definitie van aantrekkingskracht

12-04-2010 09:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Ik kwam op deze vraag n.a.v. een opmerking van een goede vriend de vertelde dat ik een enorme aantrekkingskracht op hem had. Ik was me echt van geen kwaad bewust, dus stond met bek vol tanden.

Heb hem beleefd afgewezen, ook omdat ik een vriend heb, maar daarna gingen mijn hersens kraken. Is hij verliefd of, of, of. Wat voel je voor iemand als je je aangetrokken tot diegene voelt.

Hoor het graag.
Verliefd hoeft hij niet te zijn. Hij bedoelt denk ik dat hij je sowieso ziet zitten voor een potje sex.
Ja, dus was ook het eerste waar ik aandacht emmenn.
Lustopwekkend, hierdoor gaan de hormoontjes razen.

Ben het met emmenn eens; hij hoeft hiervoor niet verliefd op je te zijn.
Het mysterie aantrekkingskracht! Tsja, goede vraag.

Ik denk dat alleen hij precies weet wat hij ermee bedoelt. Er zijn genoeg mensen tot wie ik me aangetrokken voel (het zij alleen fysiek, het zij ook mentaal) met wie ik toch nooit verwacht dat er ooit iets zal gebeuren in de richting van seks/relatie, maar tot wie ik me wel aangetrokken voel. Dat verschilt per persoon en per situatie. Dus hij alleen zal weten wat hij nou precies van je wil.

Heb je het hem gevraagd?
Nee Fiorah, niets gevraagd. Was zo verbaasd. Het is eeen hele rustige vent dus had van alles verwacht, alleen niet die opmerking. Hahaha.

Ik wil er ook verder niets mee doen, maar vroeg me ff de definitie af en dacht gooi het hier in de groep. hihi
Maar de groep vind het vast te moeiiijk want krijg geen reacties meer. hahahaahhaha
Aantrekkingskracht, is als iemand sex-appeal heeft, sex uitstraalt.

Een combi van een lekker uiterlijk en een leuk karakter. Verder bewegingen, hoe praat , loopt, lacht iemand.
aantrekkingskracht...

dan denk ik... RRRRRRRR (als een tijger)..

zeer fysiek ...
Moeilijk. Kan alleen fysiek of mentaal zijn, of een combi hiervan. Maar je hebt ook wel eens van die mensen waar je blik naar toe getrokken wordt als je in dezelfde ruimte bent. Kunnen zowel mannen als vrouwen zijn (en ik ben niet bi-schierig). Iemand heeft "iets" waar je door aangetrokken wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven