au aan mn billen.....
dinsdag 6 april 2010 om 21:18
Tja, niet leuk om te plaatsen, maar doe het toch...!!
Ik heb pijn, kan niet meer zitten/liggen/staan... Dolgelukkig met mijn zwangerschap maar enorme last van aambeien. Man niet thuis en oudste op bed, kan dus niet even naar de dienstdoende apotheek, iemand nog huis-tuin-keuken-tips waarmee ik dit rotgevoel weg kan nemen????
Ik heb pijn, kan niet meer zitten/liggen/staan... Dolgelukkig met mijn zwangerschap maar enorme last van aambeien. Man niet thuis en oudste op bed, kan dus niet even naar de dienstdoende apotheek, iemand nog huis-tuin-keuken-tips waarmee ik dit rotgevoel weg kan nemen????
dinsdag 6 april 2010 om 23:13
quote:amalia schreef op 06 april 2010 @ 22:35:
Mafalda, aambeien zijn erger dan de bevalling.. trust me.
Okee, die Otrivin... ik wil er meer van weten; op de aambeien spuiten, of inwendig? (moet binnenkort ook weer bevallen en de vorige 2x zat ik ook op zo;n trosje daarna...)Hoi ben nieuw hier hoor, dus sorry als ik onhandig zit te klooien met dit forum! Maar goed, gewoon op de aambei spuiten dusss
Mafalda, aambeien zijn erger dan de bevalling.. trust me.
Okee, die Otrivin... ik wil er meer van weten; op de aambeien spuiten, of inwendig? (moet binnenkort ook weer bevallen en de vorige 2x zat ik ook op zo;n trosje daarna...)Hoi ben nieuw hier hoor, dus sorry als ik onhandig zit te klooien met dit forum! Maar goed, gewoon op de aambei spuiten dusss
zondag 11 april 2010 om 18:50
gewoon erop. Aambei aan de buitenkant, dan sprayen aan de buitenkant. HA vertelde mij destijds dat je een aambei nooit maar dan ook nooit naar binnen mag duwen. Zijn uitleg: 'als jij een bultje naast je mond hebt, duw je dat toch ook niet in je mond?' Wanneer het aan de buitenkant zit, dan hoort het dus niet binnenin te zitten...