Good Luck
dinsdag 13 april 2010 om 10:01
En nu dan mijn 10.00u posting na lang bijlezen
Morguh, Hel, Bam en Star
Lekker bezet weekend achter de rug. Veldhuis en Kemper was goed! Tranen over mijn wangen van het lachen. Visite gehad en op verjaardag geweest. Dan is het weekend zo weer voorbij
Compu, gefeliciteerd met je verjaardag! Al verwend? Gezellige dag!
Juud, hoe gaat het?
Mal, fijn dat het onderzoek bij Malman goed is gegaan.
Oh... ik lees verderop van zijn zh-opname, bah.
Mamax, Mini is lekker verwend.
Jin, gezellige dagen met je mams gehad?
Suus, is het nog gelukt met de engelvleugels?
Bridges, Ties zijn billen afvegen tot zijn 16de. Daar ben je mooi klaar mee
Hoe gaat het met je meisje?
Amaal, waren L. en B. ook zo beweeglijk in je buik?
Star, komt op mij over als een goede bedrijfsarts.
Wow, die schoenen; wat een hoge hakken!
Naat, hai! Wennen je baan, maar wel leuk dus. Mooi!
Bam, de zwemles zit er ook weer op. Fijn dat Juul er plezier in had.
08.45u valt mee, hier is het op zaterdag om 08.00u Stelletje malloten...
Hel, ha, ha, lachen als je er later achter komt dat iemand op loopafstand bij je vandaan woont.
Hé Suus, toch nog naar de bruiloft geweest.
Enka, hoi! Dat klinkt goed zeg, die vernieuwde bieb.
Hoe laat gesprek op school?
Tijd voor koffie en aandacht voor mijn lieve ventje.
Morguh, Hel, Bam en Star
Lekker bezet weekend achter de rug. Veldhuis en Kemper was goed! Tranen over mijn wangen van het lachen. Visite gehad en op verjaardag geweest. Dan is het weekend zo weer voorbij
Compu, gefeliciteerd met je verjaardag! Al verwend? Gezellige dag!
Juud, hoe gaat het?
Mal, fijn dat het onderzoek bij Malman goed is gegaan.
Oh... ik lees verderop van zijn zh-opname, bah.
Mamax, Mini is lekker verwend.
Jin, gezellige dagen met je mams gehad?
Suus, is het nog gelukt met de engelvleugels?
Bridges, Ties zijn billen afvegen tot zijn 16de. Daar ben je mooi klaar mee
Hoe gaat het met je meisje?
Amaal, waren L. en B. ook zo beweeglijk in je buik?
Star, komt op mij over als een goede bedrijfsarts.
Wow, die schoenen; wat een hoge hakken!
Naat, hai! Wennen je baan, maar wel leuk dus. Mooi!
Bam, de zwemles zit er ook weer op. Fijn dat Juul er plezier in had.
08.45u valt mee, hier is het op zaterdag om 08.00u Stelletje malloten...
Hel, ha, ha, lachen als je er later achter komt dat iemand op loopafstand bij je vandaan woont.
Hé Suus, toch nog naar de bruiloft geweest.
Enka, hoi! Dat klinkt goed zeg, die vernieuwde bieb.
Hoe laat gesprek op school?
Tijd voor koffie en aandacht voor mijn lieve ventje.
dinsdag 13 april 2010 om 10:08
Goedemorgen!
Star, zal ik maar niks meer zeggen over de schoenen van Ceetje dan ? Arme Starman...
Mal, ik hoop dat Malman vandaag weer naar huis mag. Lief dat hij even bij Juud langs ging . Ga je zelf nog bij haar langs vandaag?
Bam, gefeliciteerd met je keurmerk! Bevalt je koffie apparaat nog steeds?
Hel, AllStars zijn leuk! Dat heeft vent goed gedaan! Je moet vanavond TVmakelaar kijken.
Ik ga zo Mini's inschrijfformulier inleveren en Maxi's schoolreisgeld. Die gaat op schoolreis naar Artis. Mini zou naar de kinderboerderij gaan, maar ik hoor nu al van verschillende kanten dat daar een geval van de Q-koorts is. Boerderij is wel gewoon open. Ik heb het op school aangegeven, ze zou nog even met de GGD en kinderboerderij bellen, maar ik hou Mini sowieso thuis als ze besluiten toch te gaan.
Star, zal ik maar niks meer zeggen over de schoenen van Ceetje dan ? Arme Starman...
Mal, ik hoop dat Malman vandaag weer naar huis mag. Lief dat hij even bij Juud langs ging . Ga je zelf nog bij haar langs vandaag?
Bam, gefeliciteerd met je keurmerk! Bevalt je koffie apparaat nog steeds?
Hel, AllStars zijn leuk! Dat heeft vent goed gedaan! Je moet vanavond TVmakelaar kijken.
Ik ga zo Mini's inschrijfformulier inleveren en Maxi's schoolreisgeld. Die gaat op schoolreis naar Artis. Mini zou naar de kinderboerderij gaan, maar ik hoor nu al van verschillende kanten dat daar een geval van de Q-koorts is. Boerderij is wel gewoon open. Ik heb het op school aangegeven, ze zou nog even met de GGD en kinderboerderij bellen, maar ik hou Mini sowieso thuis als ze besluiten toch te gaan.
dinsdag 13 april 2010 om 10:15
Artis? Best ver weg toch? Met de trein? Spannend hoor (voor mams )
Kokos, L en B waren wel beweeglijk maar niet zo draaierig. Beweeglijk is okee, te doen haha. Maar met dat draaien moet ik echt zelf gaan verzitten enzo en dat is minder.
Zooohooo, man is thuis werken en heeft zowaar wat tijd om even met mij naar de behangwinkel te gaan! Ik loop al maanden te zoeken, heb nu iets aardigs. Komt hij aan: waarom doe je niet gewoon een ruitje, net als bij de jongens...
ZUCHT.
Ik zal even plakken wat ik leuk vind. Nouja, het minst stom van wat ik nu heb gezien. Ik kan HET gewoon niet vinden zeg maar.Ja ja het is maar een kamertje maar hé, het wordt mijn enige dochter hè?
Kokos, L en B waren wel beweeglijk maar niet zo draaierig. Beweeglijk is okee, te doen haha. Maar met dat draaien moet ik echt zelf gaan verzitten enzo en dat is minder.
Zooohooo, man is thuis werken en heeft zowaar wat tijd om even met mij naar de behangwinkel te gaan! Ik loop al maanden te zoeken, heb nu iets aardigs. Komt hij aan: waarom doe je niet gewoon een ruitje, net als bij de jongens...
ZUCHT.
Ik zal even plakken wat ik leuk vind. Nouja, het minst stom van wat ik nu heb gezien. Ik kan HET gewoon niet vinden zeg maar.Ja ja het is maar een kamertje maar hé, het wordt mijn enige dochter hè?
dinsdag 13 april 2010 om 10:16
Wow, Maxi helemaal naar Artis op schoolreis, spannend zeg! Vaag, van die kinderboerderij met Q-koorts. Zou het zekere voor het onzekere nemen. Wat komt er vanavond bij de TV-makelaar? *ben toch zoooo blij dat wij niks meer in de verkoop hebben....*
Hai Kokos, klinkt leuk, jullie weekend. Tim helemaal klaar met de waterpokken?
Compu, ja zeg, helemaal aan me voorbij gegaan dat jij jarig bent vandaag * schaam*. Hieperdepiephoeraaaaaa, en een fijne dag gewenst. Het weer zit in elk geval mee!
Hai Kokos, klinkt leuk, jullie weekend. Tim helemaal klaar met de waterpokken?
Compu, ja zeg, helemaal aan me voorbij gegaan dat jij jarig bent vandaag * schaam*. Hieperdepiephoeraaaaaa, en een fijne dag gewenst. Het weer zit in elk geval mee!