Ik kan nooit eens weg!

14-04-2010 15:00 248 berichten
Thanks
anoniem_86287 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 16:25
Reden: Genoeg tips gekregen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mail je mij ook ff Luna?
Damn, weer geen originele opmerking.... Morgen toch wat vroeger opstaan.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Wrom Ayla, ben je 's ochtends wel origineel dan?
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 17:02:

Hoe hoog achten jullie de kans dat TO ook naar Keltfest gaat?Niet zo heel groot. Als ze haar vriend nog 1x vertelt dat ze een avond weg wil of dat ze hem anders een enkele reis hectometerpaal bezorgt, zet hij haar vast in de bench bij de labrador retriever.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 17:06:

Wrom Ayla, ben je 's ochtends wel origineel dan? Mijn kapsel is 's ochtends heel erg origineel. Dus misschien werkt dat aanstekelijk op de rest van mij hahahahaha
Zoiets:

quote:Ayla520 schreef op 14 april 2010 @ 17:07:

[...]

Niet zo heel groot. Als ze haar vriend nog 1x vertelt dat ze een avond weg wil of dat ze hem anders een enkele reis hectometerpaal bezorgt, zet hij haar vast in de bench bij de labrador retriever.....Ja psies. Ik blijf erbij dat ik het wel verrekte toevallig vind dat hij elke keer "iets" moet doen als TO een afspraak heeft. Ja ja...
Heb je gemaild hoor!
Ehm...ja...das wel origineel ja...
quote:minny schreef op 14 april 2010 @ 17:02:

Mail je mij ook ff Luna? Welk adres? Die in je motto?
Ik heb TO's andere topics even gelezen, maar daar wordt je niet vrolijk van hoor.
Ja die
Overigens klopt de titel van dit topic niet, want je kan wel degelijk weg, je doet het alleen niet.
Gemaild.
Het gaat hier niet eens zozeer om de hond. TO heeft veel meer issues met die vriend. En met zichzelf voornamelijk.
Ja inderdaad. En een mooie eerste stap is dat onder ogen zien én accepteren dat je wel degelijk de regie hebt over je eigen leven. Die fatalistische houding is wel erg makkelijk, hoef je ook niks te doen...
Ach ja, ze had beter een struisvogel kunnen nemen dan een hond. Had ze ernaast kunnen gaan staan maar haar hoofd in het zand.
Ik laat mijn hond maximaal 6 uur alleen.

Gemiddeld een uur of 4.
Ik wil een struisvogel!
668, the neighbour of the Beast

Alstublaft Alstublieft
Blaft? Krijg ik er dan ook een hond bij?

Diewillikniehoor!

Ik vind een kat al erg genoeg
668, the neighbour of the Beast
Nah, dan doen we de hond maar niet
quote:lay123 schreef op 14 april 2010 @ 16:04:

[...]

Soms kort, soms lang van te voren. Maar goed, zijn dingen gaan altijd door wat het dan ook is. Iedereen in mijn omgeving valt het ook op dat hij er vaak niet is, en ik krijg dan ook genoeg opmerkingen (commentaar).wie weet heeft ie wel een affaire :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven