3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:09:

[...]

Ow da's minder. Ik mocht zelfs eerder een nieuwe foon dan ik mijn abbo kon verlengen want trouwe klant. (zeg dan gewoon dat je zieltjes wilt binden )

Dat had ik dus ook, werd gebeld met een leuke aanbieding....telefoon besteld en gekregen, was niet de goeie dus teruggestuurd en nu is mijn abbo wel verlengd maar heb geen foon.

Duurt nog drie weken voordat het verwerkt is wegens drukte op de klachtenafdeling....vreemd he?
Mijn foon is gisteren pas in verzending gegaan en vandaag al binnen.. Snelle jongens bij Vodafone..
Ik mag zo graag ff heel hard zingen brullen he maar hou me in omdat ik weet hoe gehorig het hier is en de buuf kan het heul heul goed....dan durf ik nie meer
Ik stoor me gewoon niet aan commentaar en geef het advies om dan maar vingers in oren te doen als ik meebler met radio
Zangles

Dat kan ik wel stiekem gaan nemen, alles om vriend te verslaan!
Ik doe altijd Madonna in grunt.
Daarom zing ik ook graag in de auto Bam, muziek keihard aan en bleren maar, neimand last van
Volgens mijn meiden moet ik meedoen aan Popstars, X-factor, Idols, weet ik veel wat voor programma's maar die zijn niet geheel objectief he?

Ik zing graag maar als er iemand meeluistert of er zelfs maar het vermoeden is dat iemand het kan horen dan lukt het niet meer.

Dom he?
Iry ik kan zelf niet rijden dus heb in de auto ook altijd een meeluisteraar
Herkenbaar BAM, dan sla ik ook dicht. Man en kind maakt me niet uit, maar een ander dan weer wel.
Wij gingen ons mooie gezang terug luisteren en bedachten dat we zo in de idols programma;s uitgezonden konden worden.

Maar dan in die compilatie stukje van de auditie's, die van diegene die het zeg maar net niet gehaald hebben
Oh ja, dat is het dan ook niet Bam als bijrijder in de auto.

Ik vind het ook eng om te zingen waar anderen bij zijn.

Maar met singstar kan mij voorstellen dat het geen klap uitmaakt.

Dat is gewoon heel lollig.
Ik ben er wel een beetje hyper van geworden geloof ik
Jammer dat het topic geen geluid heeft Iry.
Heb nu de neiging om van alles te gaan posten over angst en een rem en jezelf laten zien en jezelf durven zijn en kwetsbaar zijn enzo....

Ik doe het niet!
Hahaha, nou Moos, misschien maar beter van niet
Ik durf het niet Mab
Waarom niet Bam?

Hebben we allemaal denk ik zo op onze eigen kwestbare/enge kanten.

Dus we lezen dan vast niets geks.
BAM soms is jezelf durven zijn gewoon erg eng. En dan kan diverse redenen hebben. Onzekerheid, nare ervaringen, noem maar op. Ik kom meestal over als een heel zelfverzekerd mens, maar diep in mij zit een heel verlegen onzeker meisje verstopt. die onderdruk meestal met gewoon overschreeuwen en heel soms mag ze er gewoon ook zijn van mij.
*herkent niks van wat Cay zegt*

*kucht*

*overschreeuwt samen met BAM die onzekere trut die nog altijd niet weg wil* Dat zal ze leren, ze wordt er minstens doof van....
Ik overzing tegenwoordig
Weet je Cay.....

Ik snoer die overschreeuwert soms de bek wel es en laat die onzekere wat vertellen...

Bevalt soms best wel goed eigenlijk.

(als het niet te lang duurt dan en altijd afgesloten/onderbroken door een grapje)
Herkenbaar BAM. Alleen is zijn wie ik ben soms best eng... Vooral omdat ik niet onzeker wil zijn of verlegen. En het op een vreemde manier botst met een ander karaktereigenschap van mij: extravert zijn.
Ik vraag me vaak af wat jezelf zijn is. Op je werk ben je bijv. anders dan in privésfeer etc.etc. Ik ben dus eigenlijk velen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven