3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
vrijdag 9 april 2010 om 18:52
Appel!
Ik zie dat ik eventjes naar een topic moet gaan over kikkers op de thuispijler
Zonet heb ik wel bijgelezen maar ben het nu alweer vergeten, sorry, zit met mijn hoofd bij de fietsen die ik binnen moet zetten en de hond die zo uit moet. Daarbij zag ik toen ik de kamer bekeek dat alles zomaar weer stoffig en smoezelig is geworden...hoe kan dat nou....?
Ik zie dat ik eventjes naar een topic moet gaan over kikkers op de thuispijler
Zonet heb ik wel bijgelezen maar ben het nu alweer vergeten, sorry, zit met mijn hoofd bij de fietsen die ik binnen moet zetten en de hond die zo uit moet. Daarbij zag ik toen ik de kamer bekeek dat alles zomaar weer stoffig en smoezelig is geworden...hoe kan dat nou....?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 9 april 2010 om 19:03
quote:appeltjesgroen25 schreef op 09 april 2010 @ 18:28:
Onderzoeken zijn zeker niet leuk min.
Maar weten wat er eventueel aan de hand is en kunnen behandelen is dan wel weer nodig.
Heeft de huisarts al dingen genoemd die het zouden kunnen zijn?Het kan mijn schildklier zijn, maar diabetes is ook een grote mogelijk. Dat zit namelijk wel in de familie en ik vertoon een aantal symptomen er van.
Onderzoeken zijn zeker niet leuk min.
Maar weten wat er eventueel aan de hand is en kunnen behandelen is dan wel weer nodig.
Heeft de huisarts al dingen genoemd die het zouden kunnen zijn?Het kan mijn schildklier zijn, maar diabetes is ook een grote mogelijk. Dat zit namelijk wel in de familie en ik vertoon een aantal symptomen er van.
vrijdag 9 april 2010 om 19:12
Ik ben weer een beetje bij
Nog een leuke term gelezen in de Revu notabene: cosmetische neurologie, het ging over Ritalin slikken voor de fun.
Als mijn dochter zwemles heeft dan duik ik daar in dat soort blaadjes Revu en de Panorama, hahaha
*Libelle mag niet meer immers*
Nog een leuke term gelezen in de Revu notabene: cosmetische neurologie, het ging over Ritalin slikken voor de fun.
Als mijn dochter zwemles heeft dan duik ik daar in dat soort blaadjes Revu en de Panorama, hahaha
*Libelle mag niet meer immers*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 9 april 2010 om 19:13