Leuke vrouwen Arnhem e.o.

20-03-2010 09:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Wat zou het leuk zijn, een stel vrouwen, terrasjes, film, theater, zo maar niets, koffie, thee, wijntjes, biertjes, eten, stappen, goede gesprekken, lachsalvo's. Elkaar even ontmoeten in een kroeg, Niets moet....

En in loop van tijd ontdekken dat het een waardevolle groep is geworden..dat zou mooi zijn, nietwaar?

Ik ben zelf 41 jaar, gescheiden, fulltime werkend. Vrienden uit de buurt, dus behoefte aan vrienden in Arnhem en omgeving.

Mail me, dan gaan we kijken wat we gaan doen...

rieanne0@gmail.com

Voel je uitgenodigd en welkom.
Hoi Rieanne,

Hoe gaat het? Het lijkt me leuk om een keertje iets af te spreken. Zeker nu het zonnetje zich steeds vaker laat zien.. hmmm... niet vandaag jammer genoeg:-(

Ik ben 37 jaar en woon in de buurt van Arnhem.

Omdat ik ook fulltime werk, is mijn vrije tijd schaars maar gelukkig blijven er nog weekenden over om leuke dingen te doen.

Tot mails/ ziens. Groetjes
Hoi Ushi, leuk dat je reageert!

Er hebben al een aantal vrouwen gereageerd...dus dat wordt vast gezellig.

Mail me even op het gegeven mailadres...
Leuke oproep, jammer dat het niet in Nijmegen is! Ik wil wel een keertje op de trein stappen hoor.

Kan ik een keer aansluiten? Ben sinds kort woonachtig in Nijmegen, geen vrijgezel, en reuze gezellig als het om wijn, theater en festivals gaat. Om te beginnen Free Your Mind bijvoorbeeld!

groeten Jojanneke
Hoi Jojanneke,

Mail me even op het opgegeven mailadres...

Dan kan ik je laten weten wanneer we voor het eerst bij elkaar gaan komen..

groet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven