Good Luck
zondag 11 april 2010 om 19:45
Wil alleen even snel bijlezen lees ik dat Malman opgenomen wordt wat akelig voor jullie Mal! Ik vind het echt heel erg naar voor jullie. Weet niet veel te zeggen. Fijn dat Malman in goede handen is!
Bridges, klinkt leuk dat huisje! Kennen al die vrienden elkaar goed?
Juud, sterkte en succes!!!!
Star, he getsie weer een schimmeltje. Het arme kind, wat naar!!!
Bridges, klinkt leuk dat huisje! Kennen al die vrienden elkaar goed?
Juud, sterkte en succes!!!!
Star, he getsie weer een schimmeltje. Het arme kind, wat naar!!!
zondag 11 april 2010 om 19:53
Jee Mal, beterschap voor man... Fijn dat hij in goede handen is, al is reden natuurlijk k*t... Kun je nu heen?
Mamax: leuke dag gehad vandaag? Mini verwend?
Juud: spannend, morgen de dag! Succes!!!
Star: gets weer schimmeltje. Houdt ook maar niet op hè. Wel enorm leuke foto's op de groep!
Jin: ja we kennen elkaar al enorm lang dus komt vast goed. Mannen zijn vriendengroep. dames kunnen het goed vinden, zit een van mijn beste vriendinnetjes bij, maar wij dames zijn wel allemaal anders en dat zou zomaar best eens kunnen botsen vanuit bepaalde hoeken. Al denk ik het niet hoor! Zijn maar 3 dames dus komt goed!
Mamax: leuke dag gehad vandaag? Mini verwend?
Juud: spannend, morgen de dag! Succes!!!
Star: gets weer schimmeltje. Houdt ook maar niet op hè. Wel enorm leuke foto's op de groep!
Jin: ja we kennen elkaar al enorm lang dus komt vast goed. Mannen zijn vriendengroep. dames kunnen het goed vinden, zit een van mijn beste vriendinnetjes bij, maar wij dames zijn wel allemaal anders en dat zou zomaar best eens kunnen botsen vanuit bepaalde hoeken. Al denk ik het niet hoor! Zijn maar 3 dames dus komt goed!