sms-en na erg leuke date

04-04-2010 12:07 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff mannen...ik snap ze niet.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met tips.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten. Sommige dates overspoelen me gelijk na de date met een hoop smsjes over hoe leuk ze het vonden en dat ze me graag snel weer willen zien. Vervolgens bellen ze regelmatig en vertellen op msn alles over hoe verliefd ze op je zijn. Voor het gemak noem ik dat type man even "categorie 1"

En dan heb je ook de dates waarmee je een geweldige avond hebt, maar die vervolgens dagen lang wachten met sms-en. Die mannen vertellen weinig over hun gevoelens voor je en je weet niet wanneer je ze weer ziet, maar als je een date met hen hebt slaat de vlam flink in de pan en is er veel passie en aantrekkingskracht. Oftewel mannen in "categorie 2"

En nu ben ik dus gevallen op zo'n gevalletje "categorie 2"

Eerste date viel er niet veel voor...er was duidelijk aantrekkingskracht maar er gebeurde niks. Ik dacht dat hij me niks vond, maar toch is het 2 weken later tot een 2e date gekomen. Die date was afgelopen vrijdag en toen hebben we flink lopen zoenen. Ik vind hem echt heel erg leuk en kan hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Gistermiddag heb ik hem een smsje gestuurd met "Hey boef. Waarom wandel jij heel de dag door mijn hoofd? "

Een paar uur later kreeg ik een sms terug met "Misschien heb ik je gedachten gestolen....sorry bel de politie maar".

Vervolgens heb ik een sms terug gestuurd met "Misschien moet je mijn gedachten dan maar gewoon even terug komen brengen".

Daarna heb ik niks meer gehoord.

Mijn verstand zegt dat ik nu even niks meer van me moet laten horen. Niet te enthousiast en gewillig overkomen haha.

Maar ik word echt gek van mezelf...kan alleen nog maar dom grijnzen en aan hem denken en wil eigenlijk het liefst weten wanneer ik hem weer zie en te weten komen of hij hetzelfde voor mij voelt.

Hoe kan ik nu te weten komen wat zijn gevoelens voor mij zijn en of hij echt een relatie wil, zonder mezelf meteen in de uitverkoop te gooien?

Oftewel...ik heb hem aan de haak geslagen, maar hoe haal ik die vis nu binnen?
Laten we het erop houden dat sms-en niet je sterkste kant is en dat je bij een evt volgende date beter kan bellen.
quote:lundaa schreef op 09 april 2010 @ 22:04:

ja maar als je al flauwe smsjes moet gaan sturen voor een reactie?

Hij zou gewoon op alle smsjes (mits nodig) moeten reageren,

ik vind dat hij gewoon eerlijk tegen TO moet zijn en haar miss. een klein beetje meer duidelijkheid geven,

Ja, hèhè. Lijkt me dat iedereen het daarmee eens is. TO voorop.

Het is wel een beetje een 'met voorbedachten rade' smsje, maar imo is hij hier de kleuter dat hij blijkbaar zo'n trigger nodig heeft om haar interessant te vinden, of in ieder geval om haar te sms-en.

Jillz, goed gedaan hoor. Nu weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Maak er wat van vanavond!
Geen handvol maar een land vol!!!

NEXT......

Zaterdagavond kreeg ik weer een sms van hem.

"Hee hoe gaat het met de bloemen? Staan ze al buiten? Baal wel dat ik toch niet bij je ben! Hopen dat ik je in mijn dromen tegen kom"

Ik heb nog even geen reactie gestuurd.
Hmmm wat moet je daar nou op zeggen inderdaad? Zucht.. Ga je nog reageren of heb je zoiets van: laat maar lekker zitten?
Hah,wat goed Jillzzz

Nu ben jij de categorie 2 en hij de categorie 1

Mooi omgedraaid zo!!

Laat hem lekker even bungelen (als je hem tenminste nog leuk genoeg vind)

Vanavond heb ik een reactie gestuurd en direct smsjes terug...

Ik: Lekker gedroomd?

Hij: Ik wel, ben nu in Engeland! Hoe was en is het met jou?

Ik: Goed en met jou?

Hij: Super met mij. Heerlijk weer hier! Toch niet te bont gemaakt gisteravond???

Op zijn laatste sms ga ik geen antwoord geven. Gaat hem helemaal niks aan hoe bont ik het gisteravond heb gemaakt

Het volgende smsje mag weer van hem komen...eens kijken hoe lang hij het volhoudt.

Ik begin dit spelletje wel leuk te vinden nu ik aan de andere kant sta.
Waarom sms je uberhaupt nog? Nu denk je in de ' juiste' categorie te zitten, maar dadelijk/over een tijdje smst hij alsnog niet meer en ben jij degene die teleurgesteld is hoor. Niet hij.
Inderdaad, laat gaan die lullo.
Denk niet dat hij me nog teleur kan stellen.

Ik ga er gewoon vanuit dat het niks word en date ondertussen vrolijk door met andere mannen.

Als hij echt zo leuk is, dan mag hij dat eerst eens bewijzen.
Ik vind het allemaal nogal triest en doorzichtig. En van beide kanten zoooooooo onaantrekkelijk.
Beetje sneu idd.
quote:emaille schreef op 12 april 2010 @ 08:19:

Ik vind het allemaal nogal triest en doorzichtig. En van beide kanten zoooooooo onaantrekkelijk.

Mee eens.

Zijn jullie 16 ofzo?
Tja ik heb de regels niet verzonnen van heel dat dating-gedoe.

Pas me alleen aan het niveau aan
quote:Jillzzz schreef op 11 april 2010 @ 21:20:

Denk niet dat hij me nog teleur kan stellen.

Ik ga er gewoon vanuit dat het niks word en date ondertussen vrolijk door met andere mannen.

Als hij echt zo leuk is, dan mag hij dat eerst eens bewijzen.

je zegt dat hij je niet meer kan teleurstellen...

Ik denk dat als hij ophoud met 'achter jou aan lopen' dat je heus wel teleurgesteld zal zijn.

Zou gewoon kappen met dit hele spelletje, t is leuk geweest.

Hij heeft z'n kans gehad maar niet genomen, jammer dan.

genoeg leukere kerels!! (die geen spelletjes spelen ;) )
quote:Jillzzz schreef op 12 april 2010 @ 16:57:

Tja ik heb de regels niet verzonnen van heel dat dating-gedoe.

Pas me alleen aan het niveau aanDit soort regels pas ik ook niet toe op dit dating-gedoe. Voor zover ik weet zijn dat ook niet de regels. Misschien moet je es beginnen je eigen regels te hanteren ipv je aanpassen aan niveau 16 jaar.
[quote]Jillzzz schreef op 10 april 2010 @ 11:33:

Ach kinderachtig smsje of niet...het werkt blijkbaar wel, want hij stuurt nu heel veel smsjes.

Maar ik ben eerlijk gezegd mijn aandacht al wel een beetje verloren...dus nu is hij degene die constant smst en ben ik degene die nauwelijks reageert.

Catergorie 2 man is dus inderdaad categorie 1 man geworden.

En ik ben van categorie 1 vrouw omgeslagen naar categorie 2 bitch

Btw smsje is trouwens op waarheid gebaseerd, want ik heb ook daadwerkelijk plannen om vanacht ff flink de beest uit te gaan hangen.[/quote]

En je moet alles aan hem vertellen?
quote:Jillzzz schreef op 11 april 2010 @ 20:03:

Vanavond heb ik een reactie gestuurd en direct smsjes terug...

Ik: Lekker gedroomd?

Hij: Ik wel, ben nu in Engeland! Hoe was en is het met jou?

Ik: Goed en met jou?

Hij: Super met mij. Heerlijk weer hier! Toch niet te bont gemaakt gisteravond???

Op zijn laatste sms ga ik geen antwoord geven. Gaat hem helemaal niks aan hoe bont ik het gisteravond heb gemaakt

Het volgende smsje mag weer van hem komen...eens kijken hoe lang hij het volhoudt.

Ik begin dit spelletje wel leuk te vinden nu ik aan de andere kant sta.Jij hebt echt niks beters te doen, he?
quote:emaille schreef op 12 april 2010 @ 08:19:

So true!

2 pubers wat nergens naartoe gaat.
quote:emaille schreef op 12 april 2010 @ 21:13:

[...]

Dit soort regels pas ik ook niet toe op dit dating-gedoe. Voor zover ik weet zijn dat ook niet de regels. Misschien moet je es beginnen je eigen regels te hanteren ipv je aanpassen aan niveau 16 jaar.Dat IS haar niveau , anders zou ze wel iemand van niveau naast haar hebben en zich hier niet mee in laten
Dus hij mag mij wel zo behandelen, maar ik hem niet.

Ik geef hem gewoon een koekje van eigen deeg.

En als dat mij het niveau van een 16 jarige geeft...ach...
nee hij mag jou zker niet zo behandelen!

maar word denk ik bedoeld dat jij toch wel beter weet dan dit kinderachtige spelletje...

juist omdat hij jou zo behandelde.
quote:Jillzzz schreef op 11 april 2010 @ 20:03:

Het volgende smsje mag weer van hem komen...Op deze manier SMSén is toch een om en om gebeuren. Als jij niks terugstuurt is de kans bijzonder klein dat hij weer wat stuurt, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan me niet voorstellen dat het je allemaal niet meer kan boeien aangezien je jullie sms-verkeer hier blijft vermelden, dan krijg ik toch de indruk dat je naar reacties uitkijkt waaruit blijkt dat ie je nu wel ziet zitten. Dat is okay, maar mijns inziens een beetje doorzichtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven