Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:suuz83 schreef op 11 april 2010 @ 21:44:

een vraagje trouwens: ik heb kleurpotloodjes bij de action gekocht maar die kleurde super licht, bijna onzichtbaar. Toen heb ik bij Hema een setje gekocht, zijn iets beter maar nog steeds heel licht op het papier. Ligt dit aan de kwaliteit/soort potloden of aan het papier van de WTJ? Of moet ik overstappen op viltstiften ofzo?Hey Suuz, dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de potloden, hoewel het papier ook minder goed pakt. Je kunt het beste aquarelpotloden gebruiken, die zijn iets voller van kleur. (ik heb zelf faber-castell, maar die zijn wel een stuk prijziger als potloden van de action ) Als je kleuren echt van je vel wilt laten springen kun je beter viltstiften gebruiken. De viltstiften van de Hema zijn erg goed...
Ik heb op de pagina met cirkels een soort dikke strasssteentjes geplakt (weet nog niet wat ik er verder mee ga doen, maar ik vond de steentjes zo leuk ) maar eigenlijk baal ik ervan, want nu is het heel moeilijk om op andere pagina's wat te doen, omdat het hele boek bobbelig is geworden.

Maar ja, dat is wrecken zeker?
Justanne, erg leuk met die bollen op de zijkant!

Ik ben zelf ook begonnen aan de randen van het boek, maar het is dus moeilijk te zien wat ik erop getekend heb, door die rare strasssteentjes...
Justanne, dat wilde ik ook gaan doen......Moet ik weer wat anders verzinnen. Maak wel driehoekjes ervan.

Mensen keken echt raar toen ze die boekjes uitlieten.

Van mij is (zonder hoofd graag) ook een foto gemaakt.

Hier laten ik en??? onze WTJ's uit.
Leuk, al die Wreckiebenen, maar welke benen horen nou bij welke forumnaam...?
Geweldig C_estelle dat je een meneer hebt gevraagd met zn auto over je boek te rijden!

De foto's van het uitlaten zijn geweldig!
Justanne; bedankt voor de tip, ik denk dat ik inderdaad gewoon bij hema een setje viltstiften erbij koop

Soleil ik heb hetzelfde probleem, ik heb twee gelukspoppetjes ingeplakt op de happy-thoughts pagina en dat maakt het er niet handiger op maar ach...
Oh wat leuk al die wreckies die uitgelaten werden, de mijne is jaloers, die wil ook!!

Ha Justanne! Gezellig :D Mooie zijkant met die bolletjes!!

Mijn color this entire page is uiteraard gecolored ;)

Wie weet heb ik straks weer een nieuwe creatie online, maar moet helaas eerst andere verplichtingen doen... wtj moet ff wachten...
Gelukspoppetjes op de happy-thoughts pagina... wat leuk verzonnen!
quote:Jokejacket schreef op 12 april 2010 @ 09:52:

Gelukspoppetjes op de happy-thoughts pagina... wat leuk verzonnen!dank je wel! Ik ben met het thema gezin aan het plakken en heb er twee gelukspoppetjes in geplakt voor de twee kleine heren die over enkele weekjes ter wereld gaan komen
Mijn wreckie heeft het toch zó leuk gehad gister!! Lekker op sleeptouw genomen door de stad, maar die luie donder wilde niet lopen dus hing ie een beetje te zwaaien boven de straat. Zwaaien naar het publiek, dat dan wel weer.

Hij is er nog vol van!! ( Of zou ie vol zijn van de brownies die ik m gevoerd heb?..)

Erg leuk wat de dames er gister in geschreven hebben! Die pagina wordt echnie gesloopt! Leuke herinnering voor de rest van mn leven.

(ben er stiekum echt heel trots op dat ik hem toch uitgelaten heb, haha)
quote:neferisis schreef op 11 april 2010 @ 23:28:

Leuk, al die Wreckiebenen, maar welke benen horen nou bij welke forumnaam...?

Die linkse is van mij, Steph dus.

Er komen weer foto's van mij aan. Vriend schaamde zich in de winkel.....

Tja, in de winkel. Ze keken niet gek op gelukkig.

De zijkant, is nog nat vandaar in lijmklemmen.
Ik wil nog nieuwe viltstiften kopen (wel Hema) omdat deze oud zijn en er moest water in anders deden ze het bijna niet meer.
Die appel!!

En ik voelde me al raar met 5 stickertjes...
Ook ik heb gisteren een WTJ gekocht

Alle forumers hebben er een stukje in geschreven en hij heeft alles gegeten wat we met de High Thee hebben gehad en hij vond het heerlijk

Uitgelaten in Utrecht de gezichten van de mensen geweldig

in de trein mijn voetstappen erin gezet

vandaag maar eens goed doorlezen wat de opdrachten allemaal zijn

@Neferisis de rechtse benen en WTJ zijn van mij
Ah, ik wist alleen je echte naam dus die kon ik niet vermelden uiteraard.

Noahtb, ach viel wel mee. Moet je eens op youtube kijken.
Die appel is inderdaad MASTERLIJK, Steph... ik zou dat écht niet durven hahahaa. Vandaar waarschijnlijk dat ik ook maar 3 of 4 soorten verschillende stickers op die pagina hebt geplakt (wel heel veel al!)
quote:Justanne schreef op 11 april 2010 @ 21:35:

Hier is mijn eerste wreck (thanx Mejane! )

[afbeelding]Sohee, wat mooi gedaan!!!
quote:steph schreef op 12 april 2010 @ 11:16:

[afbeelding]

Tja, in de winkel. Ze keken niet gek op gelukkig.Echt niet?? Ik zie meer sticker dan appel!
quote:steph schreef op 10 april 2010 @ 23:26:

Als ik morgen in de stad dat boekje zie dan.....laat ik hem liggen. Netjes tot dinsdag wachten grrrr.

Hmmm... Steph??
Ja, zo'n appel had ik laatst dus ook hihi!
Ja, de wreckies vonden hun date heeel leuk!! En er zijn ook al 2 baby's geboren, (van Harja en Steph) hihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven