Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 14 april 2010 om 09:27
woensdag 14 april 2010 om 10:02
Tandarts heeft mijn verstandskies eruit getrokken!Dat was maar een heel klein ding dus hij verwees me door naar de huisarts omdat mijn wang gloeit.Die constateerde net dat mijn speekselklieren en amandelen ontstoken zijn.Dus nog maar een abkuurtje erbij.Hiermee moet het snel beter gaan.
Voor mijn andere klachten heb ik zetpillen gekregen,dat is ook al een stuk beter.
Voor mijn andere klachten heb ik zetpillen gekregen,dat is ook al een stuk beter.
woensdag 14 april 2010 om 10:27
Jee, Coe, wat een narigheid. Ik hoop dat je snel opknapt!
Vanmorgen al de slaapkamers van de kinderen gepoetst, even koffie gekocht bij de super, bij de bank een naamswijziging doorgegeven.
Nu nog doen:
- Badkamer soppen
- trap naar zolder stofzuigen en soppen
- zolder stofzuigen en stoffen
- naar logopedie
- bureau opruimen en deze keer écht heel veel weggooien waar ik niet meer naar omkijk.
- indien nog tijd over: 1 of 2 keukenkastjes van binnen poetsen
Vanmorgen al de slaapkamers van de kinderen gepoetst, even koffie gekocht bij de super, bij de bank een naamswijziging doorgegeven.
Nu nog doen:
- Badkamer soppen
- trap naar zolder stofzuigen en soppen
- zolder stofzuigen en stoffen
- naar logopedie
- bureau opruimen en deze keer écht heel veel weggooien waar ik niet meer naar omkijk.
- indien nog tijd over: 1 of 2 keukenkastjes van binnen poetsen
woensdag 14 april 2010 om 10:37
Buuf nog een keer gefeliciteerd. Heeft Happy niet voor een leuke verrassing gezorgd op het balkon. Zoiets als die van MissM.
Jeetje wat een lijst weer MissM. Daar zou ik nu moedeloos van worden. Ik ga zo even naaimachinewerk doen. 2 Rokken maken voor de spookydag. Heel makkelijk hoor. Dichtnaaien en een elastiek erboven aanzetten en ik vind het best.
Jeetje wat een lijst weer MissM. Daar zou ik nu moedeloos van worden. Ik ga zo even naaimachinewerk doen. 2 Rokken maken voor de spookydag. Heel makkelijk hoor. Dichtnaaien en een elastiek erboven aanzetten en ik vind het best.
woensdag 14 april 2010 om 10:40
Ah, goed dat je het zegt Zoeb, ik moet nog wat verstelwerk doen met de naaimachine!
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- pakketje ophalen
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- pakketje ophalen
woensdag 14 april 2010 om 10:42
Zoeb, het hoeft ook niet allemaal meteen af (maar wel graag zo snel mogelijk ivm verkoop huis). Maar ik vergeet anders wat ik moet doen. Of beter gezegd: ik zie door de bomen het bos niet meer, ik moet mezelf nu ook dwingen om eerst 1 ding af te maken voordat ik met het volgende verder ga. Anders wordt de zooi alleen maar groter, met die half-afgemaakte klussen.
woensdag 14 april 2010 om 11:46
Ik wou dat ik ook wat weg te geven had...
Lijkt me zo fijn om iemand blij te maken.
Zoeb, zo is een rok makkelijk gemaakt.
Wat voor een maak je voor jezelf?
Oudste en ik hebben net haar kledingkast uitgemest. Het mooiste spul is naar Troela, en van Troela zelf is ook weer een volle vuilniszak weg.
Hoera.
Aan mijn eigen kledingkast zie ik geen begin of end (ik kan echt heel moeilijk dingen van mezelf weggooien) dus dat wordt nog even op de lange baan geschoven.
Vanmiddag:
Stofzuigen
Boodschappen halen voor de achterblijvers
Drop kopen voor MevrouwtjePoes.
De stad in om nieuwe kleren voor Oudste.
Tas inpakken voor Londen
Koken.
Lijkt me zo fijn om iemand blij te maken.
Zoeb, zo is een rok makkelijk gemaakt.
Wat voor een maak je voor jezelf?
Oudste en ik hebben net haar kledingkast uitgemest. Het mooiste spul is naar Troela, en van Troela zelf is ook weer een volle vuilniszak weg.
Hoera.
Aan mijn eigen kledingkast zie ik geen begin of end (ik kan echt heel moeilijk dingen van mezelf weggooien) dus dat wordt nog even op de lange baan geschoven.
Vanmiddag:
Stofzuigen
Boodschappen halen voor de achterblijvers
Drop kopen voor MevrouwtjePoes.
De stad in om nieuwe kleren voor Oudste.
Tas inpakken voor Londen
Koken.
woensdag 14 april 2010 om 13:26
Mevrouwtje Poes, volgens mij was de drop een verrassing.
De twee rokken zijn inderdaad simpel gemaakt. 't Is me ook wel goed voor één avond. Ik heb nu dus voor ¤ 11.- twee rokken gemaakt. Een hele donkerrode en een donkergroene glanzende. Beetje chique stof van ¤ 5.- de meter.
Ik had een zwarte avondjurk.Die hangt nu al een jaar of tien aan mijn klerenkast in een verloren hoekje. Ik paste hem niet meer. Nu heb ik er de rok afgehaald en ik heb er twee paarse banen van (bijna) hetzelfde stof tussen gezet. Staat erg leuk. En nu is het niet meer zo avondjurkachtig. Ik ben alleen vergeten dat er dan natuurlijk ook een baan voering in de rok bij moet. Dus ik moet nog even voor voering naar de winkel. Dan kijk ik ook nog even voor leuke band.
Bij de jurk zat een hesje met baleinen. Die heb ik een beetje uitgehaald en die past nu ook weer. Daar zet ik van hetzelfde paarse stof als in de rok zit, wijde mouwen in. Ach ja, een beetje creatief en je hebt voor weinig geld iets leuks.
't Is lekker als het allemaal lukt zoals je wilde.
De twee rokken zijn inderdaad simpel gemaakt. 't Is me ook wel goed voor één avond. Ik heb nu dus voor ¤ 11.- twee rokken gemaakt. Een hele donkerrode en een donkergroene glanzende. Beetje chique stof van ¤ 5.- de meter.
Ik had een zwarte avondjurk.Die hangt nu al een jaar of tien aan mijn klerenkast in een verloren hoekje. Ik paste hem niet meer. Nu heb ik er de rok afgehaald en ik heb er twee paarse banen van (bijna) hetzelfde stof tussen gezet. Staat erg leuk. En nu is het niet meer zo avondjurkachtig. Ik ben alleen vergeten dat er dan natuurlijk ook een baan voering in de rok bij moet. Dus ik moet nog even voor voering naar de winkel. Dan kijk ik ook nog even voor leuke band.
Bij de jurk zat een hesje met baleinen. Die heb ik een beetje uitgehaald en die past nu ook weer. Daar zet ik van hetzelfde paarse stof als in de rok zit, wijde mouwen in. Ach ja, een beetje creatief en je hebt voor weinig geld iets leuks.
't Is lekker als het allemaal lukt zoals je wilde.
woensdag 14 april 2010 om 13:55
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
- terrastegels leggen (en sommige op maat zagen, oei!)
- raam Mmetje verduisteren, plakfolie is in huis
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- pakketje ophalen
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
- terrastegels leggen (en sommige op maat zagen, oei!)
- raam Mmetje verduisteren, plakfolie is in huis
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- pakketje ophalen
woensdag 14 april 2010 om 14:17
Hihi, zeg het woord drop en MevrouwtjePoes komt langs waaien Helemaal gezellig hoor, mag je gerust vaker doen
Buuuuuf, proficiat! Wat ben je al heerlijk jong oma geworden realiseer ik me nu. Wat leuk! Happy ook gefeliciteerd met je leuke vrouw!
Coe, beterschap! Mocht het je lukken hier een ketting en jas af te halen, dan heel graag Ik zou namelijk even niet weten wanneer ik het af zou kunnen gooien, Lief is de hele week laat.
MissM, ik scroll door je lijstjes heen hoor
Hier vandaag:
- gewerkt
- rusten doe ik nu
- collega en kinderen hier laten douchen
- koken
- naar de film vanavond
Lijkt me weer meer dan genoeg!
Buuuuuf, proficiat! Wat ben je al heerlijk jong oma geworden realiseer ik me nu. Wat leuk! Happy ook gefeliciteerd met je leuke vrouw!
Coe, beterschap! Mocht het je lukken hier een ketting en jas af te halen, dan heel graag Ik zou namelijk even niet weten wanneer ik het af zou kunnen gooien, Lief is de hele week laat.
MissM, ik scroll door je lijstjes heen hoor
Hier vandaag:
- gewerkt
- rusten doe ik nu
- collega en kinderen hier laten douchen
- koken
- naar de film vanavond
Lijkt me weer meer dan genoeg!
woensdag 14 april 2010 om 15:09