Chips!

12-03-2010 15:14 136 berichten
Naar aanleiding van de website van een grote chipsfabrikant ben ik tot het volgende topic gekomen.

Er is nu een actie waarbij je een nieuwe smaak chips kan verzinnen, als je dit idee instuurt maak je kans op 25.000 euro en 1% van de omzet.

Overigens valt het niet mee om origineel te zijn, via het menu kun je zoeken op trefwoord, maar bijna alles lijkt al te zijn ingestuurd.

Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, vandaar dat ik er nog even een vraag aan hang:

Welke smaak zou jij op de markt brengen als jij eigenaar zou zijn van een chipsfabrikant?
Alle reacties Link kopieren
ik wil cream & chives terug ik mis die heel erg
quote:Sam32 schreef op 15 maart 2010 @ 18:13:

Ik heb een smaak bedacht die nog niet op de site staat. Maar ik wil niet op tv, dus ga het ook niet insturen.Dan zet je het hier neer, kan iemand anders het oppakken en de winst met je delen als je wint
Hmmm Brie & Serannoham (het water loopt me in de mond, of iets met augurk.. ff denken hoor, kaas en augurk of zalm met augurk..

Nee doe maar niet trouwens, als je dat soort smaken zou hebben zou ik zeker uit mijn groeven groeien!
@missbreezer: heb je de nieuwe lays limited edition sour cream & herbs al geprobeerd? Zag deze vandaag liggen bij de C1000. Ik was ook altijd een fan van sour cream & onion en cream & chives. Heb gelijk een zak meegenomen. Weet nog niet hoe het smaakt (na vanavond waarschijnlijk wel).
Goh, dat hier nog geen topic over is gemaakt. Lays maakt nu reclame met 'maak de smaak' (zie het reclamespotje met Joop Braakhekke), De prijs is ¤25.000 + 1% van de omzet.

Welke smaak zouden jullie graag straks in de schappen van de winkel zien liggen? En welke smaak zou volgens jullie wel eens de 'winnende' smaak kunnen worden? Heeft iemand hier op viva sowieso meegedaan met deze actie? En zo ja, wat voor smaak heb je ingezonden?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Tja, dat zeg ik natuurlijk niet, want dan ga jij er straks met de prijs vandoor met mijn idee
Ik ga zeker een smaak inzenden. Waarvan ik bijna zeker weet dat niemand 'm nog heeft ingezonden. Ga ik dus hier ook niet verklappen.

En jij? Welke smaak heb jij ingezonden?
Hier is al een topic over geweest.
Ik heb al ongeveer 40 smaken ingezonden, waarvan 20 uniek (en nog steeds uniek).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Maar van die andere 20 heb ik waarschijnlijk wel de leukste reclame-zin
quote:_Soleil_ schreef op 13 april 2010 @ 18:56:

Tja, dat zeg ik natuurlijk niet, want dan ga jij er straks met de prijs vandoor met mijn idee

zo had ik het nog niet bekeken maar dat zal ik nie doen hoor, ech nie.

Volgens mij zie je op de site ingezonden smaken staan. Ik zag iets van caramel, loempia met chilisaus enz. staan.
Ik houd helemaal niet van Chips; en heb dan ook totaal geen inspiratie voor een nieuwe smaak...

jammer wel; kan dat geld wel leuk gebruiken
quote:Christiane04 schreef op 13 april 2010 @ 18:57:

Ik ga zeker een smaak inzenden. Waarvan ik bijna zeker weet dat niemand 'm nog heeft ingezonden. Ga ik dus hier ook niet verklappen.

En jij? Welke smaak heb jij ingezonden?Ik heb (nog) niet meegedaan. Ik heb ook echt geen flauw idee, ik ben niet zo creatief. Misschien pindakaas met hagelslagsmaak?
quote:Whiskers schreef op 13 april 2010 @ 18:58:

Hier is al een topic over geweest. Kon hem niet vinden
Ik weet ook niet meer hoe 'ie heet.

Stonden veel smaken in!

Via de zoekfunctie?
Iemand was je al voor .

Longlasting in "Chips!"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 13 april 2010 @ 19:12:

Iemand was je al voor .

Longlasting in "Chips!"

Ah, ik vond het al vreemd dat ik hem niet kon vinden

Hier kan dus een slotje op.
Wat mij betreft kunnen er niet genoeg topics over zijn. Hier in huize VC is het een complete obsessie. Ik moet en zal die 25 ruggen opstrijken.
Hoeveel van de 40 met dranksmaak VC?
Ik wilde quoten maar dat ging niet goed.

Reactie op de post van VC.

Mij lijkt salmiakchips wel lekker

Zou die smaak al bestaan?

Ik ga het niet inzenden, want dan moet ik met mijn kop op tv en daar heb ik geen behoefte aan.
ik heb ook al meegedaan met meerdere smaken... Maar serieus je zou eens moeten kijken wat er allemaal eens ingezonden is, de meest sneue ideeën. Er zijn zelf weet ik hoeveel mensen die als nieuwe smaak paprika of naturel hebben bedacht.....
quote:Star schreef op 13 april 2010 @ 19:23:

Hoeveel van de 40 met dranksmaak VC? Spot er maar mee Star Ik droom elke nacht van Joop Braakhekke. Need I lay say more?
quote:Sam32 schreef op 13 april 2010 @ 19:25:

Ik ga het niet inzenden, want dan moet ik met mijn kop op tv en daar heb ik geen behoefte aan.Wat kan jou dat nou bommen?? Mij niks. Kun je met 25 mille op de bank stoppen met werken trouwens?
quote:Very Cherry schreef op 13 april 2010 @ 19:37:

[...]

Spot er maar mee Star Ik droom elke nacht van Joop Braakhekke. Need I lay say more?Joop Braakhekke? Ik verzin spontaan een nieuwe smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven