Flirten waar je bij staat

11-04-2010 12:17 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wat jullie vinden van vrouwen die ongeneerd proberen te flirten met je vriend of man terwijl jij er naast staat. Ik vind dat echt respectloos en heb dat zelf ook nooit gedaan. Ben ik nu een zeikerd of niet?
Ik vind het altijd een bevestiging van mijn goede smaak als een andere vrouw met mijn man flirt
Iets anders
vind ik ook heel irritant..

maar mannen doen dat ook bij vrouwen!!

als ik met mijn vriend op stap ben word er met hem geflirt door de tjikkies en met mij geflirt door de gasten, heel vreemd.
Nee je bent geen zeikerd, maar ik vind het ook nogal een verschil maken hoe je man of vriend erop reageert. Als hij er geen aandacht aan besteed prima en lekker laten gaan. Als hij er op ingaat is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Is het je overkomen?
ik hoest haar dan met consumptie in dr gezicht.... Sorry.... (tegen haar,heel onschuldig)
Dat vind ik alleen maar grappig, want ik weet hoe kansloos deze dames zijn...
quote:Babsjuh wrote on 11 April 2010 @ 12:18:

Ik vind het altijd een bevestiging van mijn goede smaak als een andere vrouw met mijn man flirt

Ja, dat ook! Ik snap ze wel...

(Euh, niet dat ik jóuw man ken.. )
Ik heb er geen problemen mee. Getuigt inderdaad van mijn goeie smaak (en de zijne naar mij toe ).

Ik heb een hele leuke vent, dus dit gebeurd me regelmatig.

Maar omdat ik weet wat wij samen hebben en in welk proces wij samen zitten (best e.e.a. meegemaakt) maakt het me niet onzeker ofzo... daarnaast ben ik best ruimdenkend en vind ik het geen probleem. Ik ben niet de enige leuke vrouw op de wereld natuurlijk...
quote:Babsjuh schreef op 11 april 2010 @ 12:18:

Ik vind het altijd een bevestiging van mijn goede smaak als een andere vrouw met mijn man flirt Het enige juiste antwoord.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik vind het heel komisch. Vooral als ik zie hoe heerlijk onhandig mijn man daarop reageert.
Inderdaad: bevestiging van jouw goede smaak en bevestiging van haar niveau (kan alleen bezette mannen krijgen, kan niet zelf haar eigen onbezette man krijgen, etc).

Sta er boven.
Mijn vriend zegt dan: waren ze met mij aan het flirten? Nee joh ze waren juist met jou aan het flirten. Waarop ik zeg: nee joh... enz enz. En dan gaan we lekker samen naar huis.
Ja het overkomt me en ik word er niet onzeker van, maar sta telkens wel weer perplex van de brutaliteit. Laatste keer stond ik namelijk zelfs naast hem en het was overduidelijk dat we samen waren en nog wist ze het te presteren haar nek zowat te verdraaien.... Blijf het gek vinden haha. Maar vriendlief reageert er niet op hoor.... Dus verder niets aan de hand. Vraag me alleen af waarom je je als vrouw (of man) zo opstelt.
Waarom zou dat respectloos zijn?
Misschien dat het je wel eerder onzeker maakt als je jonger bent (ik rond de 40) of elkaar nog niet zo lang kent? Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Zelf sta ik daar al jaaaren boven, want ik ben zelf gewoon een hartstikke lekker en leuk wijf (en ik meen het
Ik flirt zelf ook wel eens als mijn vriend daar bij staat (bij het uitgaan). Het ligt er maar net aan hoe je het doet en wat je voor de rest ermee doet.

Daarentegen vind ik het ook geen probleem als mijn vriend een beetje flirt. Waar wij uitgaan, heeft hij gewerkt. Hij kent daar ook veel mensen/meiden van.

Hij vind mij toch de leukste :-D
Mijn man herkent het flirten niet eens. Ik vind het wel lollig eigenlijk. Doe je best maar denk ik dan.
MILF in the making ;-)
Wat is overigens "proberen" te flirten?
quote:Ddi schreef op 11 april 2010 @ 12:32:

Misschien dat het je wel eerder onzeker maakt als je jonger bent (ik rond de 40) of elkaar nog niet zo lang kent? Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Zelf sta ik daar al jaaaren boven, want ik ben zelf gewoon een hartstikke lekker en leuk wijf (en ik meen het ik ben niet onzeker, dus dat gaat voor mij niet op..
Ik heb me er nooit aan geërgerd, na mijn puberteit althans, maar echt netjes vind ik het niet nee. Sommigen op dit forum stellen dat je onzeker bent als je het niet leuk vindt, maar dat hoeft niet per se zo te zijn en ik vind het nogal makkelijk om het daarop af te schuiven. Ik vind het asociaal gedrag en vraag me wel af wat zo'n vrouw eigenlijk probeert te bewijzen? Dat ze leuker is? Dat ze tijdelijk de aandacht van iemands vriend/man af kan leiden? Dat ze schijt aan je heeft?

Het ligt er ook aan op welke manier ze het doet natuurlijk, het kan gewoon grappig onschuldig zijn en dat is prima, maar het kan ook kwijlerig en expres zijn...dat is minder.

In het tweede geval vind ik het gewoon asociaal én triest gedrag, niet meer en niet minder.
Ach, respectloos... neuh, dat vind ik een te zwaar woord voor dit soort onschuldig gedoe. Er vanuit gaande dat je partner er verder niet (serieus) op ingaat. Flirten is toch ook best gezellig, en niet altijd gericht op 'meer'?
Het ligt er ook nog aan hoe ver ze gaat, maar daar speelt je partner dan ook weer een rol in. Kwestie van afkappen.
Proberen is flirten zonder response.... Dus man in kwestie reageert er verder niet op.

Maar onzeker ben ik niet en als vriend af en toe flirt is er ook geen man overboord. Ik vond het alleen gek dat men dat doet waar je naast staat. Dus idd wat wil zo'n vrouw bewijzen.
Als ik mnl zelf zie dat een man gezellig met z'n vriendin staat te praten of wat dan ook dan zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om oogcontact te gaan zoeken.
quote:minny schreef op 11 april 2010 @ 12:50:

Ik heb me er nooit aan geërgerd, na mijn puberteit althans, maar echt netjes vind ik het niet nee. Sommigen op dit forum stellen dat je onzeker bent als je het niet leuk vindt, maar dat hoeft niet per se zo te zijn en ik vind het nogal makkelijk om het daarop af te schuiven. Ik vind het asociaal gedrag en vraag me wel af wat zo'n vrouw eigenlijk probeert te bewijzen? Dat ze leuker is? Dat ze tijdelijk de aandacht van iemands vriend/man af kan leiden? Dat ze schijt aan je heeft?

Het ligt er ook aan op welke manier ze het doet natuurlijk, het kan gewoon grappig onschuldig zijn en dat is prima, maar het kan ook kwijlerig en expres zijn...dat is minder.

In het tweede geval vind ik het gewoon asociaal én triest gedrag, niet meer en niet minder.

Hmm, daar heb je best een punt. Om iets niet leuk te vinden hoeft er idd geen diepere psychologische grondslag te zijn. Soms vind je iets gewoon niet leuk, net zoals dat mensen bijv. spruitjes niet lekker vinden.

Maar aan de andere kant: wat win je er mee als je het wel een groter punt maakt? Wordt de avond daar gezelliger van? Eerder het omgekeerde denk ik. Gaat die vrouw haar gedrag aanpassen? Kans is groter dat je zelf het mikpunt van spot wordt, hoe idioot ook. En velen zullen daar ook wel weer een gevatte reactie op weten, maar wordt het dáár dan weer gezelliger van?

Het is niet zo dat ik van mezelf er niet mee màg zitten, ik zit er gewoon niet mee omdat ik er het nut niet van zie òm er mee te zitten. Levert alleen maar gezeik op, linksom of rechtsom. I can't be bothered eigenlijk. En ze flirt maar een eind weg, hij gaat toch met mij mee naar huis.
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven