Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 12 april 2010 om 10:28
quote:rainz schreef op 11 april 2010 @ 22:43:
Gelukt!!! Oppas is geregeld, dus ik ben bij de meet!
Zoeb, wil je weer meerijden?
Oh ja, natuurlijk Rainz. Wat leuk dat je toch mee gaat Gezellig. Ik ga dan alleen niet mee terug. Ik ga na de meet naar mijn zus in Den-Haag.
Betekend wel dat ik zondagavond pas thuis kom, dus Nik ik ben er helemaal niet a.s. zondag als jullie in W zijn. Wel jammer.
Wat is het koud hé. Bah helemaal geen lenteweer.
Manlief en ik hebben het een beetje bijgelegd. Natuurlijk blijven er altijd een aantal dingen liggen, maar voor nu is het weer redelijk normaal hier. Gelukkig zeg. Niks voor mij dat chagrijnige gedoe. Een prater wordt het nooit. Ik moet ook inderdaad niet te veel willen. Wat Mamz zegt. Maar 't is moeilijk af en toe. Wel een lekker weekend voor de boeg nu. Heb er helemaal zin in.
Zal ik weer een vlaai meenemen?
Rainz ik overleg nog even over de spooky taart. 't Is wel erg leuk natuurlijk.
Ik ben een studie begonnen. Digitale fotografie. Erg leuk om te doen en heel leerzaam. Ik heb een nieuw toestel. Een canon 1000D en zo leer ik goed om te gaan met alle instellingen.
Mijn eerste 2 huiswerkopdrachten zijn binnen en ik had een 8 en een 9.
Manlief zegt dat de eerste cijfers altijd hoog zijn en dan afzwakken. Nou ja, lekker bemoedigend. Ik vond het erg flauw van hem. Maar trek me er niets van aan.
Hij was nu eenmaal chagrijnig dit weekend maar is gelukkig weer in een beter humeur.
Fus fijn dat de verjaardag van zoonlief lekker is verlopen.
Coe succes met je verstandskies hoor. En met de baby en broer en schoonzus. Ik hoop dat ze na gaan denken en dat het nu goed gaat.
Gold jammer dat het weer niet helemaal jofel was om aan zee te zitten. Hoop dat je het toch leuk hebt gehad.
Hoe zit het met de pc ellende van Marels en MissM?
Ik ga weer even studeren.
Fijne dag allemaal.
Gelukt!!! Oppas is geregeld, dus ik ben bij de meet!
Zoeb, wil je weer meerijden?
Oh ja, natuurlijk Rainz. Wat leuk dat je toch mee gaat Gezellig. Ik ga dan alleen niet mee terug. Ik ga na de meet naar mijn zus in Den-Haag.
Betekend wel dat ik zondagavond pas thuis kom, dus Nik ik ben er helemaal niet a.s. zondag als jullie in W zijn. Wel jammer.
Wat is het koud hé. Bah helemaal geen lenteweer.
Manlief en ik hebben het een beetje bijgelegd. Natuurlijk blijven er altijd een aantal dingen liggen, maar voor nu is het weer redelijk normaal hier. Gelukkig zeg. Niks voor mij dat chagrijnige gedoe. Een prater wordt het nooit. Ik moet ook inderdaad niet te veel willen. Wat Mamz zegt. Maar 't is moeilijk af en toe. Wel een lekker weekend voor de boeg nu. Heb er helemaal zin in.
Zal ik weer een vlaai meenemen?
Rainz ik overleg nog even over de spooky taart. 't Is wel erg leuk natuurlijk.
Ik ben een studie begonnen. Digitale fotografie. Erg leuk om te doen en heel leerzaam. Ik heb een nieuw toestel. Een canon 1000D en zo leer ik goed om te gaan met alle instellingen.
Mijn eerste 2 huiswerkopdrachten zijn binnen en ik had een 8 en een 9.
Manlief zegt dat de eerste cijfers altijd hoog zijn en dan afzwakken. Nou ja, lekker bemoedigend. Ik vond het erg flauw van hem. Maar trek me er niets van aan.
Hij was nu eenmaal chagrijnig dit weekend maar is gelukkig weer in een beter humeur.
Fus fijn dat de verjaardag van zoonlief lekker is verlopen.
Coe succes met je verstandskies hoor. En met de baby en broer en schoonzus. Ik hoop dat ze na gaan denken en dat het nu goed gaat.
Gold jammer dat het weer niet helemaal jofel was om aan zee te zitten. Hoop dat je het toch leuk hebt gehad.
Hoe zit het met de pc ellende van Marels en MissM?
Ik ga weer even studeren.
Fijne dag allemaal.
maandag 12 april 2010 om 10:34
maandag 12 april 2010 om 10:37
O ja, en sociaal doen is ook wel zo aardig:
Coebergh, ik hoop dat broer en schoonzus (eventueel met wat hulp) het licht zien. Die kies klinkt niet leuk, zal wel eerst een antibioticakuurtje worden.
Zoebie, leuk studieplan! *note to self: hoe is het met de koninginnepage afgelopen*
Nikki, heel veel succes met het loopschema.
Itskie, klinkt als een pittige dag..
Coebergh, ik hoop dat broer en schoonzus (eventueel met wat hulp) het licht zien. Die kies klinkt niet leuk, zal wel eerst een antibioticakuurtje worden.
Zoebie, leuk studieplan! *note to self: hoe is het met de koninginnepage afgelopen*
Nikki, heel veel succes met het loopschema.
Itskie, klinkt als een pittige dag..
maandag 12 april 2010 om 10:41
Goed joh Zoeb, gewoon het tegendeel bewijzen!
Da's wel jammer dat je pas 's avonds thuis komt, maar het is niet helemaal zeker dat we gaan hoor.
Hij wil even aankijken hoe hij hersteld van de marathon.
Fijn dat het weer is uitgepraat.
Succes met de weekstructuut ik weet niet helemaal wat ik me er van voor moet stellen, met een wekker, maar succes!
Da's wel jammer dat je pas 's avonds thuis komt, maar het is niet helemaal zeker dat we gaan hoor.
Hij wil even aankijken hoe hij hersteld van de marathon.
Fijn dat het weer is uitgepraat.
Succes met de weekstructuut ik weet niet helemaal wat ik me er van voor moet stellen, met een wekker, maar succes!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 12 april 2010 om 10:58
Vrij simpel, Nikki.
Om 17.00 eten voorbereiden
Om 18.00 eten
Om 19.00 kinderen douchen
Om 19.30 kinderen voorlezen
Om 20.00 kleintjes naar bed
Dat soort werk. Zit genoeg ruimte in. Waar het bij mij misgaat is dat ik om 17.00 nog hartstikke leuk iets anders zit te doen en geen zin heb om aardappelen te jassen. Of zo. Dan begin ik pas om 17.45 of zo en dat moet/kan dus beter.
Om 17.00 eten voorbereiden
Om 18.00 eten
Om 19.00 kinderen douchen
Om 19.30 kinderen voorlezen
Om 20.00 kleintjes naar bed
Dat soort werk. Zit genoeg ruimte in. Waar het bij mij misgaat is dat ik om 17.00 nog hartstikke leuk iets anders zit te doen en geen zin heb om aardappelen te jassen. Of zo. Dan begin ik pas om 17.45 of zo en dat moet/kan dus beter.
maandag 12 april 2010 om 11:28
Ok Mamz, herkenbaar hoor.
Het is alleen een stuk makkelijker en niet erg om laat te eten als je geen kinderen hebt!
Zoeb, als hij niet mag zwemmen denk ik niet dat hij gaat.
Ik denk dat hij het dan te ver vind om alleen ee stuk te lopen, fietsen en lopen.
Dan is het niet echt hè, vind hij dan, ik niet hoor!
Ik ga lopen, het luie leven is weer over!
Het is alleen een stuk makkelijker en niet erg om laat te eten als je geen kinderen hebt!
Zoeb, als hij niet mag zwemmen denk ik niet dat hij gaat.
Ik denk dat hij het dan te ver vind om alleen ee stuk te lopen, fietsen en lopen.
Dan is het niet echt hè, vind hij dan, ik niet hoor!
Ik ga lopen, het luie leven is weer over!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 12 april 2010 om 17:24
Ik ben er weer!
Het was fantaaaaaastisch!
Lekker aan het strand gewandeld, gegeten, geterrast (lees: veel rosé) achter het glas uit de wind was het werkelijk heerlijk!, en gezwommen en nog meer geroséét.
Nu drie dagen thuis en dan naar Londen tot zondagavond.
Dit is bijna bizar.
Wasmachine draait alweer, er is al gestofzuigd en een grote pan spaghetti-saus gemaakt.
Nu even de kranten van de afgelopen dagen lezen.
*sluit weer aan*
Grouphug!!!
maandag 12 april 2010 om 19:40
maandag 12 april 2010 om 19:42
School
Dat moet ik over twee weken ook weer, op maandagavond.... Was ik weer even vergeten. Hmz.
Nikki, goed dat je weer bent geweest.
Gold, lekker hoor! Bofferd
Zoeb, wat jammer dat jullie niet goed kunnen praten momenteel. Ik hoop echt dat het weer goedkomt! Wel fijn dat je he weekend weg kunt.
HIer vanmorgen toch meegeweest, echt leuk
Vanmiddag een beetje gerust en de laatste babywas gestreken. Alles ligt nu schoon te zijn
Morgen:
- werken
- rusten
- koken
- borduren
Dat moet ik over twee weken ook weer, op maandagavond.... Was ik weer even vergeten. Hmz.
Nikki, goed dat je weer bent geweest.
Gold, lekker hoor! Bofferd
Zoeb, wat jammer dat jullie niet goed kunnen praten momenteel. Ik hoop echt dat het weer goedkomt! Wel fijn dat je he weekend weg kunt.
HIer vanmorgen toch meegeweest, echt leuk
Vanmiddag een beetje gerust en de laatste babywas gestreken. Alles ligt nu schoon te zijn
Morgen:
- werken
- rusten
- koken
- borduren
maandag 12 april 2010 om 19:55
dinsdag 13 april 2010 om 08:01
dinsdag 13 april 2010 om 08:25
dinsdag 13 april 2010 om 08:43
dinsdag 13 april 2010 om 09:28
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser inruimen
- administratie opruimen
- bed verschonen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen
- dvd's terug naar videoboer
- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- reling gallerij schoon maken
- balkon afsteken en schilderen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)
- plantenbakken opnieuw vullen/meer potaarde kopen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- uitzoeken hoeveel een vlonder kost
- koken
- vaatwasser inruimen
- administratie opruimen
- bed verschonen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen
- dvd's terug naar videoboer
- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- reling gallerij schoon maken
- balkon afsteken en schilderen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)
- plantenbakken opnieuw vullen/meer potaarde kopen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- uitzoeken hoeveel een vlonder kost