Mode & Beauty alle pijlers

(niche) parfums, parfumfreaks..(pas op: verslavingsgevaar!)

24-01-2010 20:19 2077 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze: lekker uitgebreid doorleuteren over niche parfums, moeilijk te vinden parfums, geurnoten, ruiken tot je er bij neervalt, samen parfumshoppen etcetera!!

Welke geur draag jij vandaag?

Als je meer over een bepaalde geur wil weten:

www.fragrantica.com

www.osmoz.com

www.perfumeintelligence.co.uk

hier kun je kijken voor (niche) parfums en proefjes:

www.ausliebezumduft.de

www.luckyscent.com

www.suendhaft.com

www.celeste-parfums.nl

www.skins.nl

www.thedifferentscent.de

http://shop.lessenteurs.com

www.exclusievegeuren.nl

www.1572.eu

Als je meer van "indy perfumers" houdt:

www.sonomascentstudio.com

www.dshperfumes.com

www.tauerperfumes.com

www.veroprofumo.com

www.profumo.it

www.aftelier.com

www.soivohle.com

ook leuk voor alles "handmade": www.etsy.com

Internationale forums vol parfumgekken (oftewel parfumista's, fraghags, fumeheads etc.)

www.makeupalley.com

www.perfumeoflife.org

www.basenotes.net

www.beautyboard.de

www.beautyjunkies.de

En voor wie er ook nog meer over wil lezen:

een pagina vol met links naar blogs

http://thedrydown.com

Nederlandstalig:

http://geurengoeroe.web-log.nl/

http://hetparfum.blogspot.com/

Je zou er bijna parfum moe van worden
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Jaa, de foto's, ik wil ze zien

Ah, heerlijk Marnie! Ja, dat idee krijg ik ook of jij hebt gewoon alles dat kan tuurlijk ook whaha.

Nee maar er zitten zeer zeker een hoop dezelfde geuren tussen die wij beiden hebben, leuk Ik wil trouwens denk ik de Double Vanille nog, die heb ik nog niet, is eigenlijk ook wel een must die geur he.
Beauties: wat? Nog geen SDV? Terug naar Wevelgem jij......hup!

(of je gaat in juni natuurlijk mee naar Düsseldorf)
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Vandaag in Chypre Fatal. Ik wil Spirituese Double Vanille ook nog!

En volgens mij heb jij inderdaad alle geuren Marnie, dus niet zo gek dat je veel dezelfde als Beauties hebt . Je hebt volgens mij ook alles wat ik heb (behalve dan Bal d' Afrique )

Ik ben ook benieuwd naar de foto's van zaterdag, al zijnhet er maar 2!

Fijne dag allemaal!
Yep, nog geen SDV, erg he, terug naar Wevelgem, uhmm nou de eerste paar weken maar niet want ik ga deze week nieuwe hoekbank kopen en tafeltje(s) enzo en anders moet ik dalijk op mn flessen gaan zitten (he Smelly haha) en keukenvloer en bovenverdieping komen daarna maar wil alles voor begin juni klaar hebben.

Had verjaardag van zoontje op die datum gepland maar ga nu ff kijken met man of we die dan een week verzetten
Hey LadyPhoxy, dan gaan we rond eind vd maand samen SDV kopen in Wevelgem toch
Goh, dat dit topic nog bestaat...jij doet je naam geen eer aan Beauties (heb je jezelf wel eens in de spiegel bekeken..?) En dat geldt ook voor de rest van jullie..heel zielig hoor, een topic laten sluiten die al jaren bestaat en waar wij met heel veel plezier schreven...heel triest en ook heel zielig..jullie voelen je vast gewel-dig natuurlijk, as usual.

Maar goed: wie weet schrijven de dames en moi hier vrolijk verder...;-) Tis een idee natuurlijk.

Vandaag in Prada - Prada.
Ik denk dat ik maar gewoon stop met eten.... Ik heb dat op het Beugel-topic al ooit voorgesteld omdat ik veel slotjes van mijn beugel verloor en dus veel extra bezoekjes aan de ortho had, maar niet eten heeft ook als voordeel dat dat geld uitspaart, wat ik dan weer aan parfums kan spenderen, is uiteindelijk veel belangrijker.

Maar eind van de maand naar Wevelgem is geen probleem, denk ik zo
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 00:11:

[...]

Dalida, misschien is het handiger als je Smelly een mailtje stuurt, da's wat persoonlijker. Je kan haar hyven, toch?

Marnie, je weet net zo goed als ik dat ze het dan weer op het forum zet, dat doet ze elke keer, dat is haar manier om anderen zwart te maken. Dus ze laat zelf ons zelf geen andere keuze.

Maar het is een vrij forum, dus we moesten hier leuk met zijn allen verder nu het andere geuren topic gesloten is!

Ik ben vandaag in Un Bois Vanille van Serge, heerlijk. Inkie, jij bent ook zo dol op deze geur toch..??? (ps, ik vind is zonder t, net als ik word, is goed bedoeld hoor, geen sneer)

Fijne dag allemaal!!!
Berteke / Taylor: het napraattopic
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 10:20:

Berteke / Taylor: het napraattopic

Toverwoord graag..???

Ik vind dit heel tekenend voor jullie gedrag. Heb jij gisteren Smelly gesommeerd om op het napraattoppic haar gal te spuien en zielig te doen..? Heb je Beauties gevraagd het napraattopic te gebruiken..? Heb je het tegen jezelf gezegd gisterenavond..? Voor zover ik heb kunnen lezen zijn jullie heerlijk tekeer gegaan tegen Livre, Marcelle, Dalida, op het topic "welke geur draagt jij vandaag" Niets napraattopic..

Kijk een keer in de spiegel Marnie
ik meld even dat ik me naar het napraattopic begeef, daar is het immers voor.
Berteke: het napraattopic staat onder de pijler "overige"
Napraattopic? En dan? Hoe boos ik ook ben op een aantal dames, ik vertik het om op een openbaar forum hun vuile was buiten te hangen. Dat is niet mijn stijl, ik bijt nog liever mijn tong af.
Marnie, ik ben niet hypocriet, het is wel goed met jou en Tijger. Schijnheilige gedrag. Smelly had een reden om mijn prive mail hier op het forum te zetten, duh, ze had ook gewoon mensen achter het forum om kunnen mailen. Je praat altijd in je eigen straatje of niet

Je hebt geluk dat ik wel degelijk een baan heb en dus nu verder ga met mijn werk.

Veel succes verder
Gedver wat stinkt het hier.
Tja DGS, daar hadden we het op het napraattopic ook over
Marnie, ik weet het en heb het al eerder gezegd tegen jou en Tijgermeisje...laat het toch zitten. Het heeft geen nut.
Suus, met alle respect want ik mag je erg graag, jij weet niet wat er achter de schermen speelt.
Berteke en Dalida: we gaan hier lekker verder, haah! Dit is toch ook een openbaar forum!!

*waar is Smelly eigenlijk** Oh Lord..ze durft zich niet te laten zien..
ik zit in mn eentje op napraattopic?!
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 10:20:

Berteke / Taylor: het napraattopicNee hoor, hier is het ook prima!
Ik ga nog even wat Jabu opdoen, is volgens mij niet zo sterk als die andere Mona di Orio's...
Klopt spinster, maar waar twee ( of twee-en-dertig) kijven hebben twee ( of twee-en-dertig ) schuld. Denk ik. En dat het stinkt is duidelijk

Ik weet niet wie wat en waar heeft gezegd maar het uitvechten hier heeft geen nut, daar is dus juist het napraattopic voor.

En ik mag jou ook erg graag
Is er pas rust als dit topic ook sluit???Nee toch hoop ik.Hou er dan nu voor eens en voor altijd over op en heb het over parfum,daar is het topic nl voor bedoeld.Dank u!
Ik ben lekker in Or Noir van Pascal Morabito:

Iris, tangerine, Cassis bud, Bergamot, Jasmine Rose of may, Daffodil, Patchouli, Oak Moss, Vanilla, Yland Yland tender, Oriental clove.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven