Good Luck
zaterdag 10 april 2010 om 09:10
Goeiemorgen.
Aargh, kind heeft zich 'vastgedraaid' in mijn buik. We kunnen beide geen kant op Strakker kan niet zeg maar.HOop dat ze het ook inziet en een tikkie terug draait.
Bridges, die Ties L doet het sinds kort zelf,hoera!
Gisteren ging L met een vriendje mee, dus geen ruzie. Maar wel een woedeuitbarsting bij judo Kende mijn kind helemaal niet zo... Maargoed, gesproken, excuus aangeboden en hij wilde gelukkig weer meedoen.
School is gewoon echt wel heftig denk ik. Hoewel hij het leuk vindt en elke dag wil, moet ik het toch wat remmen.
Deze woensdag gaat hij met mijn schoonouders iets doen dus hoeft hij niet naar school en ik doe hem denk ik alleen de maandagmiddag en donderdagmiddag, dus dinsdag niet.Even rust op de plaats.
Kort nachtje. Ik wacht op het mooie weer, dan kom ik de dag wel door.
Aargh, kind heeft zich 'vastgedraaid' in mijn buik. We kunnen beide geen kant op Strakker kan niet zeg maar.HOop dat ze het ook inziet en een tikkie terug draait.
Bridges, die Ties L doet het sinds kort zelf,hoera!
Gisteren ging L met een vriendje mee, dus geen ruzie. Maar wel een woedeuitbarsting bij judo Kende mijn kind helemaal niet zo... Maargoed, gesproken, excuus aangeboden en hij wilde gelukkig weer meedoen.
School is gewoon echt wel heftig denk ik. Hoewel hij het leuk vindt en elke dag wil, moet ik het toch wat remmen.
Deze woensdag gaat hij met mijn schoonouders iets doen dus hoeft hij niet naar school en ik doe hem denk ik alleen de maandagmiddag en donderdagmiddag, dus dinsdag niet.Even rust op de plaats.
Kort nachtje. Ik wacht op het mooie weer, dan kom ik de dag wel door.
zaterdag 10 april 2010 om 14:22
Nou, we zijn thuis. Er zat geen ontsteking, wel 2 poliepen waarvan 1 best groot en die staat op kweek om zeker te zijn dat het niet iets slechts is. Hij moet nu elke 2 jaar zo'n endoscopie omdat hij dus aanleg heeft voor poliepen en als die te lang zitten kan dat dus kwaadaardig worden. Maar het onderzoek viel hem erg mee. Hij vond het goed te doen. Ligt nu boven op bed wat uit te rusten van het roesje en de pijnbestrijding.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 10 april 2010 om 18:47
Zo, oma op de rand van het bad geparkeerd en de jongens in bad. en ik even bijlezen .
Hel, niet fijn zo´n gesprek waar je niks mee kunt. Lijkt me heel vervelend.
Kokos, lekker een cake bakken. Zo gezellig met een kleuter!
Star, hoe was het gesprek met Starman gisteren en de arbo?
Amalia, fijn een rustig weekje. Wat gaat hij doen met schoonouders?
Mamax, lastig zo´n schoonzus. Sterkte er maar mee.
Mal, wat fijn dat het dus meeviel met Malman! Lijkt me echt naar dat onderzoek, brrr. Wanneer hoor je de uitslag van de kweek?
Compu, leuk op zoek naar dingen voor CM (dat is de baby begrijp ik?)?
Hel, niet fijn zo´n gesprek waar je niks mee kunt. Lijkt me heel vervelend.
Kokos, lekker een cake bakken. Zo gezellig met een kleuter!
Star, hoe was het gesprek met Starman gisteren en de arbo?
Amalia, fijn een rustig weekje. Wat gaat hij doen met schoonouders?
Mamax, lastig zo´n schoonzus. Sterkte er maar mee.
Mal, wat fijn dat het dus meeviel met Malman! Lijkt me echt naar dat onderzoek, brrr. Wanneer hoor je de uitslag van de kweek?
Compu, leuk op zoek naar dingen voor CM (dat is de baby begrijp ik?)?
zaterdag 10 april 2010 om 20:47
Hai!
Star: heeft arbo-arts nu ook op werk gesproken? En doen ze nog iets voor starman of zit hij alleen thuis... Geen andere gesprekken of zo? En wat voor schoenen?
Jin: lekker zeg dat je moeder er is! Geniet er maar lekker van!
Amalia: oei vervelend dat het zo heftig is dan hè. Ties was de eerste tijd enorm hyper uit school. Niet met woede hoor, maar hij was echt heel druk. En als ik hem de middag thuis hield werd het alleen maar erger... Meisje alweer iets minder klem?
Mal: Fijn dat jullie alweer thuis zijn! En natuurlijk ook dat het meeviel. Wanneer uitslag van de kweek?
Mamax: groot feest morgen, leuk! Altijd leuk, lekker bakken!
Hier gaat het met Fieke wel iets beter al wordt ze van de AB weer driftig, net als met kerst... Waren we alweer vergeten. Even onthouden en volgende keer andere AB vragen... En nu even doorbijten
Star: heeft arbo-arts nu ook op werk gesproken? En doen ze nog iets voor starman of zit hij alleen thuis... Geen andere gesprekken of zo? En wat voor schoenen?
Jin: lekker zeg dat je moeder er is! Geniet er maar lekker van!
Amalia: oei vervelend dat het zo heftig is dan hè. Ties was de eerste tijd enorm hyper uit school. Niet met woede hoor, maar hij was echt heel druk. En als ik hem de middag thuis hield werd het alleen maar erger... Meisje alweer iets minder klem?
Mal: Fijn dat jullie alweer thuis zijn! En natuurlijk ook dat het meeviel. Wanneer uitslag van de kweek?
Mamax: groot feest morgen, leuk! Altijd leuk, lekker bakken!
Hier gaat het met Fieke wel iets beter al wordt ze van de AB weer driftig, net als met kerst... Waren we alweer vergeten. Even onthouden en volgende keer andere AB vragen... En nu even doorbijten
zaterdag 10 april 2010 om 21:01
Nee, Arbo-arts zijn afspraak met de grote baas was niet doorgegaan, dus dat staat nog op de agenda. Arbo-arts vroeg ook of manager nog gebeld had naar Starman, was ook niet gebeurd. Geloof niet dat arts daar blij mee was. Gaat een beetje kutterig allemaal daar op het moment.
Bizar toch die reactie van Fieke op AB. Zou dat geen toeval zijn? Dat ze zich wat beter voelt en daarom driftig is?
Deze schoenen, niks voor jou vermoed ik zo
Bizar toch die reactie van Fieke op AB. Zou dat geen toeval zijn? Dat ze zich wat beter voelt en daarom driftig is?
Deze schoenen, niks voor jou vermoed ik zo
zaterdag 10 april 2010 om 21:12
Klopt... Zou vierkant onderuit liggen met benen in mijn nek of zo Maar vind ze wel erg leuk hoor!
Tsja toeval op AB? Nee denk echt dat het reactie op is. Vorige keer ma stoppen was drift ook vrijwel meteen over en nu begon het weer na 2 dosis. Wel bizar, kind weer helemaal in de knoop wat dat betreft. Maar goed, gaat wel over. Nog maar 5 dagen te gaan...
Raar hoor van werk van Starman. Heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt maar het lijkt me zo raar om thuis te zitten terwijl er niets lijkt te gebeuren. Geen oplossing lijkt me, want over 4 weken begint alles weer opnieuw toch? Als dit gebeurt lijkt het me teken dat er ergens iets moet veranderen!
Tsja toeval op AB? Nee denk echt dat het reactie op is. Vorige keer ma stoppen was drift ook vrijwel meteen over en nu begon het weer na 2 dosis. Wel bizar, kind weer helemaal in de knoop wat dat betreft. Maar goed, gaat wel over. Nog maar 5 dagen te gaan...
Raar hoor van werk van Starman. Heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt maar het lijkt me zo raar om thuis te zitten terwijl er niets lijkt te gebeuren. Geen oplossing lijkt me, want over 4 weken begint alles weer opnieuw toch? Als dit gebeurt lijkt het me teken dat er ergens iets moet veranderen!