3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
quote:minny schreef op 08 april 2010 @ 17:28:

Ik heb weleens de neiging gehad om zo'n ouwe zeikerd die 2 cent naar dr hoofd te smijten. Stond vet mijn bus te missen in die rij en ze bleef maar doorzeuren, terwijl dat meisje al meerdere malen had uitgelegd waarom ze dat geld niet terug diende te krijgen. De uitleg klonk heel plausibel, maar oudje had schijt aan de steeds langer wordende rij. Maar ja, oud he...dan kun je weinig... Dat heb ik weleens gedaan, heb het eerst aan die tang mevrouw aangeboden maar ze wilde het niet van mij aannemen, toen heb ik de caissière de 2 cent maar gegeven en zij heeft het weer aan de oude tang mevrouw gegeven. Iedereen blij.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik zie het al voor me. met z'n allen met een stok of rollator!
Komt goed! Verheug me dr nu al op!
Ik heb wel een keer aan zo'n oudje gevraagd of ik dr die paar centen moest geven zodat ik weer verder kon met mijn leven ipv langzaam te vergrijzen in die rij. Vond ze niet leuk. Maar ach, ik vond het niet leuk om mijn dag op pauze te zetten voor dat gezeur, en daar had ze ook schijt aan. Het meisje achter de kassa begaf het bijna van de lach inhouden trouwens...
Misschien moet er maar een speciale bejaardenkassa komen, zonder pinautomaat, uiteraard, en met een kassiere die tevens therapeute is met veel geduld en intresse in pasfotootjes van kleinkinderen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
oei.. ging iets mis hier met de aardappels!

bah.. alles vies
quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 april 2010 @ 17:31:

3000+ bejaardenhuis Zonnegloren Vergeet vooral dat zonnegloren niet, klinkt zo vrolijk.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zonnegloren, heeft dat gesticht van Loenatik ook niet zo?
't is ook erg als ze na het afrekenen nog gezellig een praatje met de caissière gaan houden, alsof ze alle tijd van de wereld hebben. Oh wacht, dat hebben ze natuurlijk ook.
bejaarden zouden alleen maar op een bepaald tijdstip in de winkels mogen komen. tussen 9 en 10 bijv.

gezellig met zijn allen beppen en buurten. beetje zeuren en zeiken en weet verplicht naar huos of het bankje buiten.
quote:stratego schreef op 08 april 2010 @ 17:37:

Zonnegloren, heeft dat gesticht van Loenatik ook niet zo?Nope,da's Zonnedael
quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 april 2010 @ 17:37:

bejaarden zouden alleen maar op een bepaald tijdstip in de winkels mogen komen. tussen 9 en 10 bijv.

gezellig met zijn allen beppen en buurten. beetje zeuren en zeiken en weet verplicht naar huos of het bankje buiten.Nog beter als ze alles laten thuisbezorgen, lopen ze ook geen gevaar om te vallen en een heup te breken.
Ik ben nog steeds vóór die speciale bejaardenkassa, mét extra grote letters en cijfers op de bon.
albert laten komen is nog beter ja!!
quote:stratego schreef op 08 april 2010 @ 17:39:

Ik ben nog steeds vóór die speciale bejaardenkassa, mét extra grote letters en cijfers op de bon.Da's ook wel handig, maar dan lopen ze toch nog in de winkel voor je voeten of ze rijden tegen je aan met die kutrollators.

Nee, ik ben voor thuisbezorgen van de boodschappen.
en ook geen loslopende kinderen met mini winkelwagen meer. die zijn ook strontvervelend!!!
Nou, niet alle bejaarden hoeven naar de bejaardekassa, sommigen zijn namelijk heel goed geïntegreerd in de huidige maatschappij hoor. Maar als ze eenmaal zeiksnortrekjes vertonen, huppakee naar de andere kassa. En laat ik geen gepiep van ze horen als het te lang duurt
quote:tbl1966 schreef op 08 april 2010 @ 17:42:

[...]

Da's ook wel handig, maar dan lopen ze toch nog in de winkel voor je voeten of ze rijden tegen je aan met die kutrollators.

Nee, ik ben voor thuisbezorgen van de boodschappen.

Dan ook maar een soort "blauwe paaltjes route"door de supermarkt voor de bejaarden

De rollatorzone
Dit alles schept ook wel weer banen denk ik

Geweldig dit!!
quote:stratego schreef op 08 april 2010 @ 17:46:

Dit alles schept ook wel weer banen denk ik

Als die oudjes het personeel dan maar niet 'scheppen' met die rollators
Waarom niet een aparte supermarkt voor bejaarden? Met een knus koffiehoekje, een kaarttafeltje, een maatschappelijk werkster en gratis incontinentieluiers bij een pak koffie.
Gewoon de SRV-man weer invoeren, kunnen ze lekker in zijn wagen winkelen.
quote:minny schreef op 08 april 2010 @ 17:48:

Waarom niet een aparte supermarkt voor bejaarden? Met een knus koffiehoekje, een kaarttafeltje, een maatschappelijk werkster en gratis incontinentieluiers bij een pak koffie.Niet de AH-XL maar de AH-65+
of moet dat nu de AH-67+ zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven