Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 11 april 2010 om 21:58
quote:suuz83 schreef op 11 april 2010 @ 21:44:
een vraagje trouwens: ik heb kleurpotloodjes bij de action gekocht maar die kleurde super licht, bijna onzichtbaar. Toen heb ik bij Hema een setje gekocht, zijn iets beter maar nog steeds heel licht op het papier. Ligt dit aan de kwaliteit/soort potloden of aan het papier van de WTJ? Of moet ik overstappen op viltstiften ofzo?Hey Suuz, dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de potloden, hoewel het papier ook minder goed pakt. Je kunt het beste aquarelpotloden gebruiken, die zijn iets voller van kleur. (ik heb zelf faber-castell, maar die zijn wel een stuk prijziger als potloden van de action ) Als je kleuren echt van je vel wilt laten springen kun je beter viltstiften gebruiken. De viltstiften van de Hema zijn erg goed...
een vraagje trouwens: ik heb kleurpotloodjes bij de action gekocht maar die kleurde super licht, bijna onzichtbaar. Toen heb ik bij Hema een setje gekocht, zijn iets beter maar nog steeds heel licht op het papier. Ligt dit aan de kwaliteit/soort potloden of aan het papier van de WTJ? Of moet ik overstappen op viltstiften ofzo?Hey Suuz, dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de potloden, hoewel het papier ook minder goed pakt. Je kunt het beste aquarelpotloden gebruiken, die zijn iets voller van kleur. (ik heb zelf faber-castell, maar die zijn wel een stuk prijziger als potloden van de action ) Als je kleuren echt van je vel wilt laten springen kun je beter viltstiften gebruiken. De viltstiften van de Hema zijn erg goed...
zondag 11 april 2010 om 22:40
Ik heb op de pagina met cirkels een soort dikke strasssteentjes geplakt (weet nog niet wat ik er verder mee ga doen, maar ik vond de steentjes zo leuk ) maar eigenlijk baal ik ervan, want nu is het heel moeilijk om op andere pagina's wat te doen, omdat het hele boek bobbelig is geworden.
Maar ja, dat is wrecken zeker?
Maar ja, dat is wrecken zeker?
maandag 12 april 2010 om 09:03
maandag 12 april 2010 om 09:07
Oh wat leuk al die wreckies die uitgelaten werden, de mijne is jaloers, die wil ook!!
Ha Justanne! Gezellig
Mooie zijkant met die bolletjes!!
Mijn color this entire page is uiteraard gecolored
Wie weet heb ik straks weer een nieuwe creatie online, maar moet helaas eerst andere verplichtingen doen... wtj moet ff wachten...
Ha Justanne! Gezellig
Mijn color this entire page is uiteraard gecolored
Wie weet heb ik straks weer een nieuwe creatie online, maar moet helaas eerst andere verplichtingen doen... wtj moet ff wachten...
maandag 12 april 2010 om 09:59
maandag 12 april 2010 om 10:25
Mijn wreckie heeft het toch zó leuk gehad gister!! Lekker op sleeptouw genomen door de stad, maar die luie donder wilde niet lopen dus hing ie een beetje te zwaaien boven de straat. Zwaaien naar het publiek, dat dan wel weer.
Hij is er nog vol van!! ( Of zou ie vol zijn van de brownies die ik m gevoerd heb?..)
Erg leuk wat de dames er gister in geschreven hebben! Die pagina wordt echnie gesloopt! Leuke herinnering voor de rest van mn leven.
(ben er stiekum echt heel trots op dat ik hem toch uitgelaten heb, haha)
Hij is er nog vol van!! ( Of zou ie vol zijn van de brownies die ik m gevoerd heb?..)
Erg leuk wat de dames er gister in geschreven hebben! Die pagina wordt echnie gesloopt! Leuke herinnering voor de rest van mn leven.
(ben er stiekum echt heel trots op dat ik hem toch uitgelaten heb, haha)
maandag 12 april 2010 om 11:24
Ook ik heb gisteren een WTJ gekocht
Alle forumers hebben er een stukje in geschreven en hij heeft alles gegeten wat we met de High Thee hebben gehad en hij vond het heerlijk
Uitgelaten in Utrecht de gezichten van de mensen geweldig
in de trein mijn voetstappen erin gezet
vandaag maar eens goed doorlezen wat de opdrachten allemaal zijn
@Neferisis de rechtse benen en WTJ zijn van mij
Alle forumers hebben er een stukje in geschreven en hij heeft alles gegeten wat we met de High Thee hebben gehad en hij vond het heerlijk
Uitgelaten in Utrecht de gezichten van de mensen geweldig
in de trein mijn voetstappen erin gezet
vandaag maar eens goed doorlezen wat de opdrachten allemaal zijn
@Neferisis de rechtse benen en WTJ zijn van mij