Zo blij!!
vrijdag 9 april 2010 om 22:08
Ik ben op dit moment zo blij, dat ik er niet over uit kan Kennen jullie dat gevoel?
Mijn vriend is niet thuis, dus ik heb hem al gebeld met het goeie nieuws, mijn moeder heb ik gebeld, vriendinnen ge-smst en nog steeds zit dat gevoel dat ik het kwijt MOET!
Daarom kom ik het maar op het forum spuien
In januari ben ik begonnen met een opleiding, terwijl ik op dat moment een erg moeilijke periode doormaakte. Langzaam aan ben ik uit mijn diepe dal aan het opkrabbelen en heb ik mijn 1ste examen gehad.
Vanavond, ongeveer een uurtje geleden, heb ik daarvan de uitslag gekregen en het is een 9,9!!!!!
Ben (voor het eerst in lange tijd) zo superblij en eigenlijk ook ontzettend trots op mijzelf! Ik heb het ondanks alles toch maar mooi geflikt!
En dat moest ik dus kwijt
Mijn vriend is niet thuis, dus ik heb hem al gebeld met het goeie nieuws, mijn moeder heb ik gebeld, vriendinnen ge-smst en nog steeds zit dat gevoel dat ik het kwijt MOET!
Daarom kom ik het maar op het forum spuien
In januari ben ik begonnen met een opleiding, terwijl ik op dat moment een erg moeilijke periode doormaakte. Langzaam aan ben ik uit mijn diepe dal aan het opkrabbelen en heb ik mijn 1ste examen gehad.
Vanavond, ongeveer een uurtje geleden, heb ik daarvan de uitslag gekregen en het is een 9,9!!!!!
Ben (voor het eerst in lange tijd) zo superblij en eigenlijk ook ontzettend trots op mijzelf! Ik heb het ondanks alles toch maar mooi geflikt!
En dat moest ik dus kwijt
vrijdag 9 april 2010 om 22:32
Het voelt wel goed om hier mijn ei even kwijt te kunnen. Ik word al wat rustiger van binnen Het was de bedoeling dat ik morgen pas het resultaat te horen zou krijgen dus ik open nietsvermoedend mijn mail en *pats*boem*, daar staat het ineens!! Ik had wel het idee dat ik het examen wel goed gemaakt had, maar dat het zó goed zou zijn!
Wel fijn dat mensen die ik niet ken ook wel blij voor me zijn
Wel fijn dat mensen die ik niet ken ook wel blij voor me zijn