3000+ deel 46
dinsdag 13 april 2010 om 00:20
dinsdag 13 april 2010 om 00:30
quote:mamalief schreef op 12 april 2010 @ 23:41:
Zit ff op mijn eigenste relaassies-topic te lezen en twijfel of ik moet reageren, zeker weten niet daar maar via mail of wachten tot een IRL gesprek lijkt me beter....
Best lastig dat IRL verweven met het forum Ik denk ook dat je beter kan wachten tot je een gesprek hebt gehad.
Zit ff op mijn eigenste relaassies-topic te lezen en twijfel of ik moet reageren, zeker weten niet daar maar via mail of wachten tot een IRL gesprek lijkt me beter....
Best lastig dat IRL verweven met het forum Ik denk ook dat je beter kan wachten tot je een gesprek hebt gehad.
dinsdag 13 april 2010 om 00:33
Pet, je hebt gewoon te veel aan je hoofd en je zit tot aan het randje. Is het geen optie even in de ziekewet te gaan en op die manier ff bij te tanken, rustug(er) te worden anders steven je af op overspannenheid (erger dan nu al het geval is etc.
Dat drinken en roken is een gevolg van het niet lekker in je vel zitten momenteel.
Dat drinken en roken is een gevolg van het niet lekker in je vel zitten momenteel.
dinsdag 13 april 2010 om 00:34
quote:mocy schreef op 13 april 2010 @ 00:30:
[...]
Ik denk ook dat je beter kan wachten tot je een gesprek hebt gehad.
Dat hebben we al steeds en ik denk dat het er niet echt beter op wordt... het is zoals het is en daar moeten we maar van genieten want veel meer kan het gewoon niet worden.
Jammer maar helaas en eigen schuld, dikke bult... dat dus.
[...]
Ik denk ook dat je beter kan wachten tot je een gesprek hebt gehad.
Dat hebben we al steeds en ik denk dat het er niet echt beter op wordt... het is zoals het is en daar moeten we maar van genieten want veel meer kan het gewoon niet worden.
Jammer maar helaas en eigen schuld, dikke bult... dat dus.
dinsdag 13 april 2010 om 00:36
Lieve mo, ik ben een uitzendkracht en die worden het nogal eens kwalijk genomen als ze zich ziek melden dus dat is geen optie, maar ben blij met je meedenken hoor. Ik ga morgen weer gewoon werken en dan zie ik het wel hoe het verder gaat. Jullie zijn in elk geval superlief en dat is al een hele troost. Daag kanjers, en Mo, ik mail je binnenkort
dinsdag 13 april 2010 om 00:42
""""relaassies-topic te lezen en twijfel of ik moet reageren, zeker weten niet daar maar via mail of wachten tot een IRL gesprek lijkt me beter.... """"
Daarop gaf ik antwoord.
""het is zoals het is en daar moeten we maar van genieten want veel meer kan het gewoon niet worden."""
Ik hoop dat je dat dan kan Bam. Omdat je er een ''maar'' tussen plakt.
Daarop gaf ik antwoord.
""het is zoals het is en daar moeten we maar van genieten want veel meer kan het gewoon niet worden."""
Ik hoop dat je dat dan kan Bam. Omdat je er een ''maar'' tussen plakt.