Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:rainz schreef op 11 april 2010 @ 22:43:

Gelukt!!! Oppas is geregeld, dus ik ben bij de meet!

Zoeb, wil je weer meerijden?



Oh ja, natuurlijk Rainz. Wat leuk dat je toch mee gaat Gezellig. Ik ga dan alleen niet mee terug. Ik ga na de meet naar mijn zus in Den-Haag.

Betekend wel dat ik zondagavond pas thuis kom, dus Nik ik ben er helemaal niet a.s. zondag als jullie in W zijn. Wel jammer.



Wat is het koud hé. Bah helemaal geen lenteweer.



Manlief en ik hebben het een beetje bijgelegd. Natuurlijk blijven er altijd een aantal dingen liggen, maar voor nu is het weer redelijk normaal hier. Gelukkig zeg. Niks voor mij dat chagrijnige gedoe. Een prater wordt het nooit. Ik moet ook inderdaad niet te veel willen. Wat Mamz zegt. Maar 't is moeilijk af en toe. Wel een lekker weekend voor de boeg nu. Heb er helemaal zin in.

Zal ik weer een vlaai meenemen?

Rainz ik overleg nog even over de spooky taart. 't Is wel erg leuk natuurlijk.



Ik ben een studie begonnen. Digitale fotografie. Erg leuk om te doen en heel leerzaam. Ik heb een nieuw toestel. Een canon 1000D en zo leer ik goed om te gaan met alle instellingen.

Mijn eerste 2 huiswerkopdrachten zijn binnen en ik had een 8 en een 9.

Manlief zegt dat de eerste cijfers altijd hoog zijn en dan afzwakken. Nou ja, lekker bemoedigend. Ik vond het erg flauw van hem. Maar trek me er niets van aan.

Hij was nu eenmaal chagrijnig dit weekend maar is gelukkig weer in een beter humeur.



Fus fijn dat de verjaardag van zoonlief lekker is verlopen.

Coe succes met je verstandskies hoor. En met de baby en broer en schoonzus. Ik hoop dat ze na gaan denken en dat het nu goed gaat.

Gold jammer dat het weer niet helemaal jofel was om aan zee te zitten. Hoop dat je het toch leuk hebt gehad.

Hoe zit het met de pc ellende van Marels en MissM?

Ik ga weer even studeren.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Ochtendroutine met kinderen en hulpverleenster al achter de rug.

Ik heb nu een weekstructuur, volgende stap is (met wekker?) zorgen dat ik me eraan houd



Vandaag:

Was hangen/opvouwen

Twee administratieve dingetjes

Wvttk

Muziek- en avondroutine
Alle reacties Link kopieren
O ja, en sociaal doen is ook wel zo aardig:

Coebergh, ik hoop dat broer en schoonzus (eventueel met wat hulp) het licht zien. Die kies klinkt niet leuk, zal wel eerst een antibioticakuurtje worden.

Zoebie, leuk studieplan! *note to self: hoe is het met de koninginnepage afgelopen*

Nikki, heel veel succes met het loopschema.

Itskie, klinkt als een pittige dag..
Alle reacties Link kopieren
Goed joh Zoeb, gewoon het tegendeel bewijzen!

Da's wel jammer dat je pas 's avonds thuis komt, maar het is niet helemaal zeker dat we gaan hoor.

Hij wil even aankijken hoe hij hersteld van de marathon.

Fijn dat het weer is uitgepraat.



Succes met de weekstructuut ik weet niet helemaal wat ik me er van voor moet stellen, met een wekker, maar succes!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
NIkki hadden jullie nog meegekregen dat als het zwemwater in W nog onder de 16 graden was, het zwemonderdeel kwam te vervallen? Het was hier op de plaatselijke tv zender.
Alle reacties Link kopieren
Vrij simpel, Nikki.

Om 17.00 eten voorbereiden

Om 18.00 eten

Om 19.00 kinderen douchen

Om 19.30 kinderen voorlezen

Om 20.00 kleintjes naar bed

Dat soort werk. Zit genoeg ruimte in. Waar het bij mij misgaat is dat ik om 17.00 nog hartstikke leuk iets anders zit te doen en geen zin heb om aardappelen te jassen. Of zo. Dan begin ik pas om 17.45 of zo en dat moet/kan dus beter.
Alle reacties Link kopieren
Ok Mamz, herkenbaar hoor.

Het is alleen een stuk makkelijker en niet erg om laat te eten als je geen kinderen hebt!



Zoeb, als hij niet mag zwemmen denk ik niet dat hij gaat.

Ik denk dat hij het dan te ver vind om alleen ee stuk te lopen, fietsen en lopen.

Dan is het niet echt hè, vind hij dan, ik niet hoor!



Ik ga lopen, het luie leven is weer over!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk bijna met deze temperaturen en zelfs vorst aan de grond vannacht, dat het water niet echt opwarmt.

Er werd melding gemaakt, dat het ergens op een site werd vermeld. Maar ik kan het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben er weer!

Het was fantaaaaaastisch!

Lekker aan het strand gewandeld, gegeten, geterrast (lees: veel rosé) achter het glas uit de wind was het werkelijk heerlijk!, en gezwommen en nog meer geroséét.



Nu drie dagen thuis en dan naar Londen tot zondagavond.

Dit is bijna bizar.



Wasmachine draait alweer, er is al gestofzuigd en een grote pan spaghetti-saus gemaakt.

Nu even de kranten van de afgelopen dagen lezen.



*sluit weer aan*



Grouphug!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent Goldie, lekker ook dat je bijna weer weg gaat.



Ik ga koken, aardappels, prei en zalm.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Leuke dag gehad! Gegeten en nu naar school!



Alle reacties Link kopieren
Dag liefjes,



Ik ben moe. Sterker; ben zo moe dat ik ter plekke in slaap zit te vallen en niet recht kan typen.

Dus ik heb even de fut niet om op iedereen te reageren en ik kom even een knuffel geven en zwaaien
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
School

Dat moet ik over twee weken ook weer, op maandagavond.... Was ik weer even vergeten. Hmz.



Nikki, goed dat je weer bent geweest.



Gold, lekker hoor! Bofferd



Zoeb, wat jammer dat jullie niet goed kunnen praten momenteel. Ik hoop echt dat het weer goedkomt! Wel fijn dat je he weekend weg kunt.



HIer vanmorgen toch meegeweest, echt leuk

Vanmiddag een beetje gerust en de laatste babywas gestreken. Alles ligt nu schoon te zijn



Morgen:

- werken

- rusten

- koken

- borduren
Alle reacties Link kopieren
Trusten Marels
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Marels!



Fijn dat je mee kon Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Danku... Ik ben ondetussen al op de bank in slaap gevallen geloof ik. Batterijtje is een beetje op met én een nieuwe baan, én een huis dat in de verkoop moet, geloof ik.



Maar ja, maar even doorgaan, komt vanzelf goed.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamzelle schreef op 12 april 2010 @ 10:34:



Vandaag:

Was hangen/opvouwen

Twee Een administratieve dingetjes

Wvttk studeren

Muziek- en avondroutine

En nu best wel gaar.



Goldie, je hebt een luizenleven
Welterusten maisjes en Happy
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Drukke dag vandaag, eerst werken, dan naar CB, door naar de tandarts en daarna ziekenhuis. Pfff, gelukkig heb ik voor vanavond niets op staan, lekker avondje relaxen!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge!

Zometeen werken en verder niks vanavond geloof ik.

Ik ben nog steeds moe...



Dus vandaag maar door zien te komen, dan vanavond lekker niks en morgen met frisse moed proberen het huis hier fotoproof te krijgen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik ga ook weer eens werken, het was zo lekker 3 dagen achter elkaar vrij!

En verder ga ik, veel doen op het werk, netjes koken, hardlopen en de was wassen, opruimen en ophangen.



Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Actief hoor Nik!



Ik moet vandaag "laat" werken (tot half zes) dus eer we dan gegeten hebben is het dik zeven uur geweest en dan doe ik daarna dus niks zinnigs meer.

Misschien nog maar een keer op de bank in slaap vallen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren




Zwaait even.



Nieuwe kast staat

Tuin is opgeruimd

Grof vuil staat buiten



Nu nog behangen, eerst nog steeds behang uitkiezen.



Huis voor de rest is schoon.



Alleen straks of morgen wellicht nog even een strijk en was wegwerken.



En werken, begonnen om 6.00 tot 18.30 vandaag.... lange dag
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Vandaag:

Schoonmaakster

Afspraak bedrijfsarts

Verjaardag vriendin

Dinsdagmiddaggedoe.
- de (werk)dag weer door zien te komen

- koken

- vaatwasser inruimen

- administratie opruimen

- bed verschonen

- foto's op computer en backuppen

- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

- spullen naar de kringloopwinkel

- kledingkast opruimen

- wassen drogen opruimen

- haar verven

- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal

- boodschappen

- dvd's terug naar videoboer

- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- raam Mmetje verduisteren

- reling balkon schoon maken

- reling gallerij schoon maken

- balkon afsteken en schilderen

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)

- plantenbakken opnieuw vullen/meer potaarde kopen

- commode ophalen en monteren

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- uitzoeken hoeveel een vlonder kost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven