Good Luck
dinsdag 13 april 2010 om 14:45
He gets Mal. Man kan beter daar blijven als hij nog niet okee is, veel te link thuis. Maar wat een domper. En ook nog ongesteld. Hoe verzinnen ze het, alles bij elkaar op 1 dag...
Ja die, Star!
Klinkt ook leuk Amalia. Wat voor kleur, de ruit? Die derde muur wit (of zilver) lijkt me dan wel verstandig ja.
Ja die, Star!
Klinkt ook leuk Amalia. Wat voor kleur, de ruit? Die derde muur wit (of zilver) lijkt me dan wel verstandig ja.
dinsdag 13 april 2010 om 19:40
dinsdag 13 april 2010 om 20:04
Het boek was echt goed. Eén waarvan je wilt weten hoe het verder loopt. En je dan tegen je vent zegt:"Nee, geen tijd ik ben aan het lezen"
Vorige week trouwens "Terug naar de kust" gekeken. Ik had het boek niet gelezen. Je ziet Linda in een instelling lopen en ik dacht:"Dit is het einde van de film, die gaat compleet gestoord het gekkenhuis in" > maar een totaal ander eind. Terwijl ik wel heel snel degene eruit had die alle problemen veroorzaakte.
Vorige week trouwens "Terug naar de kust" gekeken. Ik had het boek niet gelezen. Je ziet Linda in een instelling lopen en ik dacht:"Dit is het einde van de film, die gaat compleet gestoord het gekkenhuis in" > maar een totaal ander eind. Terwijl ik wel heel snel degene eruit had die alle problemen veroorzaakte.
dinsdag 13 april 2010 om 20:39
Ik ga naar bedje. Twee nachten naar slapen, dus ik heb het nu wel verdiend! Dan ga ik morgen je kaartje afmaken Amalia! Heb ik mijn handen weer een beetje vrij want ik hoeft niet meer van hot naar her. Toch wel handig dat ik mijn rijbewijs heb zeg, anders moest ik steeds met de bus.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 13 april 2010 om 20:58
quote:Maleficent schreef op 13 april 2010 @ 20:39:
Ik ga naar bedje. Twee nachten naar slapen, dus ik heb het nu wel verdiend! Dan ga ik morgen je kaartje afmaken Amalia! Heb ik mijn handen weer een beetje vrij want ik hoeft niet meer van hot naar her. Toch wel handig dat ik mijn rijbewijs heb zeg, anders moest ik steeds met de bus.Ik mail je even
Ik ga naar bedje. Twee nachten naar slapen, dus ik heb het nu wel verdiend! Dan ga ik morgen je kaartje afmaken Amalia! Heb ik mijn handen weer een beetje vrij want ik hoeft niet meer van hot naar her. Toch wel handig dat ik mijn rijbewijs heb zeg, anders moest ik steeds met de bus.Ik mail je even
dinsdag 13 april 2010 om 21:52
dinsdag 13 april 2010 om 21:53