Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Denk echt dat de mensen dachten dat we een vrijgezellenfeestje hadden
2 baby's Whahahahaha :D
hahaha die appel is echt fantastisch, ik kan helaas op het moment niet zelf boodschappies doen maar gelukkig eet manlief graag appels dus hier komen geregeld wel stickertjes binnen! Ik liet hem trouwens de foto zien van de wreckies aan het lijntje, ik geloof dat hij de humor ervan niet helemaal kon inzien (ik zat namelijk hard op te lachen en hij vroeg wat er te lachen viel....nou ja dit dus) misschien maakt hij zich nu zorgen dat hij straks niet alleen mij moet 'uitlaten' maar ook wreckie moet meenemen.;-)Lijkt me een fotowaardig moment wel!
quote:steph schreef op 12 april 2010 @ 11:16:

[afbeelding]

Tja, in de winkel. Ze keken niet gek op gelukkig.

Geweldig!!

En ik me al stom voelen omdat ik op mijn werk een appel pakte (wij hebben gratis fruit) terwijl ik dat normaal niet doe, maar jaaaaa, ik spotte van ver een stickertje!
Ik heb vannacht trouwens met Wreckie in bed gelegen.

Ik heb ook al een vaag idee hoe ik dat ga 'documenteren'. Maar het zal nog wel even duren voordat dat af is denk ik.
quote:Janna80 schreef op 12 april 2010 @ 15:49:

Ja, de wreckies vonden hun date heeel leuk!! En er zijn ook al 2 baby's geboren, (van Harja en Steph) hihi!Met straks twee van mij erbij kunnen we bijna wel doorgaan naar kinderpijlert
quote:Fieka schreef op 11 april 2010 @ 12:22:

Leuke wreckies weer zeg!

Ik kreeg gisteravond een idee. Om half 2 vannacht heb ik toch maar besloten de rest vanochtend af te maken.

[afbeelding]

Zometeen maar weer boodschappen doen. Fruitstikkers niet vergeten Mooi geworden, heb ik ook gedaan. Met een pagina die ik gebruikt heb voor het koffievlekken gebeuren. Al eerder in dit topic heb ik het resultaat gepost
Geweldige foto's weer. En vooral van het uitlaten hahaha. Zo hebben Lys en ik dus ook gestaan. Vind stiekem dat die wreckies maar nog eens met zijn allen moeten meeten (dus alle schrijvers hier) Gewoon nog een keertje uitlaten.
Yes Dushi, ik ben voor!
Zo, ik zal eens mijn eerste foto plaatsen. Het is nog een beetje saai vind ik, dus misschien verzin ik later er nog wat bij.

Je kunt ook een beetje zien wat ik met de buitenkant heb gedaan.

In de was geweest. (of had ik die al gepost?)

Best al gesloopt:

Gejatte stickertjes so far:

Weet niet wat ik hier verder mee moet. Hand overgetrokken met een draad. (pay attention aan m'n nieuw nagellakje )

quote:Dushi74 schreef op 12 april 2010 @ 19:43:

Geweldige foto's weer. En vooral van het uitlaten hahaha. Zo hebben Lys en ik dus ook gestaan. Vind stiekem dat die wreckies maar nog eens met zijn allen moeten meeten (dus alle schrijvers hier) Gewoon nog een keertje uitlaten.

Eens.

Er moeten ook nog andere mensen in m'n journal schrijven. Dat durf ik een niet wrecker niet later doen, kunnen de waarde niet inschatten .
Mooie foto's allemaal weer, hier ligt wreckie nog te wachten.

Ben net weer beter van een fiks griepje...

Heb er weer helemaal zin in!
Héél moeilijk, ANTM kijken, forummen en wrecken tegelijk
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2010 @ 20:43:

Héél moeilijk, ANTM kijken, forummen en wrecken tegelijk Dat probleem heb ik ook! Wrecken heb ik nu maar opgegeven... voor nu even...
quote:Janna80 schreef op 12 april 2010 @ 20:50:

[...]

Dat probleem heb ik ook! Wrecken heb ik nu maar opgegeven... voor nu even... Ik heb hem ook maar even dichtgedaan.
Ik ben ook voor een gezamelijke uitlaat sessie, Dushi
Ik vergeet trouwens steeds die was-pagina te doen, misschien moet ik hem maar gewoon in de wasmand mikken....
Ik ben bang dat als ik hem eerst kleur, ik straks verf of inktvlekken in mijn kleding heb zitten.
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2010 @ 21:04:

Ik ben bang dat als ik hem eerst kleur, ik straks verf of inktvlekken in mijn kleding heb zitten.Ja, ik ben er bang voor. Misschien samen wassen met oude hand- en theedoeken ofzo...
quote:Janna80 schreef op 12 april 2010 @ 21:07:

[...]

Ja, ik ben er bang voor. Misschien samen wassen met oude hand- en theedoeken ofzo...Maar je moet hem denk ik ergens invouwen, anders komen er alleen kruimeltjes papier uit de machine vrees ik.
Noah, de jouwe is al flink vol zo te zien!
Ik heb allemaal half-affe pagina's, ziet er niet uit.

Ik heb het papiertje opgevouwen in een broekzak gewassen, ging prima.
Zo hehe ik ben weer online. Ik kon ineens niet meer op internet hier thuis. En op mijn werk had ik ook geen tijd.

Dus ik heb weer even bijgelezen en ben bijna van de bank gevallen van het lachen. Een auto over je wreckie heen....het ultieme wrecken En die appel, briljant!

Ik stond gisteren al het fruit in de supermarkt na te kijken. Komt er een medewerker aanlopen en vraagt of ik het kan vinden. Met een bloedserieus gezicht zeg ik: Nee ik kan het inderdaad niet vinden. Waarom zitten er helemaal geen stikkertjes op het fruit?

Die man keek of hij water zag branden. Maar ik kreeg geen antwoord...en geen stikkertjes De teller staat op 4. 2 bananen en 2 appelstikkers. Morgen maar naar een andere winkel.

Het is erg eigenlijk, naar een andere winkel omdat ze bij die ene geen stikkers op het fruit hebben

@Dushi dat had ik helemaal niet gezien. Goed gedaan joh! Ik vind die van jou beter

@Justanne Wat mooi die bolletjes op de zijkant

@69 Nee hoor ben geen kunstenares. Ik heb een paar jaar geleden pas ontdekt dat ik een beetje kan tekenen. Ik heb meestal wel creatieve ideeën, maar het uitvoeren is weer een 2e.

Maar bedankt voor de complimenten.

En een meet....lijkt me wel erg leuk. Maar of ik het durf....?
Fieka, als je voor de eerste keer meet is het eng. Maar omdat wij dezelfde hobby hebben is het ook weer gaaf. Dat is het fijne vind ik.

Plus je spreekt meestal op een grote meetingplaats af, da's wel safe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven