de konijnen allemaal weer veilig thuis zijn!

Nog gefeliciteerd met verjaardag van man

Dat is zeker schrikken zo'n ongeluk zeg, idd stoer om gelijk weer die route te rijden, niet die leuke rode schoenen de schuld geven, zijn ze nog bruikbaar?

Sterkte met je knie!

Freak nog gefeliciteerd met je mama, fijn dat Mini blij is met de nieuwe hoogslaper!

Ik geef je nieuwe adres wel door aan Dee.

Wat vervelend dat je niet naar je ouders kon Cay, gaat het al wat beter met Kay?

En met jou, heb je al wat baat van het zonnetje?

Teveel pijn om nog de trap op te gaan klinkt niet fijn Dreamer, veel zon voor jou!

En voor mij, ik word erg blij van dit weer
.
Kay is weer helemaal beter. Pijn hier is nog niet weg helaas.

Carlien wat schrikken zeg! Fijn dat het nog redelijk goed is afgelopen. Sterkte met de knie!

Dream been there en zo
Jemig Carlien, je maakt wel wat mee zeg!

Wat zul je vreemd opgekeken hebben toen je je konijn tegen kwam op straat.

Net als Twin moet ik ook altijd lachen om je dierenverhalen.

Wel balen dat de hond je schoen aangevreten/opgevreten heeft.

Twin ik word ook blij van dit weer! Heb vanmiddag ook op het balkon gezeten en genoten van de zon.

Cay gelukkig dat Kay weer beter is en balen dat je pijn nog niet weg is.
Heeft vanmiddag heerlijk een uur met 2 lieve kleega's in de zon zitten lunchen. het was zelfs warm!

Hai Jas
Lekker Cay! Het was inderdaad warmer dan gisteren, de wind voelde ook warmer aan, was echt fijn buiten.
Zo, mijn zoon is net met mijn broer mee, stappen in Amsterdam! (mijn broer is fotograaf en staat vaak op gastenlijsten). Leek ze wel leuk om samen te gaan, het duurt tot een uur of 5....

Nou zou me dat verder wat, maar zoonlief gaat morgenavond met 2 vrienden hun verjaardagen vieren hier 's avonds, met een mannetje of 20. Dus ik hoop dat ie niet al te brak is na deze nacht (en anders: eigen schuld, dikke bult )

Oh, ik had toch een maand terug of zo gezegd dat er hier in de buurt een stoffelijk overschot was gevonden? Nou bleek de man niet door een misdrijf om het leven gekomen te zijn, gelukkig, maar na bijna een maand zoeken en foto's in de krant weten ze nog steeds niet wie het is, en is hij gisteren begraven...Dat vind ik nou zo sneu he, dat zijn familie dat dus niet weet! (een man van tussen de 20 en 30...). En dat hij als onbekende is begraven....
Avond!

Tjee, Carlien, never a dull moment bij jou . Gefeliciteerd met Cman, schrikken van je aanrijding zeg, idd, kun je nagaan als je écht hard rijdt.

Gaaf van je zoon, leuk uitje vanavond. Hopelijk is hij idd niet té brak, morgen.

Hoe is het in je nieuwe onderkomen Freak, al een beetje gewend? Ik heb geen hyves, maar via Twin gaat je adres goedkomen. En gefeliciteerd met je moeder.

Wij hebben vanmiddag de motor weer achter de boot gehangen. Ging op zich goed (want is wel ff spannend, kade is een stuk hoger dan de boot, zo'n motor met lang staartstuk is erg lastig, en zwaar, en ingevet op bepaalde stukken, dus lastig). Maar toen ik het zeil van de boot haalde bleek boot half onder water te staan (geen idee hoe, mss doordat een pakket sneeuw naar binnen is gevallen, nou ja, lastig uitleggen), en dat had ik niet op tijd in de gaten, dus ik ga met 1 voet in de boot staan, ...... lekker gesopt met schoen en broekspijp ). Wat is dat een vies gevoel zeg.

Dus eerst hozen, en toen konden we aan de slag met motor. Maar goed, hij hangt weer!

Hoe is het met je moeder, Cay?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh ja, kijkt iemand hier "Bloedverwanten"? Wat een heerlijke serie.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hier helemaal happy en minni ook. nu papa weekend.. was huilen maar nog geen telefoon dus zal goed komen....

oeps klinkt niet als lekker gevoel De. en adres komt goed

Fijn Carlien dat je je zoon zo los kan laten.. en sterkte met 20 man

ik ga nu lekker pitten ben moe.. en wil morgen veel doen en heb reunie van lagere school na.. 28 jaar bijna niemand gezien.. best leuk en spannend!
Met mam is het goed Dee, thanx for asking. Net nog even met ze gebeld vanwege wegafsluitingen mijn kant op. (pa stuurde mail terug vandaar dat ik nog even belde)

Veel plezier morgen Freak.
Fijn van je moeder Cay! Komen ze jullie richting op, ivm dat je belde over wegafsluiting, of begrijp ik het verkeerd?

Ook fijn dat het lekker gaat op je nieuwe adres Freak. En een reunie... spannend idd! Ik heb het 2x gedaan, en ik doe het niet meer. Het was wel grappig, maar ik hang toch een beetje de theorie aan dat als je contact met iemand wil houden, dat je dat dan wel doet, en al die mensen met wie je dat niet gedaan hebt... nou ja, dat wilde ik dan dus niet zo nodig.

En zo heb ik dus nog contact met vriendinnen van de lagere school (minder van de middelbare, maar ook nog wel, hoewel dat contact redelijk sporadisch is, maar niet nav reunie). Maar ik ken ook wel verhalen van mensen die het contact van bv middelbare weer helemaal hersteld hebben nav reunie. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Veel plezier iig!!

Oh, ik ben trouwens door mijn vlonder heen gezakt... was al een tijdje slecht, op bepaalde plekken. Kut zeg. Er zit nu ineens een "gat" in m'n tuin, staat enorm armoedig. En kan niet even een plankje ertussen proppen, dat wordt gewoon hele terras vervangen. Geen idee wat dat gaat kosten, maar waarschijnlijk teveel. For the time being ga ik er maar even plantenbak voor het gat zetten...
Pa en ma komen idd hier Dee.

Jeetje schrikken door de vlonder zakken!
Reunie was super leuk.. wat er uit voort gaat komen ach dat zie ik wel in mijn mail box heb me in ieder geval prima vermaakt!!!! en veel beter nieuws Mini heeft haar guppiediploma en mag goddank na een jaar eindelijk het diepe in
Leuk dat je ouders komen Cay (met een omweg, neem ik aan )

Gaaf dat reunie leuk was Freak. Ach ja, jij bent een lekker enthousiast type, dus zulke gelegenheden zijn jou wel toevertrouwd denk ik

Hier lekker vandaag allemaal dingen opgeruimd in huis (ja, álweer, Twin ondanks weinig vierkante meters heb ik toch ongelooflijk veel meuk om me heen weten te verzamelen), en nu heb ik volgens mij plek om een magnetron aan te schaffen. Moet wel een kleintje zijn, maar toch, het zou erg lekker zijn dat zou kunnen. Nu nog even met meetlint naar de magnetronwinkel.

Minder; ik moet nog steeds belastingaangifte doen :puke:

Morgen weer een dag

Oh ja, vandaag enorm kitscherige (is dat een woord) Delfts Blauw print kussens gekocht voor op de boot
Oh, en gefeliciteerd met guppie voor Mini!
Klinkt als een leuk kussen De...

Hier een beetje een wattenhoofd en daar baal ik van.. moet onwijs veel voorbereiden voor cursus van morgen en zo geen zin... pffff
ZO cursus weer gehad.. was leuk!

Hoe is het hier met iedereen.. alleen maar van het zonnetje aan het genieten
Goedemorgen.

Wat voor cursus ben je aan het doen Freak?

Ik heb mijn schoolboeken Frans weer tevoorschijn getoverd, beetje ophalen weer voor vakantie Frankrijk over een paar maanden. Wel leuk weer om te doen eigenlijk. En gisteren met hardlopen alleen maar Franse liedjes op Ipod, ik kwam al helemaal in de stemming, haha.

Verder niks bijzonders te melden. Fijnedag allemaal!
Het heet profielbemiddeling.. beetje wazig gedoe over wie ben je waar liggen je kwaliteiten enzo.. om verder te kijken dan de functies waar je altijd in gewerkt heb zeg maar.. oogkleppen af en verder kijken.. maar ach hou wel van dat gedoe zeg maar en tis leuk om te brainstormen en ideeen met mensen uit te wisselen die je helemaal niet kent en die jou ook niet kennen!

Verder geen nieuws. ja gesolliciteerd gisteren .. weer op een baan in het onderwijs... spannend hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven