Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Mooie schoenen Star! Die gympen bedoel ik dan. Jou schoenen zijn serieus mooi, knap dat je op die hakken kan lopen.

Wat een lief vogeltje hebben jullie erbij, accepteren de andere beesten dat ook zomaar?

Mal, wat een narigheid weer bij jullie, maar zo te lezen kan hij weer door het ziekenhuis hobbelen dus gaat het al wat beter. En ik denk dat Jonathan zijn gedrag daar wel aan te wijten valt.

Hier wacht onze bejaarde Tom altijd op mij met naar bed gaan. Ligt altijd bij mijn voeten, moet hem soms wel het bed op helpen, springen lukt niet meer zo goed, is net 15 geworden.

Compu, jij komt volgnes mij straks om in de kleertjes haha, wel erg leuk allemaal. Voel je hem nu al vaak?

Naatie, klinkt leuk zeg je werk, maar wel vermoeiend dus. En hoe vindt R het daar?

Bam, wat goed van dat logo Ik heb van het weekend nog even reclame voor je gemaakt en mensen waren enthousiast.

Jinny, is je moeder er nog of kan je nog even gezellig genieten van oma. Hoe gaat het met de jongens?

Juud, ik hoop dat alles supersnel beter gaat en je het (vast) mooie resultaat mag aanschouwen om dan te gaan shoppen

Suze voor het toch rare gedoe dit weekend, maar kolf gevallen doen het goed op MP. Hoe is het met de dames?

Bridges, hoe gaat het vandaag met Fieke? AB al aan het afbouwen of nog een week te gaan? Ben jij nu al met de cursus begonnen?

Hel, ik zou ook nog een extra gesprek aanvragen, dit is gewoon raar. Ik kan me niet voorstellen dat zij een compleet beeld heeft.
anoniem_2345 wijzigde dit bericht op 12-04-2010 21:07
Reden: even boldies maken
% gewijzigd
Enka, de konijnen en cavia's zitten buiten dus die hebben niks te willen, hond vindt alles best en andere vogel moeten we nog even afwachten hoe die gaat reageren, het moet zijn vriendje worden

Ik ga 'm nu even pap geven, mijn kleine kippie
Mamax, de verjaardag was dus geslaagd. Ook allemaal weer een beetje aan de gezonde kant? En wat een muts die schone zus en dan zoiets doen bij een kinderfeestje....

Amalia, hoe ging het vandaag met je dwarsligger?

Vind L het wel leuk op school of is hij gewoon heel erg moe (ivm dwarse buien) ?

Kokos, hoe gaat het met Tim is hij alweer pokkenvrij?
Hoi Enka!

L vindt het geweldig op school,maar het is kennelijk ook heel pittig.

Meisje ligt niet meer dwars, wel beweeglijk
Enka: ik ga na de zomer beginnen. Toevallig net ingeschreven. Eerder nog niet genoeg inschrijvingen. Vind ik ook prima hoor. Eerst dit schooljaar gewoon afronden.
Hier alles wel, R weer 2 nachten weg in het buitenland, werd vanmorgen opgepikt door twee collega's en wo weer thuis.

Maar eigenlijk alleen vanavond alleen. Dus deze keer is het wel te overzien. Vandaag een meisje uit T's klas te lunchen gehad en na school gezellig met de mannetjes naar de vernieuwde bieb geweest. Echt super leuk geworden met circustent voor de kleintjes, New York/game hoek voor de grotere kids en koffiehoek/leescafé voor ons. Dus leuk.

Morgen een gesprekje op school, eens kijken hoe T het doet, ben best benieuwd.
Dat klinkt als een leuke bieb Enka, is dat bij jullie in het dorp (of is het een stad?)? Hier is het echt niks. Jaar terug lid geworden maar verleng het maar niet eens. Schoolbieb is nog leuker dan
Ceetje mag toch wel gratis lid zijn? Ik haal regelmatig boekjes met de kinderen hoor, vinden ze erg leuk. Ik baal dan weer dat ik ze te laat terug breng...
Ja Ceetje is gratis inderdaad.
Is nu dus wel een leuke bieb, was echt zo'n ouderwetse stoffige. T en ik allebei lid. T gratis. Is nog steeds een dorp hier (27.000 inwoners of zo) Maar dus wel veel leuke voorzieningen.

Haha Amalia, dat heb ik dus ook. Dus nu schrijf ik het maar meteen op de kalender en zeg ik het tegen T en die vindt het ook erg leuk om te gaan.
Ik heb geloof ik iets te goed weggestopt :(

Enka: Leuk. Hier ook een leuke bieb voor de kinderen.

volgens mij is alles leuk daar bij jullie, haha

Ohh man weer op reis, is hij van baan veranderd?, hij was toch zoiets als bouwvakker?

Bridges: Leuk dat je na de zomer de cursus begint, hoe lang duurt het?
haha Bam, dat was in 2005. tegenwoordig Commercial Engineer van Safety product van machineonderdelen. Hier werkte hij ook voor zijn zelfstandige avontuur. Nu dus daar alweer een paar jaar terug in hogere functie. En daarnaast nog klusser met kluswerk in dezelfde vorm als dat ik ook naast het werk klus
ohh op die fiets, kon de combi bouwvakker en reizen niet maken, haha

Leuk zeg!
Bam: cursus duurt 2 jaar, dus meer echte scholing. Spannend hoor, maar heb er erg veel zin in!
Tjee Enkadorp gewoon 27.000 inwoners...

Is dus gewoon groter dan bridgesdorp...
Haha hier 22.459 inwoners op 1 januari 2010! (Aldus Wikipedia...)
grrrr ben kapitein kunst site aan het bouwen maar er lukt steeds 1 ding niet. Nu genoeg van dus ga lekker met leuk boek naar bed.

Daahaaaag lieve dames.

Bridges, wat een lange cursus , ik dacht een paar maanden. Knap hoor. Ja eb hier komt dat door de mega uitbriding van 10.00 man in de nieuwbouwwijk. Wij wonen in het oude gedeelte.
Ha, en hier 7003 sinds november 2008!

Ik pies in m'n broek van jullie geklep over Malman z'n bezoek aan Juud. Ik vind het vreselijk lief van 'm, geef dat maar door Mal!

Enka, leuk om te lezen wat jouw man nou doet! Jullie zijn maar druk met al dat klussen.

Bam, keurmerk, spannend! Moet je daar ook voor betalen of is het gratis? Ha, dat was ik, die vroeg over het los zwemmen, dank voor de uitleg. Dus Juul zwemt zelf al zonder drijvertjes of bandjes? Goed zeg!

Zo, even kijken of ik nog een weekendje Texel kan boeken. Anders morgen.
Klinkt irritant Enka! Bed met lekker boek = beter plan.

Bridges, heftig hoor, zo'n opleiding van 2 jaar naast je werk (en kinderen en huishouden en huwelijk en en ), heb onwijs veel bewondering voor je! Krijg je er tijd voor van je werk?
Hij kan nog niet zwemmen zonder die dingen, maar zich wel wat redden. Hij kan wat trappelen, en weet zich meestal wel boven water te houden. Onder water zwemmen lukt ook al een stukje, hahaha.

Maar niks spectaculairs hoor. Hij moet nu maar echt leren zwemmen,

Enka, hoe geven ze bij Thijmen dan les?
Niks voor niks he Hel, uiteraard kost dat geld, maar goed het geeft de consument wel weer een "veiliger" gevoel, en dat is heel belangrijk voor mij

En met al die druiloren tegenwoordig, die een webwinkel beginnen en de boel besodemieteren is dat dus wel nodig!
Ik had van de week al gekeken enka, maar het bootje blijft maar dobberen
Goedemorgen
Wow jij bent vroeg Kokos
Mogu.

Oh leuk even kijken; hier 32.128 inwoner. En straks 32.129

Hoe is het met Malman?Iemand al een sms van Juud gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven