Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Wanneer kunnen we aanschuiven? Jammmie!
Koffie!
Dankje! Heb ik wel nodig vandaag want ik moet de hele dag psychologische testen doen :-S
Okeee! Koffie it is!

Veel plezier/succes/sterkte

Ik ben net meer inhoudsloos dus ga zo maar eens aan de slag
Succes D.

Tila en de rest werkse!

Wij zijn druk bezig met inpakken, nou ja ik nu even niet. Maar was net al even druk bezig. En vanmorgen nog een lekker fietstochtje gedaan met mijn vader.

Over twee uur gaat de boot dus nog even aan de slag hier.Maar dan wel met koffie
Voor 10en al een leuk fietstochtje gedaan! Dat is een Actieve Vakantie, Suup

Was leuk in A'dam, Dot was wel geheel en al gesloopt na afloop maar heeft het ook helemaal fijn gehad, we hebben een ongehoord lekkere groene curry gegeten (het hing in de lucht ) en ik heb ondanks restanten kriebelhoest ook lekker gezongen.

Ik mis nou wel erg GG, ik ben toch wel behoorlijk gehecht aan die man, merk ik. Op zich vind ik zelf rommelen ook lekker hoor, maar 2x kort op elkaar een kleine week vind ik niet zo nodig. Maar goed, morgen komt Zoon gelukkig ook weerom, dat scheelt alweer; hij & Dot hebben bedacht dat ze op 1 kamer willen slapen een nachtje, ik ben benieuwd Zal wel veel gegiebel worden en vroeg wakker, maar ook gezellig en lief dat het ze leuk lijkt.

Jaaa Suup op een eiland en dan wij er steeds maar heen! Leuk! (Ach Suup, begin even een B&B dan meteen, dan hebben we ook een leuke slemplocatie )
*ploft op de bank*

Dat wordt volgens mij een heel leuk weekend Lil :-)

Pfff...Test 1 is achter de rug. Het was een hele uitgebreide IQ-test met vragen over woordenschat (wat betekent ' onbedachtzaam'), ' wat ontbreekt er op dit plaatje' , algemene ontwikkeling (waar ligt de data-grens), vergelijkende woorden (wat is de overeenkomst tussen vriend en vrijand), rekenvraagstukken (huhwatzegtuwatte?), puzzels met blokjes en ondefineerbare stukjes (oe een olifant?) en het onthouden van lange cijfer en lekkerreeksen die je ook nog es achterstevoren enzo moest terug zeggen. Enz enz. Verder is er een begin gemaakt met het persoonlijkheidsonderzoek maar die gaat nog 2 dagen duren dus daar moet ik voor terugkomen.

Heb eigenlijk nu best wel zin een beetje uitwaaien op een eilandstrand
D.

Snapput helemaal wil ook weer terug. Maar is suupstad-strand niet een goede tweede optie?
Welkom thuis Suup! Ik ga 2 uur boksen, is ook leuk
Het leuke van een eiland s dat je ècht weg bent men dat je met de boot moet en dat je dus niet 1 2 3 terug kunt

**houdt duizelende hoofd van Darly vast**
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?

**zoekt naar tandenstokers**

Jom was van de spook, lawemaarzeggen. Poeh!
Lunch!
champagne, zie ondergronds
Goed zooooo! Gefeliciteerd!

**drinkt een glaasje mee**
*pakt ook een glaasje*

Goehoeeed! Gefeliciteerd!!!!!!
Koffie!

Ik heb zo lekker geslapen! Jom is voor het eerst in weken de hele nacht til geweest! De hele nacht! Tot 0800! (ipv tot 0530 en dan gaan keten)

Een vreemde licht-uitgeruste-sensate kriebelt mijn hoofd nu wakker Of is dat het lente-zonnetje?
Heee wat goed Tila.

Jom dus nog geen last van verjaardagsspanning?

Hier nog geen zon, wel koffie.
Misschien had ie het eerst wel, dat zou natuurlijk kunnen, maar de preek van gisteravond heeft wel geholpen, denk ik.

**geeft koffie**
*stommelt licht riekend naar drank het Kasteel binnen, pakt koffie, zwaait naar iedereen en gaat eieren bakken*

Zo'n avond D?

Sterkte.

*pikt een stukje ei mee*
**steelt een stukje gebakken ei**

Gebakken eieren zijn het lekkerst als ze van ie4mand anders zijn
Joehoe? Haaaallloooo!

Het kan toch niet zo zijn dat ik ruim 10 uur weg ben en er verder niemand is? Hebben jullie stiekem een sociaal leven? Dat kan echt niet hoor!

Familieverjaardag gevierd, van een nichtje van Lief. Een vreselijk lief meisje dat ook nog eens een enorme stoot is. Modellen- en danscarriere liggen in het verschiet en ze is ook nog eens slim. Ben erg onder de indruk

Jom ook verwend, want die is morgen jarig.

Ghegheghe. Drie jaar geleden zat ik nu te balen dat Maxima wel al bevallen was en ik nog met die dikke toeter zat zonder dat er ook maar enige actie in die dikke toeter was. Dat vond ik niet eerlijk
Joehoe? Haaaallloooo!

Het kan toch niet zo zijn dat ik ruim 10 uur weg ben en er verder niemand is? Hebben jullie stiekem een sociaal leven? Dat kan echt niet hoor!

Familieverjaardag gevierd, van een nichtje van Lief. Een vreselijk lief meisje dat ook nog eens een enorme stoot is. Modellen- en danscarriere liggen in het verschiet en ze is ook nog eens slim. Ben erg onder de indruk

Jom ook verwend, want die is morgen jarig.

Ghegheghe. Drie jaar geleden zat ik nu te balen dat Maxima wel al bevallen was en ik nog met die dikke toeter zat zonder dat er ook maar enige actie in die dikke toeter was. Dat vond ik niet eerlijk

Joepie er is een Jom jarig.

Lieve Tila van harte met je grote knul,

Wat gaat de tijd toch snel, 3 jaar alweer.

*zet koffie neer*

En snaait vast een stukje taart mee,
dank

Jom is heel erg blij met z'n fiets en met alle toeters erop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven