Ik ben verbannen

09-04-2010 21:50 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu ga vertellen is natuurlijk niet echt gebeurd. Ik heb een grote fantasie. Maar toch..

Stel je eens voor.

Op een avond verveel je je een beetje. Er is niets op TV en in lezen heb je ook geen zin. In een opwelling meld je je aan op het forum van een weekblad. Zoiets als dit, maar toch anders. Je struint een beetje rond en ontdekt dat er op dit forum van het niet bestaande weekblad (het is immers maar een verzonnen verhaal) l veel gezeurd wordt over zaken die je geen f*ck interesseren. Omdat je je nu eenmaal erg verveelt, reageer je zo hier en daar..

Een maand later: Bijna iedere avond log je wel even in op het forum dat ik voor dit verhaal verzonnen heb. Je bent inmiddels stomverbaasd. Je wist niet dat mensen zo zuur konden denken over de wereld om hen heen. Eigenlijk dacht je altijd dat de Nederlandse democratie best goed functioneerde en dat we niets te klagen hebben. Wanneer je de reacties op dit forum leest, ontstaat er opeens een heel ander beeld. Je wist niet dat je leefde in een soort bananenrepubliek, je wist niet dat we bedreigd werden door hordes asielzoekers en moslims die stiekem bezig zijn de macht over te nemen

Weer een maand later (denk erom, het is maar een verhaal):

Inmiddels lees je geen krant meer, je laatste boek ligt onder een laag stof. De zure en xenofobe mensen van dit forum vullen je avonden. Gelukkig zijn er ook medestanders. Leuke en ruimdenkende mensen die net als jij hun best doen om al het uitgestorte braaksel op te ruimen.

Je krijgt een goed idee: je opent een eigen topic en kondigt aan dat hier nu eens alleen plaats zal zijn voor positieve berichten over multicultureel Nederland. Aangezien er wel zeven topics zijn die de negatieve kanten van deze zaak belichten, denk je dat dat toch wel moet kunnen. Helaas is dat een illusie...

Weer een maand later.

Je bent voor altijd verbannen. Op het forum dat natuurlijk niet echt bestaat gaan de foute grapjes, de citaten en verwijzingen naar enge rechtse sites en de angstaanjagende verhalen over mensen van niet westers afkomst door. Iedere dag en iedere avond.

Pffff, wees maar blij dat dit een verzonnen verhaal is!
quote:TjaavanGs schreef op 11 april 2010 @ 01:23:

[...]

Echt gebreid wordT daar niet , heb het niet kunnen ontdekken.

Valt me wel op hoe geëmancipeerd vrouwen zijn , notgezakt
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Zit je nog op je bank Minny
quote:stratego schreef op 11 april 2010 @ 01:26:

[...]

gezaktJa net zoals je tieten
quote:TjaavanGs schreef op 11 april 2010 @ 01:27:

[...]

Ja net zoals je tieten

d'r bij!

Denk je nu echt dat ik daar wakker van lig dat je gaat melden ,bewijs alleen maar aan hoe makkelijk het is om te krenken .

iets waar je zelf een aardig handje van hebt
quote:frizzy schreef op 11 april 2010 @ 01:21:

Ik zwaai af jongens. Ik zie net op tv dat er een woning-overval heeft plaatsgevonden bij mij in de buurt

Gaaf; zenden ze dat live uit bij jullie? Bofkont!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:TjaavanGs schreef op 11 april 2010 @ 01:26:

Zit je nog op je bank MinnyJa, met laptop op schoot.
.
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 11-04-2010 12:41
Reden: Ach, het sop is de kool niet waard enzo.....
% gewijzigd
.
Verbeter de wereld begin bij zwaar verzuilde internetfora...?

Ik zou de lat toch ietsje lager leggen, tenzij je dol bent op gebeden zonder end.
*vraagt zich af wat ze van dit topic moet denken*

@Mie; Pittige discussies zijn toegestaan, als de antwoorden je niet bevallen staat het je vrij om niet meer te reageren. Het beledigen/afkatten van andere forummers is niet de bedoeling en wil ik ook niet meer zien (eh.. lezen natuurlijk).

@Tjaa; Achter iemand aanrennen van het ene forum naar het andere is ook toegestaan. Maar een persoonlijke rel uitvechten is dat niet. Dat stopt vanaf hier. En ook voor jou geldt uiteraard dat provoceren niet wordt gewaardeerd. En al helemaal niet om een vete uit te vechten die op een ander forum is ontstaan.
quote:TjaavanGs schreef op 11 april 2010 @ 00:50:

[...]

Goh wat moet jij een naar leven hebben met zulke gedachtes en ideeen , heb meelij met jegegroet!
Mariah, dat ik Mie en Tjaa waarschuw dat ze niet meer mogen provoceren, wil niet zeggen dat jij dat dan wel mag!!

Je kunt je bericht veranderen dmv het blad/pen icoontje.
Streng doch rechtvaardig
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 april 2010 @ 01:45:

[...]

Gaaf; zenden ze dat live uit bij jullie? Bofkont!

I am such a lucky bastard!

Maar het was van de week al gebeurd, alleen ik zag het nu pas (geen nieuws kijken heeft, net als de Actueel-pijler overslaan, zo zijn voordelen).

Angel 6 ik kom je voor het eerst tegen (in je functie dan), maar eehh...:
quote:Jaschenca schreef op 11 april 2010 @ 05:23:

.Wat jammer dat je het hebt weg gehaald, ik vond 'm wel sterk
quote:VivaAngel6 schreef op 11 april 2010 @ 10:00:

*vraagt zich af wat ze van dit topic moet denken*

@Mie; Pittige discussies zijn toegestaan, als de antwoorden je niet bevallen staat het je vrij om niet meer te reageren. Het beledigen/afkatten van andere forummers is niet de bedoeling en wil ik ook niet meer zien (eh.. lezen natuurlijk).

@Tjaa; Achter iemand aanrennen van het ene forum naar het andere is ook toegestaan. Maar een persoonlijke rel uitvechten is dat niet. Dat stopt vanaf hier. En ook voor jou geldt uiteraard dat provoceren niet wordt gewaardeerd. En al helemaal niet om een vete uit te vechten die op een ander forum is ontstaan.

Het zal wel zijn toegestaan maar de reden waarom iemand dit doet is wel duidelijk gebleken.

In geval van nood is dit dan wel een handig instrument:

Is dat zo Stratego ??

Ddan ben ik wel benieuwd naar de reden en blijkbaar weet jij die !!

Zou die ook graag willen weten
*weet niet wat zo'n Sanaplast-apparaat voor dient*
quote:frizzy schreef op 11 april 2010 @ 23:10:

*weet niet wat zo'n Sanaplast-apparaat voor dient*Dat is een teken-tang, Frizzy
Ooooooooooooooooooooooooooh!

*blont he?*
Zeg, er gaat hier niks meer gebeuren hoor. Mie is er klaar mee.
Ja? De traantjes zijn weer gedroogd? Fijn
Zie je, snel opgelost bij Viva!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven