Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
He gets Mal. Man kan beter daar blijven als hij nog niet okee is, veel te link thuis. Maar wat een domper. En ook nog ongesteld. Hoe verzinnen ze het, alles bij elkaar op 1 dag...

Ja die, Star!

Klinkt ook leuk Amalia. Wat voor kleur, de ruit? Die derde muur wit (of zilver) lijkt me dan wel verstandig ja.
Ik krijg net een sms van Juud dat ze morgen nog een keer geopereerd moet worden. Er zit een hele grote bloeduitstorting onder haar (.) dus ze zal ook wel langer moeten blijven. Naar hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
O nee zeg, dat is een tegenvaller. Arme Juud.
quote:Maleficent schreef op 13 april 2010 @ 14:33:

Malman sms-t dat hij nu nog niet naar huis mag.He gatver zeg. Waarom niet?
Oooo die arme Juud
Arme Mal, Malman en Juud

Getver mensen ik hoor alleen maar nare berichten om me heen. Hoe komt dat toch? Nu weer tijd voor goed nieuws hoor!!!
Jaaa, Malman belde net dat hij toch naar huis mag, want de ontstekingswaardes waren gezakt!!! Ik ga hem zo halen!!!
Je wordt op je wenken bediend Amalia

Mooi Mal, wat zal Jonathan blij zijn
Fijn mal.

Arme Juud, hopelijk is ze snel opgeknapt.
Hee, da's fijn nieuws Mal, hoera!
Ha, Malman toch naar huis: fijn hoor!! En als je meeleest: beterschap!

Mal, kut.

Juud, jeetje wat vervelend zeg

Hellus: jaaaaaah! Ik heb er zin in!
Mal, hé fijn dat Malman naar huis mag! Rustig rijden hoor.

En voor het ongesteld zijn heeft mijn vent er 3 woorden voor: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

En wat rot voor Juud. Ik ga een kaartje sturen naar haar huisadres. Als je haar spreekt Mal, wens haar sterkte van mij.

Zo, ik heb in een week zomaar een boek uitgelezen. Kwam er nooit meer aan toe, las meer tijdschriften. Maar wat lekker om eens een goed boek te lezen. Dat moet ik vaker doen.
Ja daar kom ik nou ook zelden meer aan toe idd...
Het boek was echt goed. Eén waarvan je wilt weten hoe het verder loopt. En je dan tegen je vent zegt:"Nee, geen tijd ik ben aan het lezen"

Vorige week trouwens "Terug naar de kust" gekeken. Ik had het boek niet gelezen. Je ziet Linda in een instelling lopen en ik dacht:"Dit is het einde van de film, die gaat compleet gestoord het gekkenhuis in" > maar een totaal ander eind. Terwijl ik wel heel snel degene eruit had die alle problemen veroorzaakte.
Ik heb Juud niet meer gezien, ik zag alleen Juudman nog even op de parking en die zei dat ze er wel heel erg van baalde.
Begrijpelijk dat ze baalt.
Leuk de tv makelaar
Ik ga naar bedje. Twee nachten naar slapen, dus ik heb het nu wel verdiend! Dan ga ik morgen je kaartje afmaken Amalia! Heb ik mijn handen weer een beetje vrij want ik hoeft niet meer van hot naar her. Toch wel handig dat ik mijn rijbewijs heb zeg, anders moest ik steeds met de bus.
quote:amalia schreef op 13 april 2010 @ 20:37:

Leuk de tv makelaar Ja, ik zag een heel bekend straatje net
quote:Maleficent schreef op 13 april 2010 @ 20:39:

Ik ga naar bedje. Twee nachten naar slapen, dus ik heb het nu wel verdiend! Dan ga ik morgen je kaartje afmaken Amalia! Heb ik mijn handen weer een beetje vrij want ik hoeft niet meer van hot naar her. Toch wel handig dat ik mijn rijbewijs heb zeg, anders moest ik steeds met de bus.Ik mail je even
Ha fijn Malman weer thuis!

En Juud pech dus. bah. Niet leuk zeg! Hopelijk gaat operatie morgen goed...

Star: hoe is het met Eetje en poepen nu?

Hel: haha zou wat zijn, roddelen over de juf

Bam: gefeliciteerd met je keurmerk! hartstikke goed!

Kokos: welk boek dan?
Poepen gaat na de explosie gisteren beter zo lijkt het
Oh en voor jou Mal... Nie leuk...

Schoolreisjes. Hopelijk vragen ze me niet om mee te gaan. Moet er niet aan denken. Als juf prima, maar mijn eigen kind word ik nerveus van. Laat mij maar lekker thuis op mijn vingers bijten en koffie drinken. Mogen jullie in mijn plek!
Kijk dat is mooi.

Gek is dat hè. Fieke was ook zo'n enorme slechte poeperd. tot haar tweede verjaardag aan de Forlax gezeten. Nu opeens ging het beter en krijgt ze die niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven