Wespen & Bijen en kunstof kozijnen.

14-04-2010 16:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben sinds kort overal kunstof kozijnen laten plaatsen.

Met ventilatie roosters erin.

Aan de buitenkant van de kozijnen zitten dus een paar kleine gaatjes voor de ventilatie, Alleen vliegen er nu continu bijen en wespen naar binnen in die gaatjes. Manlief zegt dat ze niet naar binnen kunnen komen.. Maar toch vind ik het vervelend dat ze telkens die gaatjes in vliegen..

Geen idee trouwens wat ze daar in doen, want het lijkt me niet dat ze daar een nest kunnen bouwen.

Heeft iemand tips voor me hoe ik ze uit me kozijnen kan houden?

Alvast bedankt.
Die beesten zijn toch echt op zoek naar een plek voor een nest (de wespen in ieder geval). Je wilt niet weten in wat voor kieren en gaten ze dat kunnen maken. Brrr.

Ik zou er dus een spuitbus gif op zetten voordat je komende zomer de sigaar bent.
Hmz Bedankt,

Vind het erg verevelend, kan niet eens rustig buiten zitten want ze vliegen af en aan.
Verplaatst naar thuis.
gaas overheen spannen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Een panty ervoor spannen.
dat ze er geen nesten kunnen bouwen is onzin.bij ons zat er een nest onder een dakpan en later nog eens eentje in de tussenmuur..drama. Ik zou er gif in spuiten wanneer de zon onder is,dan zijn ze minder actief. Succes.
Poelepoelepoelepoes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven