Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Naaa zeg. Jullie roepen allemaal; doe je niet te druk? En nu word ik gewoon gelobbied.... Ken nie hoor.

iew, even een rennie pakken....
Rustig hier..
Ik lees net dat Derek Ogilvy mee gaat zingen met de Toppers tijdens de concerten ik zou als tip willen meegeven; neem oordopjes mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Morgen...

ziek meisje hier. Bah. Dus werk maar afgebeld voor vanmorgen, vanmiddag ga ik wel heen. Dan past schoonmoeder op. Balen maar ja. Verder zelf ook niet top, maar ook niet ziek gelukkig. Zo. Dat was mijn ego.

DO naar de toppers? oei... Gesponsoord door herriestoppers zeker...
Bridge, beterschap voor meisje.
Stressed is just desserts spelled backwards

Hoi, hoi,

Ik zit hier aan de koffie met een plak versgebakken cake, goed geregeld of niet? De cake heb ik gistermiddag met Lianne gemaakt. Ze wist dat we dat 's middags gingen doen, als Tim in bed lag. Na het eten was Tim nog aan het spelen. Lianne:"Breng je Tim nu naar bed mama, dan kunnen wij de cake maken".

Hel, jammer dat het gesprek niet soepel verliep. Een kleuter mag toch onzeker zijn, denk ik dan. Het is een hele overgang. Ieder kind heeft zijn eigen tempo. Naar mijn idee is daar niks mis mee. En het gaat verder goed met Maatje, prima toch?

Amaal, vervelend dat het zo loopt als L. uit school komt. Kun je een voorbeeld noemen hoe het begint?

Babykleertjes strijken, daar begin ik niet aan.

Bridges, beterschap!

Compu, hei ho, hei ho, het werk is weer gedaan

Musicals zijn leuk, ik wou dat ik wat meer geld had dan had ik er al veel meer gezien.

Bam, de vooruitzichten zijn goed. Veel plezier alvast!

Hi Mal!

Derek naar de Toppers? Hmmm.... nou ja, kan er geen mening over geven, heb hem nog nooit horen zingen

Goed, ik ga lekker naar buiten met Tim. Goed weekend allemaal!
Nou ik wel en dat was nie best
Ik voorspel dat Derek iets van RW gaat doen
Ik voorspel een heleboel mensen die heeeel hard gaanlopen
quote:Suze2 schreef op 07 april 2010 @ 10:24:

Mama, wat een muts zeg... Maar je laat het er neem ik aan niet bij zitten toch? Want hoe ziet ze het verder voor zich op de eerst volgende familiebijeenkomst?? Ik zou er toch een gesprek over willen, dan gaat Pamax zich er maar mee bemoeien (zijn kant neem ik aan?). Suf gedoe...

Kind , ik vind het echt wel best. Pamax niet, dus die zal wel een gesprek willen. Ze was ook klaar met d'r andere broer, dus waarschijnlijk komt ze toch niet op familieverjaardagen. En anders maar wel, er zijn genoeg andere mensen dus we hoeven niet met elkaar te praten. Ben er een beetje klaar mee dat zij denkt alles te kunnen doen en zeggen maar dat je andersom altijd je mond moet houden. Dat hadden we nu dus niet gedaan en dat zal wel verkeerd gevallen zijn. Misschien in combinatie met het rijm van ons Amaal
quote:Star schreef op 07 april 2010 @ 17:17:

Yep, lovende woorden. Altijd toch leuk om te horen iemand net zo over je kind denkt

Open, lief, vrolijk, sociaal, welbespraakt, brede interesse, kan goed luisteren (waarom daar wel? ), doet haar werkjes goed, ligt goed in de groep. Fijn dus allemaal Wat leuk! Fijn dat ze het zo goed doet! Ik was gisteren met Maxi mee naar de lammetjes, leuk om te zien hoe hij het in de klas doet. Daarna had hij zomaar voor het eerst een vriendje mee naar huis het wordt nog wat!
quote:Jinny schreef op 07 april 2010 @ 21:03:

Oudste loopt nog steeds niet, voet blijft zeer doen. Ben vandaag weer naar de arts geweest en nu nog een week aankijken en dan weer terugkomen. Arts vond het erg raar dat hij nog niet liep, of een poging daartoe doet.

Ik ben er even een paar dagen niet, meld me in de loop van volgende week weer denk ik!Misschien moet ij weer even wennen dat hij hem nu weer kan belasten? Het zal ook nog wel gevoelig zijn omdat hij er zo lang niks mee gedaan heeft. Doet hij er ook niks 'per ongeluk' mee?
Oei mamax ik wilde nog zeggen: heeft toch niets met mijn gedicht te maken....? Slik.

We lijken steeds meer op elkaar: hier ook ruzie in de familie vw mijn botte opmerkingen

is om te huilen natuurlijk
quote:Maleficent schreef op 07 april 2010 @ 21:03:

Ik moest nog kleertjes voor een baby-jongen kopen als cadeau vandaag. Meeeeen, ik had al weer verdrongen hoe lastig het is om kleertjes te kopen voor babyjongens. Ik heb in VIJF winkels geweest, en ik vond het allemaal lillik.Ik vond Noppies, Babyface en Name-It altijd wel erg leuk.
quote:Helenita2 schreef op 08 april 2010 @ 15:14:

O sorry, bedoel ook tellen tot 20, niet boven 20. Nee, maar het klopt ook wel hoor, dat ze daar nog niet erg mee bezig is. Ik doe regelmatig telspelletjes met 'r, maar daar maakt ze dan een dolletje van. Sowieso met haar zitten en dingen "leren" of oefenen (letters, cijfers, maar ook memory, figuurtjes uitknippen, klok kijken - allemaal van die dingen die op deze leeftijd volgens mij nog niet echt "moeten", maar waar veel jonge kleuters wel al mee in de weer zijn), werkt niet echt. Het interesseert haar niet, en ze taait ook snel af als ze iets niet snapt of als iets niet lukt. Gaat ze bokkig doen, of huilen. Dat had juf ook gesignaleerd.

Dus dan haal ik er zelf maar uit dat ik haar kan helpen door uit te leggen dat ze dingen niet in 1 keer hoeft te kunnen, maar dat het tijd kost om iets te leren (dat had juf ook een keer gedaan, en toen was het arme kind helemaal opgelucht en blij). Ze is ook enorm onder de indruk van de oudste kinderen in de klas. Die kunnen natuurlijk al veel meer, misschine werkt dat wat ontmoedigend voor haar.

Enfin, van dat soort dingen dus. Vind het wel een overgang hoor. Zo serieus allemaal ineens.Ze zit toch op een Montessori school? Die hameren er toch zo op dat kinderen de dingen leren als ze eraan toe zijn? Er zijn waarschijnlijk wel weer hele andere dingen die ze wel boeiend vind. En soms gaan ze het ook ineens doen. Maxi kreeg als commentaar dat hij het klimmen en klauteren eng vind. Hij is ook wel erg voorzichtig, maar vlak na het rapport stond hij op zo'n wipkip (overdwars, links een hand en rechts een hand vast) en stond te wippen. Volgens mij gaat die ontwikkeling nog steeds met sprongen.
quote:amalia schreef op 09 april 2010 @ 13:39:

Oei mamax ik wilde nog zeggen: heeft toch niets met mijn gedicht te maken....? Slik.

We lijken steeds meer op elkaar: hier ook ruzie in de familie vw mijn botte opmerkingen

is om te huilen natuurlijk

Geen nieuwe ruzie er bij toch?

Ik kan het uitgebreide verhaal wel op de groep doen, mogen jullie meeraden wat er verkeerd was Wordt dan wel volgende week, ga me eerst eens verheugen op de verjaardag van m'n kleine mannetje...

O Compu, Bennetton heeft soms ook leuke dingen als je er van houdt. En als CM wat groter is de WE.

Mal, heel veel sterkte voor Malman morgen, zal voor hem duimen!

Suus, weet je al wat je morgen doet? Niet leuk zo'n bruiloft in het vooruitzicht
Mag hopen dat Cm de babykleertjes al ontgroeit is
Aah niet mamax pesten;-)

nee geen nwe ruzie hoor. Voor zover ik weet dan.

Heerlijk weer! Al zit ik binnen hoor ha ha. Even uitpuffen op de bank
Dat was CV toch? En CG dus nu dacht ik CompuMannetje.
quote:mamax schreef op 09 april 2010 @ 13:33:

[...]

Wat leuk! Fijn dat ze het zo goed doet! Ik was gisteren met Maxi mee naar de lammetjes, leuk om te zien hoe hij het in de klas doet. Daarna had hij zomaar voor het eerst een vriendje mee naar huis het wordt nog wat!Spannend hè? Ik vind ze zo groot ineens
Mamax goeie redenering maar het is Cb, compu baby
Of CB, Compu Boy. Compu, jij mag beslissen
Eetje bijt. Ceetje legt uit dat dat is voor gevaar, die scherpe tand
Hai!

Sjonge, die familieruzies. Bah. Jammer dat sommigen zich zo raar opstellen!

Mamax: fijn dat jij het los kan laten! En leuk voor Maxi, vriendje mee! Was het leuk?

Amalia: vandaag weer gedoe met L. uit school?

Star: haha goeie van Ceetje!

Ties ook weer zo'n lekkere opmerking vandaag: Moest poepen dus riep dat hij klaar was. of ik zijn billen wilde afvegen. En dat ik dat moest doen tot hij 16 was, daarna kon hij het wel zelf.

Kan me nu al verheugen op de tijd dat hij 15 is en zijn puisterige pubervriendjes over de vloer heeft en naar de wc gaat...

Die kan je nog jaren gebruiken als chantagemiddel dus

Malman, succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven