3000+ deel 46
zaterdag 10 april 2010 om 18:00
zaterdag 10 april 2010 om 18:11
Ik heb een behoorlijke monsterkuur inderdaad, 4 pillen per dag. En die emobuien zijn inderdaad verklaart hierdoor. Ik had het dit jaar met Pasen ineens moeilijk met het feit dat mijn man al die dagen moest werken. Ik vond het heel moeilijk dat hij zoveel werkt als ik vrij ben en we elkaar nauwelijks zien maar daarnaast dat vooral de zorg van dochter op mij terecht kwam. Op zich niet erg maar ik was/ben zooooooo moe en trok het gewoon niet. En dan heel de dag maar mamamamamamamamamamamamama te horen word je dan ook weleens strontziek van. Lullig voor haar want ik had niet genoeg energie om de dingen te doen met haar die ik normaal wel deed, ze mocht nu echter veel tv kijken van me wat ze dan normaal weer niet mag.
Ben dus eigenlijk wel blij dat die gevoelens nu verklaard zijn hoor, ik begon echt aan van alles te twijfelen. En vooral die moeheid die vond ik zo erg. Nu is het nog erger maar ik heb even een goed excuus.
Man is nu even fietsen met dochter naar de Waterweg. Een zak soep zit in de pan. Oven staat aan voor stokbrood en ik ben even klaar ermee en relax even op de bank.
Ben dus eigenlijk wel blij dat die gevoelens nu verklaard zijn hoor, ik begon echt aan van alles te twijfelen. En vooral die moeheid die vond ik zo erg. Nu is het nog erger maar ik heb even een goed excuus.
Man is nu even fietsen met dochter naar de Waterweg. Een zak soep zit in de pan. Oven staat aan voor stokbrood en ik ben even klaar ermee en relax even op de bank.