Bewaardoos babyvoeding?
vrijdag 9 april 2010 om 13:05
Mijn zoontje krijgt flesvoeding van het huismerk van Etos. Dit zit, net als bij bv Friso, in zakken verpakt. Alleen heb je bij Friso zo'n handige bewaardoos waar je de zak in kunt doen, en het lepeltje in kunt afstrijken.
De Etos zakken passen hier natuurlijk weer niet in, ze zijn te smal en te lang.
Waar doen andere ouders de poedermelk in? De zak kan nl. zelf ook niet goed blijven staan, maar ik zie nergens losse bewaardozen om de poeder in te kunnen doen.
Iemand?
De Etos zakken passen hier natuurlijk weer niet in, ze zijn te smal en te lang.
Waar doen andere ouders de poedermelk in? De zak kan nl. zelf ook niet goed blijven staan, maar ik zie nergens losse bewaardozen om de poeder in te kunnen doen.
Iemand?
vrijdag 9 april 2010 om 13:09
vrijdag 9 april 2010 om 13:14
quote:gizz schreef op 09 april 2010 @ 13:08:
Misschien te simpel gedacht, maar gewoon de inhoud van de zak in de bewaardoos mikken en dan als deze leeg is even afspoelen of afwassen en dan de volgende zak er in legen?Ja, was ook mijn simpele gedachte , maar de bus is daar niet echt op gemaakt. De poeder komt tussen de randen van de uitneembare bodem, waardoor na een paar dagen de poeder aan de onderzijde uitloopt.
Misschien te simpel gedacht, maar gewoon de inhoud van de zak in de bewaardoos mikken en dan als deze leeg is even afspoelen of afwassen en dan de volgende zak er in legen?Ja, was ook mijn simpele gedachte , maar de bus is daar niet echt op gemaakt. De poeder komt tussen de randen van de uitneembare bodem, waardoor na een paar dagen de poeder aan de onderzijde uitloopt.
vrijdag 9 april 2010 om 13:15
vrijdag 9 april 2010 om 13:15
vrijdag 9 april 2010 om 13:17
vrijdag 9 april 2010 om 13:18
Ik heb gewoon bij de Etos gevraagd. Het bleek dat ze soms van die acties hebben en bussen erbij geven. Ze hadden er nog een op voorraad. Misschien die Etos van jou ook?
Afwasmachine was bij ons geen succes. Bleef toch een beetje (onzichtbaar) water inzitten en toen werd het een plakboel.
Afwasmachine was bij ons geen succes. Bleef toch een beetje (onzichtbaar) water inzitten en toen werd het een plakboel.
Volg je hart. Dat klopt.
vrijdag 9 april 2010 om 13:22
vrijdag 9 april 2010 om 13:54
quote:zomerkind schreef op 09 april 2010 @ 13:49:
Afstrijkrandje?
Hoe ziet dat eruit? In mijn tijd hadden ze dat niet (zei grootmoe).... En mijn kinderen zijn niet eens zo heel oud!
Waar de bolle kant van het lepeltje aanhangt, dat is een afstrijkrandje.
Natuurlijk is dit gewoon een kwestie van 'gemak dient de mensch'...
Afstrijkrandje?
Hoe ziet dat eruit? In mijn tijd hadden ze dat niet (zei grootmoe).... En mijn kinderen zijn niet eens zo heel oud!
Waar de bolle kant van het lepeltje aanhangt, dat is een afstrijkrandje.
Natuurlijk is dit gewoon een kwestie van 'gemak dient de mensch'...
vrijdag 9 april 2010 om 13:57
Haha dat is inderdaad precies de reden waarom ik de poeder bij het Kruidvat koopt. Omdat die inderdaad passen in de Friso doos. Nog goedkoper ook en net zo goed.
Even Etos mailen en erbij zetten dat je dus anders voortaan genoodzaakt bent om naar het Kruidvat te gaan. Vinden ze vast niet leuk
Even Etos mailen en erbij zetten dat je dus anders voortaan genoodzaakt bent om naar het Kruidvat te gaan. Vinden ze vast niet leuk
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
vrijdag 9 april 2010 om 15:49
vrijdag 9 april 2010 om 15:57