Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Suus wat heb je uitgevreten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Eh wish van chopard. En gisteren die groene van DKNY. Gewone doodordinaire huis tuin en keukenruften. Geen houtnoten en poedersmaak enzo.
Of een topic, "Ik spaar parfumflesjes, welke heb jij?"
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:26:

*pakt klapstoel en popcorn*

Is het haren trekken al geweest?

Zoiets alleen nog maar ;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 13:24:

[...]

Hangt ervan af of je al aan de leiding staat in de ban-race. Heeft al eens iemand méér dan 24 uur gehad?

Ohw...ik zit nog helemaal niet in dat nieuwe ban verhaal. Ik ging van 2 weken uit!

Ghè..... 24 uur is best te overzien natuurlijk.

Ja Smelly,denk dat je toch te vaak pakjes hebt onderschept hoor hihi.Volgens mij heb je geen flessen en geen kinderen,alleen die ene steen haha.
Wat órdinaaaair Suus.
Ja Roos, ik had een puppet aangemaakt en gebruikt zonder toestemming. Had het wel gemeld maar niet de juiste procedure gebruikt en daar werd ik ( overigens heel vriendelijk ) op gewezen. Dus ik houd weer even low profile aan
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:26:

Is het haren trekken al geweest?Hoofdhaar niet nee.
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:27:

Welk luchtje hebben jullie vandaag trouwens op?Ik ben vandaag een beetje aangebrand. De rookmelder is al een paar keer afgegaan.
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 13:29:

Ja Roos, ik had een puppet aangemaakt en gebruikt zonder toestemming. Had het wel gemeld maar niet de juiste procedure gebruikt en daar werd ik ( overigens heel vriendelijk ) op gewezen. Dus ik houd weer even low profile aan Ondeugd.
quote:prulleke schreef op 12 april 2010 @ 13:29:

[...]

Ik ben vandaag een beetje aangebrand. De rookmelder is al een paar keer afgegaan.Dát is een vies luchtje dus.
Ik draag nu 4711 van Boldoot...
Ik heb nog niks op, maar ga straks kiezen tussen Red van Hugo Boss, Light Blue van Weetikut, een donkerblauw rond flesje met zilverkleurige dop, of een luchtje waarvan ik de naam en de vorm van het flesje even ben vergeten.

wat zal ik doen?
Ow Nor, dat had mijn oma altijd in haar tas zitten met een zelf gekantkloste zakdoek. Echt poepiesjiek ( ze had bij iedere outfit ook een passende tas, echt een dame) en als ze dan hoofdpijn had dan sprenkelde ze er wat van op een zakdoek.

Oodeklonje heette het ook wel
Die ene Nijn.
Ik zou voor een hele nieuwe gaan Nijntje,

Die luchtjes die je nu hebt passen totaal niet bij je karma.
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 13:27:

[...]

Ik heb het altijd al gedacht dat er een luchtje aan zat, dat verhaal van jou gheghe, gejokt! Iedereen jokt!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
4711 is zoooooo retro.

Zeker onder een steen gelegen?
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:32:

Ik draag nu 4711 van Boldoot...4711 before Christ bedoel je?

Dit is wel de meest infantiele rel in tijden zeg...

Ik ga er spontaan van overlopen naar Team Eau de Toilette!
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:33:

Ik zou voor een hele nieuwe gaan Nijntje,

Die luchtjes die je nu hebt passen totaal niet bij je karma.Vandaar dat ik ontslagen ben! Klote.
Inderdaad, die odeklonje. Kreeg ik vroeger altijd op een zakdoek van mijn oma.

Heerlijk.... (heb er nu nog hoofdpijn van).
Djeezus Nijntje, dan vraag je toch eerst raad aan mensen met een luchtje.

Je moet niet zomaar iets op doen, dat moet eerst door de commissie.
Doet mij denken dat ik ook weer eens een nieuwe bus met odeur op het toilet moet zetten.

Hebben jullie nog een suggestie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven