Bewaardoos babyvoeding?
vrijdag 9 april 2010 om 13:05
Mijn zoontje krijgt flesvoeding van het huismerk van Etos. Dit zit, net als bij bv Friso, in zakken verpakt. Alleen heb je bij Friso zo'n handige bewaardoos waar je de zak in kunt doen, en het lepeltje in kunt afstrijken.
De Etos zakken passen hier natuurlijk weer niet in, ze zijn te smal en te lang.
Waar doen andere ouders de poedermelk in? De zak kan nl. zelf ook niet goed blijven staan, maar ik zie nergens losse bewaardozen om de poeder in te kunnen doen.
Iemand?
De Etos zakken passen hier natuurlijk weer niet in, ze zijn te smal en te lang.
Waar doen andere ouders de poedermelk in? De zak kan nl. zelf ook niet goed blijven staan, maar ik zie nergens losse bewaardozen om de poeder in te kunnen doen.
Iemand?
vrijdag 9 april 2010 om 15:57
vrijdag 9 april 2010 om 16:26
Ik gebruikte een vierkante bewaarbus van Bambix, ooit gekocht bij DA voor 0,50 ct. Geen afstrijkrand, maar er paste wel precies een zak melkpoeder in van Kruidvat, AH en ws ook Etos. (ik denk dat AH & Etos dezelfde zakken hebben?) En met een mes gaat het net zo snel hoor, in je linkerhand mes vasthouden en dan ondertussen met je rechterhand schepje poeder erlangs halen en in fles of melkpoedertorentje mikken. Die vierkante doos was echt fijn, ik vond die bus van Friso een onding.
vrijdag 9 april 2010 om 19:15
zaterdag 10 april 2010 om 10:44
maandag 12 april 2010 om 12:21
maandag 12 april 2010 om 12:26
Moppekind is groot geworden zonder dat afstrijkrandje.
Een wonder dat het toch nog is goedgekomen met de stumper.
"Zijn" melkpoederbewaarbakje zie ik regelmatig bij de kringloopwinkels staan. Gewoon een soort Mepal-bak.
Als ik oma word, beklaagt hij zich vast over het nieuwste bewaar-afmeet-afstrijksysteem.
Een wonder dat het toch nog is goedgekomen met de stumper.
"Zijn" melkpoederbewaarbakje zie ik regelmatig bij de kringloopwinkels staan. Gewoon een soort Mepal-bak.
Als ik oma word, beklaagt hij zich vast over het nieuwste bewaar-afmeet-afstrijksysteem.
maandag 9 mei 2011 om 12:28
maandag 9 mei 2011 om 12:33
quote:Zara1 schreef op 09 mei 2011 @ 12:28:
Hallo Jorina
Mocht je interesse hebben, ik heb zo'n bewaarbus nog staan, ongebruikt, in de originele doos, mét lepeltje. (ik heb niet alle berichten gelezen, dus wellicht ben je al voorzien of heb je zo'n doos helemaal niet nodig....,)Ik denk dat Jorina's zoon inmiddels op kamers is
Hallo Jorina
Mocht je interesse hebben, ik heb zo'n bewaarbus nog staan, ongebruikt, in de originele doos, mét lepeltje. (ik heb niet alle berichten gelezen, dus wellicht ben je al voorzien of heb je zo'n doos helemaal niet nodig....,)Ik denk dat Jorina's zoon inmiddels op kamers is