Ik kan nooit eens weg!

14-04-2010 15:00 248 berichten
Thanks
anoniem_86287 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 16:25
Reden: Genoeg tips gekregen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh god..al weer weggehaald.. dat zijn 5 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. Fijn dat we zo gewaardeerd worden he.. (al gaat het vaak ook anders hoor! ).

Nog een laatste tip, laat je hond eens wat langer uit dan 10 min. Die hond kan er ook allemaal niks aan doen he.
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 16:37:

Ach, dit topic heeft in elk geval opsnorafspraken voortgebracht, dus het is niet volslagen zinloos geweest.Minny, mag ik je danken voor deze post? Heb ik tenminste niet het gevoel dat dit topic alleen maar een hoop tegen-een-muur-praten was.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Nee joh, we hebben het verder toch gezellig Ayla?

Kom je ook naar Keltfest soms?
668, the neighbour of the Beast
quote:Ayla520 schreef op 14 april 2010 @ 16:39:

[...]

Minny, mag ik je danken voor deze post? Heb ik tenminste niet het gevoel dat dit topic alleen maar een hoop tegen-een-muur-praten was.Tuurlijk mag jij dat
quote:Marels schreef op 14 april 2010 @ 16:40:

Nee joh, we hebben het verder toch gezellig Ayla?

Kom je ook naar Keltfest soms? Wie weet! Zullen we vooraf meeten bij hectometerpaal 87,4 ?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Ayla520 schreef op 14 april 2010 @ 16:42:

[...]

Wie weet! Zullen we vooraf meeten bij hectometerpaal 87,4 ? Zou ik niet doen, voor je het weet zit je met een egoïstische kerel en een onopgevoede hond opgescheept.
Tuurlijk! Maar ik neem die hond niet mee hoor, ik mot geen hond

Die kerel ook niet trouwens, maar goed
Kent niemand een wahopige single die wel interesse heeft in een man met bijpassende hond?
quote:Maja82 schreef op 14 april 2010 @ 16:35:

Aan haar andere topic te zien wordt het hoogtijd dat TO maar eens naar een psych gat (en evt een relatietherapeut)In plaats van die hond, had ze ook haar vriend een paar uur in de bench kunnen proppen. Die valt ook niet meer op te voeden tenslotte. Twee vliegen in 1 klap: oppas voor de hond en zij kan naar haar afspraak....
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 16:44:

Kent niemand een wahopige single die wel interesse heeft in een man met bijpassende hond?Beiden onopgevoed bedoel je? Hmmm.... zal het eens vragen in mijn vriendinnenkring hahaha
Ik begin steeds meer te zien in het man-met-hond-de-deur-uit-plan.
quote:Ayla520 schreef op 14 april 2010 @ 16:45:

[...]

Beiden onopgevoed bedoel je? Hmmm.... zal het eens vragen in mijn vriendinnenkring hahahaDat bedoelde ik idd
quote:Marels schreef op 14 april 2010 @ 16:33:

En Luna, nu ik je toch spreek, vertaal nu eens once and for all dat Gaelic motto van je voor me?

Ik herken het wel als Gaelic, maar mijn kennis van het Gaelic gaat niet verder dan "Póg mo thóin"

Overigens wel heel nuttig om dat dan weer te kennen.

Maar ik ga dus sowieso de zaterdag, want dan ben ik jarig en ik ging lekker naar Keltfest dan. Vooral omdat ik Rapalje moet zien dus.

Vertel, hoe herken ik je, enzo?

Kunnen we ook over mailen heur

Het is een Gaelic Bloedeed, gebruikt bij huwelijken(of het historisch correct is is niet duidelijk)

De letterlijke vertaling:

Je bent het bloed in mijn aderen, je bent het gebeente van mijn gebeente

Ik geef je mijn lichaam opdat wij een zullen zijn

Ik geef je mijn ziel tot het eind van ons leven.

Mailen is goed. Maar er staat op Keltfest maar 1 Schotse Clan voor zover ik weet...
Ik ga eens even onder het vergrootglaasje kijken.

Oh me oh my...Ik wil niet lullig doen hoor, maar proberen een kind te krijgen met deze meneer. IVF? Heul slecht plan
quote:luna1 schreef op 14 april 2010 @ 16:47:

[...]

Het is een Gaelic Bloedeed, gebruikt bij huwelijken(of het historisch correct is is niet duidelijk)

De letterlijke vertaling:

Je bent het bloed in mijn aderen, je bent het gebeente van mijn gebeente

Ik geef je mijn lichaam opdat wij een zullen zijn

Ik geef je mijn ziel tot het eind van ons leven.

Mailen is goed. Maar er staat op Keltfest maar 1 Schotse Clan voor zover ik weet...

Ooooh, weet je, nu je het zegt had ik die tekst moeten herkennen, maar vooruit dan maar.

En ik had je clan al gevonden, maar om nu iedereen te gaan vragen of ze Luna van Viva zijn vind ik zo raar
Ik denk dat ik je wel kan opsnorren, of ik ga tegen een volslagen onbekend persoon staan blaten over huilies en perma's. Ook leuk.
Ja, dat is zo. Ik kan ook moeilijk iedere bezoeker aanklampen: ben jij Marels van Viva?
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 16:56:

Ik denk dat ik je wel kan opsnorren, of ik ga tegen een volslagen onbekend persoon staan blaten over huilies en perma's. Ook leuk. Ik zal maar niet zeggen wat ik in eerste instantie las bij perma's...
Mail me anders maar op marelsmarels@gmail.com
Marels, als jij Luna hebt gevonden, vertel dr dan ff hoe ik eruit zie. Dan kan ze mij zondag herkennen
quote:Ayla520 schreef op 14 april 2010 @ 16:59:

[...]

Ik zal maar niet zeggen wat ik in eerste instantie las bij perma's... Tsssssk...
Ayla, ik heb het hier al járen over spermabans. Dat is niet eens origineel meer
Spermaban, dat is toch een condoom?
quote:Marels schreef op 14 april 2010 @ 16:59:

Mail me anders maar op marelsmarels@gmail.com Doe ik.
Hoe hoog achten jullie de kans dat TO ook naar Keltfest gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven