3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 00:32
OMG! Een amerikaase vrouw heeft haar geadopteerde zoon uit Rusland in zijn eentje op het vliegtuig gezet terug naar Rusland, omdat ie psychische problemen heeft volgens een briefje dat ze hem heeft meegegeven. Hij was er pas een half jaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 10 april 2010 om 00:32
maar lieve meiden doe welnu even stoer met de nachtploeg mee.......... maar he fles wijn in mijn mik en ben mega moe na klussen en gedoe ...lees verjaardag zus en ex en vriendin en .... nou alles dus ga gewoon nu nokken.... morgen ook lange dag reunie van lagere school en dingen regelen die ik nog moet doen......... pfffff lampje even uit
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 10 april 2010 om 00:34
zaterdag 10 april 2010 om 00:40
zaterdag 10 april 2010 om 00:46
quote:Caylinn schreef op 10 april 2010 @ 00:44:
ik dacht net ff Freak te zien in het topic iemand die dit topje herkent vanwege avatar, blijkt het een rosalita met wat xx in de naam te zijn Alweer een avataro jatterT, dat is dan alweer de derde die ik heb gespot
ik dacht net ff Freak te zien in het topic iemand die dit topje herkent vanwege avatar, blijkt het een rosalita met wat xx in de naam te zijn Alweer een avataro jatterT, dat is dan alweer de derde die ik heb gespot
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.